Ζητά εξηγήσεις ο Μιχάλης Ταμήλος από την ΔΕΗ για την κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης
Με πρωτοβουλία των βουλευτών Λευτέρη Αυγενάκη, Μιχάλη Ταμήλου και Δημήτρη Κυριαζίδη , μετά από καταγγελίες περιφερειακών ΜΜΕ,
Με πρωτοβουλία των βουλευτών Λευτέρη Αυγενάκη, Μιχάλη Ταμήλου και Δημήτρη Κυριαζίδη , μετά από καταγγελίες περιφερειακών ΜΜΕ,
Με πρωτοβουλία των βουλευτών Λευτέρη Αυγενάκη, Μιχάλη Ταμήλου και Δημήτρη Κυριαζίδη , μετά από καταγγελίες περιφερειακών ΜΜΕ, 32 συνολικά βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας επέβαλλαν ερώτηση προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κ. Ευάγγελο Λιβιεράτο, προκειμένου να αποσαφηνισθεί η κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης της ΔΕΗ κατά τα τελευταία χρόνια.
Η νέα διαφημιστική καμπάνια της ΔΕΗ , προβάλλεται πανελλαδικά τόσο στα κεντρικά όσο και στα περιφερειακά μέσα ενημέρωσης.
Ωστόσο παρά την πρόβλεψη της νομοθεσίας σχετικά με την ” κρατική διαφήμιση ” , στην οποία αναφέρεται ρητά το ποσοστό της τάξης τουλάχιστον του 30 % της συμμετοχής των περιφερειακών μέσων ενημέρωσης , κάτι τέτοιο δεν τηρείται στην εν λόγω διαφημιστική καμπάνια.
Συγκεκριμένα ερωτάται ο Υπουργός :
1. Έχει τηρήσει η Διοίκηση της ΔΕΗ την προβλεπόμενη από τον νόμο κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης ;
2. Ποιά τα ποσοστά κατανομής σε περιφερειακά και κεντρικά μέσα ενημέρωσης ανά είδος ( τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα μέσα , διαδίκτυο ) ;
3. Βάσει ποιών κριτηρίων έγινε η κατανομή ώς έχει σήμερα ;
Μιχάλης Ταμήλος
Βουλευτής Ν.Τρικάλων