Συνέντευξη του καθηγητή Παπαευσταθίου Μάριου με καταγωγή από την Καλαμπάκα σε Ελληνικό κανάλι της Γερμανίας
για τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας Δράση Καινοτομίας & Τεχνολογικής Εξέλιξης στην Ψηφιακή Εποχή)
Μία πολύ σημαντική πρωτοβουλία που πήρε ο κ. Μάριος Παπαευσταθίου ο οποίος είναι καθηγητής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο γυμνάσιο τον Τρικάλων, όπου και πραγματοποίησε μία καινοτόμα δράση με θέμα: Digital Marketing, Social Media και τεχνητή νοημοσύνη. Σε μία περιφέρεια και μια πόλη της καινοτομίας, δεν θα μπορούσε παρά να μην πράξει κάτι ανάλογο.
Φύση ανήσυχο πνεύμα και βλέποντας τους μαθητές του και γενικά τα παιδιά της σημερινής εποχής, να είναι συνυφασμένα με την τεχνολογία και τα κοινωνικά δίκτυα, ανέλαβε αυτή τη δράση η οποία αγκαλιάστηκε και από τους μαθητές.
“Για τα παιδιά το σημαντικό κομμάτι, είναι να φεύγουν χαρούμενα και να παίρνουν αγάπη από τους εκπαιδευτικούς” αναφέρει ο κ. Παπαευσταθιου σε Συνέντευξη σε Ελληνικό κανάλι της Γερμανίας, σε δημοσιογράφο της Deutsche Welle (Μουρτζούκος Χρήστος) για τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας Δράση Καινοτομίας & Τεχνολογικής Εξέλιξης στην Ψηφιακή Εποχή) ΕΝΕΕΓΥΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ.
Η τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευση μπορεί να παρέχει κάποιες νέες ευκαιρίες και προκλήσεις, η συνεργασία μεταξύ της τεχνητής νοημοσύνης και το πως μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της εκπαίδευσης και στην ανάπτυξη κάποιων καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας, είναι μια πρόκληση για το εκπαιδευτικό σύστημα του μέλλοντος.
Οι επιδράσεις, θετικές ή αρνητικές που μπορεί να έχουν τα κοινωνικά δίκτυα, το ψηφιακό μάρκετινγκ και η τεχνητή νοημοσύνη στα νέα παιδιά και πώς τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει τη βελτίωση και την αποτελεσματικότητα αυτών. Επί τοις πράγμαση βλέπουμε εδώ σε μία πολύ καινοτόμα πόλη, όπως είναι τα Τρίκαλα να υπάρχει το λεωφορείο χωρίς οδηγό, τα ρομποτάκια διανομέων φαγητού, τα ασύρματα δημοτικά δίκτυα 5G, τις εφαρμογές στην τηλεϊατρικής, τα δίκτυα των οπτικών ινών, όλα αυτά αποδεικνύουν πως οι νέες τεχνολογίες με την ορθή ”ανθρωποκεντρική” χρήση τους μπορούν να βοηθήσουν πάρα πολύ στην μετάβαση της νέας σύγχρονης εποχής της τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης.
Το πως μπορεί να επηρεάσει την οικονομία και να βοηθήσει με διάφορους τρόπους όπως είναι η ανάλυση των δεδομένων αλλά και η πρόβλεψη των αγορών και μία τεχνητή νοημοσύνη όπου τουλάχιστον μέχρι στιγμής έχει μία ευρεία εφαρμογή και βοηθά στην ρομποτική, την υγεία, την αυτοκίνηση, τα χρηματοοικονομικά όπως αναφέραμε πιο πάνω την βιομηχανία και την εκπαίδευση.
Οι κίνδυνοι που υπάρχουν για τα νέα παιδιά στα κοινωνικά δίκτυα, επικίνδυνα παιχνίδια, τα ψεύτικα προφίλ είναι πολλά από τα αρνητικά που συναντάμε ως κοινωνία μέσω των κοινωνικών δικτύων, πόσο δε και για την τρυφερή ηλικία των νέων παιδιών που είναι ευάλωτα στις προκλήσεις της σύγχρονης κοινωνίας.
Η βοήθεια που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη στην Ιατρική καθώς κάποιες επεμβάσεις σε ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας. Τα προηγούμενα χρόνια ίσως ήταν επικίνδυνη ακόμα και για την ζωή του ασθενή, πλέον με την τεχνητή νοημοσύνη και την βοήθεια που προσφέρει στο κομμάτι της Ιατρικής και της Τηλεϊατρικής κάποιες επεμβάσεις είναι εφικτές και αποτελεσματικές χωρίς κανένα πρόβλημα για την υγεία του ασθενούς, αντίθετα και με τα άλματα εξέλιξης που έχουν γίνει σώζουν ζωές.
Η τεχνητή νοημοσύνη βρίσκει πλέον ευρεία εφαρμογή και στην βιομηχανία τόσο στην παραγωγή όσο και στην γραφειοκρατία αν μπορώ να το θέσω έτσι καθώς και στην ανάλυση των δεδομένων, όσον αφορά μία επιχείρηση για την παραγωγή αλλά και τις οικονομικές της δραστηριότητες.
Πόσο χρηστική είναι η τεχνητή νοημοσύνη και είναι ηθική η χρησιμότητα της σε κάποιες λειτουργίες και σε κάποια πράγματα? Ερωτήματα που διακατέχουν πολύ κόσμο καθώς είναι κάτι νέο, είναι μία νέα τεχνολογία που εξελίσσεται αυτή τη στιγμή και εξελίσσεται ραγδαία. Σίγουρα τις οποίες απαντήσεις θα τις έχουμε στο άμεσο μέλλον μέχρι τότε όμως θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί ως προς την χρήση και τις λειτουργίες της. Επίσης δείχνει να είναι ευμετάβλητη και λειτουργική η τεχνητή νοημοσύνη στο εκπαιδευτικό σύστημα, και εξελίσσεται στο σύστημα εκπαίδευσης αλλά και στον σύγχρονο τρόπο ζωής.
Ο ρόλος του ειδικού παιδαγωγού στην ειδική αγωγή και το προφίλ των παιδιών αλλά και των εφήβων που χρήζουν της ειδικής αγωγής, πώς πραγματοποιούνται οι εφαρμογές των πρακτικών και των προγραμμάτων εκπαίδευσης όπου έχουν στόχο την παρέμβαση σε ατομικό και οικογενειακό ή ακόμα και σε σχολικό επίπεδο. Επίσης τοποθετούνται οι στόχοι και σε κάποιες περιπτώσεις θέτονται σε συνεννόηση με το παιδί. Η ειδική αγωγή από έναν εκπαιδευτικό πραγματοποιείται καθόλη την διάρκεια της εκπαίδευσης ενός παιδιού και πολλές φορές καθόλη την διάρκεια της ζωής του.
Παρακολουθείστε την συνέντευξη στα τρία βίντεο, τα δύο για το Digital Marketing, Social Media και τεχνητή νοημοσύνη και το τρίτο για την εκπαίδευση και την ειδική αγωγή.
πηγη trikalaview.gr