Σε συνέδριο για τον τουρισμό ο Δήμαρχος Τρικκαίων και εκτεταμένο δημοσίευμα για τα Τρίκαλα
Τη στρατηγική της διαρκούς εγρήγορσης για την τουριστική ανάπτυξη στον Δήμο Τρικκαίων παρουσίασε σε διεθνές συνέδριο ο Δήμαρχος και πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Δημήτρης Παπαστεργίου. Καλεσμένος σε διαδικτυακό συνέδριο από την IFFIT Ελλάδας, τη Διεθνή Ομοσπονδία Πληροφορικής και Ταξιδιών και Τουρισμού, τη Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021, ο κ. Παπαστεργίου συνομίλησε για την «Επόμενη ημέρα για τουριστικούς προορισμούς στην ψηφιακή εποχή».
Παρουσίασε, επομένως, τα πλεονεκτήματα του Δήμου Τρικκαίων:
– κεντρική θέση στην ηπειρωτική χώρα
– συνδέει τη βόρεια και τη νότια Ελλάδα
– εγγύτητα στα Μετέωρα,
– εξαιρετικά τοπικά προϊόντα
Μάλιστα, σε συνδυασμό με την κατασκευή του βόρειου τμήματος του Ε-65, επέρχεται η σύνδεση με την Εγνατία οδό, τόνισε ο Δήμαρχος Τρικκαίων.
Στο συνέδριο μετείχαν επίσης από τη χώρα μας, οι Δημήτρης Φραγκάκης (γ.γ. του ΕΟΤ), Ιωάννα Δρέττα (διευθύνουσα σύμβουλος του Marketing Greece), Βαγγέλης Βλάχος (Οργανισμός Τουρισμού & Ανάπτυξης Δ. Αθηναίων), Γιάννης Φώτης (διευθυντής Novus Mind Ltd από την Κύπρο), Γεωργία Ζούνη (καθηγήτρια τουριστικού μάρκετινγκ), Ελενα Σεργκέεβα (διευθύντρια Blog Smart Agency) και Χρίστος Ντίτορας, πρόεδρος του IFFIT Ελλάδας, με συντονιστή τον διευθυντή πωλήσεων και μάρκετινγκ του Greek Travel Pages, Χάρη Μπρουσαλιάν.
Η συμμετοχή του κ. Παπαστεργίου στο διεθνές αυτό συνέδριο, ήταν η ευκαιρία να παρουσιαστεί ο Δήμος Τρικκαίων στην ιστοσελίδα του Greek Travel Pages, του οδηγού με εμπειρία 45 ετών στον ποιοτικό τουρισμό στη χώρα μας.
Σε δημοσίευμα με τίτλο «Τα Τρίκαλα επενδύουν στην αειφορία για την ενίσχυση της τουριστικής ανάπτυξης», δίνεται έμφαση στη γενική θέση του Δημάρχου για τον τουρισμό, που «δεν είναι μια απλή, ενιαία δομή». Αντιθέτως, «αλλάζει και εξελίσσεται, αναπτύσσοντας νέες δεξιότητες – ψηφιακές ή άλλες.
Πρέπει να σκεφτόμαστε έξυπνα».
Ετσι στο δημοσίευμα (στη διεύθυνση https://news.gtp.gr/2021/02/17/greeces-trikala-invests-sustainability-boost-tourism-growth/) γίνονται αναφορές:
– στον ρόλο του Μύλου των Ξωτικών, ως πανελλήνιου χριστουγεννιάτικου τουρισμού
– στις ψηφιακές δράσεις του Δήμου Τρικκαίων, από την εποχή του πρώτου παγκοσμίως Λεωφορείου Χωρίς Οδηγό
– στην ανακατασκευή της λαϊκής αγοράς, που, στο πλαίσιο δημιουργίας ενός brand name, «θα μπορούσε να γίνει ένα αξιοθέατο για τους ανθρώπους που επιλέγουν να επισκεφθούν τα Τρίκαλα».
«Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες στον τουρισμό, αλλά πρέπει να κρατήσουμε τα μάτια μας ανοιχτά», συμπλήρωσε ο Δήμαρχος Τρικκαίων.
Από το γραφείο Τύπου του Δήμου Τρικκαίων