Βασίλης Μπλέτσας – ΤΡΕΝΟΣΕ: Οι κούφιες θεωρίες και τα ψέματα συνεχίζονται
Από την ΤΡΕΝΟΣΕ μπορεί να διαπιστώθηκαν κάποια πράγματα, αλλά τα “Στιγμιότυπα” διαπίστωσαν κάποια άλλα:
Από την ΤΡΕΝΟΣΕ μπορεί να διαπιστώθηκαν κάποια πράγματα, αλλά τα “Στιγμιότυπα” διαπίστωσαν κάποια άλλα:
Από την ΤΡΕΝΟΣΕ μπορεί να διαπιστώθηκαν κάποια πράγματα, αλλά τα “Στιγμιότυπα” διαπίστωσαν κάποια άλλα:
Α. Σε σχέση με τις 884/885 αμ/χίες, οι 47/48 κινούνται σαφώς πιο γρήγορα, κάνουν λιγότερες στάσεις και φτάνουν στον προορισμό τους, το λιγότερο σε 4,5 ώρες χωρίς την αναμπουμπούλα της ανταπόκρισης στον Παλαιοφάρσαλο. Οι 884/885, εκτός από την αποδοχή που έχουν από μη-Θεσσαλούς, λόγω της φθηνής μεταφοράς πολλών επιβατών(και εργαζομένων) από την Αθήνα στην Οινόη και ΟΛΕΣ τις στάσεις από Αθήνα μέχρι Παλαιοφάρσαλο, φημίζεται και για τις πολύλεπτες καθυστερήσεις της! Οι 884/885 σταματούν κυριολεκτικά όπου θέλουν! Σε πόλεις, χωριά, βουνά, λαγκάδια και μάλιστα με αδιευκρίνιστα αίτια! Στις 13 Ιουλίου του 2010, ημέρα την οποία επέλεξα την 884 για να μεταβώ στην Καλαμπάκα, η αμ/χία έφτασε στην Καλαμπάκα στις 13:58, με την ενδεικτική ώρα άφιξης στις 13:03(το 2010), δηλαδή 55 λεπτά καθυστέρησης και διάρκεια δρομολογίου 5 ώρες και 40 λεπτά περίπου! Ενώ στις 12 Αυγούστου του 2011, το σίριαλ έπαιξε επανάληψη(ενδεικτική ώρα άφιξης 13:18, άρα πραγματική ώρα άφιξης 14:10)!
Καθυστερήσεις της 884 από 1η Αυγούστου 2011 μέχρι 12η Αυγούστου 2011, βάσει της ιστοσελίδας της ΤΡΕΝΟΣΕ:
01/08: 20 λεπτά
02/08: 12 λεπτά
03/08: 33 λεπτά
04/08: 29 λεπτά
05/08: 24 λεπτά
06/08: 40 λεπτά
07/08: δεν υπάρχουν στοιχεία, αλλά απίθανο να μην καθυστέρησε
08/08: 30 λεπτά
09/08: 12 λεπτά
10/08: δεν υπάρχουν στοιχεία, αλλά απίθανο να μην καθυστέρησε
11/08: 25 λεπτά
12/08: 52 λεπτά!
Οι Intercity 47/48 δεν έκαναν καμία καθυστέρηση σε κανέναν σταθμό και δεν προκαλούσε κανένα παράπονο σε κανέναν επιβάτη. Τα εισιτήρια κόβονταν κανονικά και η γραμμή είχε έσοδα, λόγω του φθηνού της εισιτηρίου στα 20,10 €. Όλα αυτά όμως μέχρι την κατάργηση του 2009. Το 2011, όταν επαναφέρθηκε η Intercity, την χρησιμοποίησα στις 16 Απριλίου 2011. Τι συνέβη;
Ι. Η τιμή εισιτηρίου στα 27,80 €!
ΙΙ. Ο συρμός είχε πολλά προβλήματα σε σχέση με την καθαριότητα, τα εισιτήρια(καθώς ο εισπράκτωρ εκείνης της ημέρας άφηνε ενήλικες και μωρά να αλωνίζουν!).
ΙΙΙ. Ο συρμός έφτασε στην Καλαμπάκα στις 20:50, κάνοντας πρωτοφανή καθυστέρηση 45 λεπτών! Άρα φαίνεται ότι ο συρμός δεν καταργήθηκε τυχαία, αφού οι καθυστερήσεις και τα προβλήματα, σύμφωνα και με τον σύλλογο φίλων σιδηροδρόμων Τρικάλων, ήταν καθημερινό φαινόμενο!
Β. ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΑΛΛΑΓΗ;
Για τις 51/58 (Αθήνα – Θεσσαλονίκη) αλλάζει η σύνθεση σε μηχανή και οχήματα ελκόμενα(τι πάει να πει αυτό;). Ο επιβάτης της Καλαμπάκας από Αθήνα επιβιβάζεται στην 58 αμαξοστοιχία(εκτός αν τη γλιτώσει, παίρνοντας το ΚΤΕΛ). Πράγμα που σημαίνει ότι η αναζήτηση εισιτηρίων για τις αμ/χίες θα είναι πιο δύσκολη ακόμα κι από την αναζήτηση εισιτηρίων στο Ολυμπιακός – Παναθηναικός, καθώς θα υπάρχουν και επιβάτες για Λάρισα, Κατερίνη, Πλατύ, Θεσσαλονίκη και ενδιάμεσους σταθμούς. Άρα η χρησιμοποίηση του τρένου αυτού θα γίνει απαγορευτική στον επιβάτη της Καλαμπάκας, λόγω της ανταπόκρισης στον Παλαιοφάρσαλο, και της δύσκολης ανεύρεσης εισιτηρίου. Το φθηνό εισιτήριο(ναι καλά, 24,30 € για τις 51/58) από την ΤΡΕΝΟΣΕ, ότι είναι το “Συγγνώμη για την ταλαιπωρία σας”!
(Οι τιμές είναι ίδιες και για το Καλαμπάκα – Αθήνα)