Βασίλης Παππάς: Η αξιολόγηση στη χώρα των Λωτοφάγων – Με αφορμή τις εκλογές στην ΕΛΜΕ Τρικάλων

Η αδυναμία της αριστεράς να θέσει το δικό της πλαίσιο στα ζητήματα της αξιολόγησης στο δημόσιο σχολείο, επιτρέπει τους Λωτοφάγους της κίνησης των 58

0 321

Η αδυναμία της αριστεράς να θέσει το δικό της πλαίσιο στα ζητήματα της αξιολόγησης στο δημόσιο σχολείο, επιτρέπει τους Λωτοφάγους της κίνησης των 58

Η αδυναμία της αριστεράς να θέσει το δικό της πλαίσιο στα ζητήματα της αξιολόγησης στο δημόσιο σχολείο, επιτρέπει τους Λωτοφάγους της κίνησης των 58 να αναδεικνύονται σε κήνσορες της αξιολόγησης. Ας αφήσουμε όμως το σχολείο και τα υπαρκτά και λόγω μνημονιακών επιλογών, προβλήματά του, και ας ασχοληθούμε με το ζήτημα της αξιολόγησης.
Καρεκλοκένταυροι της εξουσίας, ανακάλυψαν την κεντροαριστερά. Υπηρέτες του πολιτικού συστήματος που εξέθρεψαν τα δύο μεγάλα, τότε, πολιτικά κόμματα, χρησιμοποιώντας τη βολική λήθη, με ολίγη επαναστατική ρητορική αριστερής απόχρωσης ομνύουν στη νέα μεγάλη ιδέα της παιδείας. Την αξιολόγηση.

Μια μικρή περιοδολόγηση στο παρελθόν θα καταδείξει ότι οι κήρυκές της, την χρησιμοποίησαν κατά κόρον για να βρίσκονται, κατά πλειοψηφία στις θέσεις που κατέχουν, κατατροπώνοντας όχι τους «αντιπάλους» στην εκπαιδευτική άμιλλα, αλλά τους κομματικούς τους αντιπάλους.
«Αξιολόγηση» υπήρχε όταν τα κομματικά επιτελεία καλούσαν τους κομματικούς φίλους να συστρατευτούν στα ψηφοδέλτια της Πασκ και της Δακε για τις εκλογές της ΕΛΜΕΤ.
«Αξιολόγηση» υπήρχε και υπάρχει καθώς τα άτομα που απαρτίζουν τις κυρίαρχες παρατάξεις στην ΕΛΜΕΤ, εγκαταλείπουν την προσφορά στον κλάδο και «ξαφνικά» καταλαμβάνουν διευθυντικές θέσεις.

Είναι παγκόσμια πρωτοτυπία οι διευθυντικές θέσεις να καταλαμβάνονται εναλλάξ από πρόσωπα προσκείμενα στο Πασόκ και την ΝΔ. Δεν υπήρχαν ή δεν υπάρχουν και άλλα αξιολογότερα άτομα; Προφανώς αποκλείστηκαν λόγω της «αξιολόγησης». ΄Η διότι το «DNA» τους προορίζει για θέσεις υψηλές.

Ελέω Θεού βασιλιάς. Ελέω «αξιολόγησης» εσαεί διευθυντής. Και με μπόνους μορίων στις μετέπειτα κρίσεις. Τι και αν παραλαμβάνουν σχολεία πολυπληθή και τα μετατρέπουν σε ολιγάριθμα, τι και αν έχουν σύσσωμη την σχολική κοινότητα και το σύλλογο των εκπαιδευτικών εναντίον, τι και αν παραπέμπονται για διάφορες πράξεις. Τα παραδείγματα πολλά. Και όμως «αξιολόγηση» υπήρχε!!! Και όλοι αυτοί επιβραβεύτηκαν. Τέθηκε κάποιος σε διαθεσιμότητα; Και βέβαια. Ο εκπαιδευτικός που αξιολογήθηκε και επιβραβεύτηκε για τις καλές διδακτικές πρακτικές από το υπουργείο παιδείας και ταυτόχρονα με τον έπαινο ήλθε και η αξιολόγηση της απόλυσης.

Τα παραδείγματα πολλά στα τριάντα χρόνια της «αξιολόγησης»! Και οι πολλαπλώς ευεργετηθέντες από αυτήν την «αξιολόγηση», ως νέοι Λωτοφάγοι μιλούν για «αξιολόγηση», ως κεκόπορτα της απόλυσης. Βρίθει η δημόσια διοίκηση από την παραπομπή σε πειθαρχικά «δια αναξιοπρεπή και ανάρμοστη συμπεριφορά εντός και εκτός υπηρεσίας». Και προφανώς οι μανδαρίνοι του συστήματος παραμένουν στις θέσεις τους. Πρώτος διδάξας ο υπουργός παιδείας. Βρήκε πλεονάζοντες διοικητικούς υπαλλήλους, σε όλα τα άλλα πανεπιστήμια, εκτός από το δικό του !!!

Αν κάποιοι θέλουν την αξιολόγηση ως εργαλείο εκπαιδευτικής – παιδαγωγικής πολιτικής, ας αποκηρύξουν αυτούς που συναναστρέφονται και των οποίων το «μότο» ήταν όλοι να πάνε στον εισαγγελέα (βλέπε Σημίτης) , και οι τότε άσπιλοι, τώρα έχουν καταδικαστικές αποφάσεις. Ας μας πουν τι έκαναν τότε, για τους Τσοχατζόπουλους, τους Μαντέληδες, τους Τσουκάτους, τους ηθικούς και νόμιμους.

Αφού ζητήσουν ταπεινά συγνώμη, ας αρχίσει η συζήτηση από μηδενική βάση. Τότε και οι «ταλιμπάν» των διαφορετικών στάσεων, ίσως πειστούν για την ειλικρίνεια των προθέσεων των εραστών της αξιολόγησης. Αλλά από μηδενική βάση.

Διότι και οι κρίνοντες κρίνονται .

Βασίλης Παππάς – Πρωτοβουλία εκπαιδευτικών Τρικάλων

Υ.Γ. Ο υπογράφων ανήκει σε εκείνη τη μεγάλη κατηγορία εκπαιδευτικών που επί είκοσι έτη η κιμωλία και ο μαρκαδόρος έχουν αφήσει πολλά mols σωματιδίων στους πνεύμονές τους. Διδάσκουν πάντοτε με «ανοικτές θύρες», και τείνουν ευήκοον αυτί σε κάθε νέα εκπαιδευτική πρόταση, η οποία είναι συμμετοχική, προοδευτική, κοινωνικά δίκαιη και προπαντός από εκπαιδευτικούς που και αυτοί επιτελούν το λειτούργημά τους με ανοικτές θύρες!!!

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr