Στο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014 -2020 η μελέτη για την παράκαμψη Τρικάλων από Μεγαλοχώρι έως Καλαμπάκα

0 234

Στο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014 -2020 εντάσσεται με απόφαση του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστού η μελέτη βελτίωσης του τμήματος της παράκαμψης Τρικάλων από τον νέο κυκλικό  κόμβο Μεγαλοχωρίου μέχρι τον  κυκλικό κόμβο στο Δέλτα Καλαμπάκας, συνολικού μήκους 5,4 χλμ. Η μελέτη είναι δημοπρατημένη, στο πλαίσιο αρχικής χρηματοδότησής της από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και συνεχίζει τη χρηματοδότησή της στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014 -2020 με προϋπολογισμό  1.221.150 ευρώ. Οδηγεί σε έργο  ολοκλήρωσης του Περιφερειακού Δακτυλίου Τρικάλων που διαπλατύνεται, αποκτά τρεις  νέους κυκλικούς κόμβους και παράπλευρο οδικό δίκτυο μήκους 10,8 χλμ για την εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών.

 

«Ολοκληρώνονται οι διαδικασίες για την υπογραφή της σύμβασης για την εκπόνηση μια σημαντικής μελέτης που οδηγεί σε ένα έργο ουσίας, χρήσιμο για την πόλη των Τρικάλων και την ευρύτερη περιοχή» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. «Σε συνεργασία με τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Τρικάλων Χρήστο Μιχαλάκη, τους Περιφερειακούς Συμβούλους και τις τεχνικές μας υπηρεσίες προετοιμαζόμαστε προκειμένου με την ολοκλήρωση της μελέτης να μπορέσουμε να εντάξουμε το έργο σε χρηματοδοτικό εργαλείο. Είναι ένα έργο στο οποίο διεισδύουν οι επιθυμίες των κατοίκων της πόλης των Τρικάλων και της ευρύτερης περιοχής» προσθέτει ο Περιφερειάρχης.

 

Η μελέτη

Αφορά στην εκπόνηση συγκοινωνιακών μελετών στο στάδιο της οριστικής για το οδικό τμήμα της Ε.Ο. 6 «Λάρισα – Τρίκαλα – Καλαμπάκα» και συγκεκριμένα την βελτίωση της παράκαμψης Τρικάλων από τον ισόπεδο κόμβο Μεγαλοχωρίου έως τον ισόπεδο κόμβο Καλαμπάκας, συνολικού μήκους 5,4 χλμ.

Το αντικείμενο της μελέτης περιλαμβάνει:

(α) Τη μελέτη διαπλάτυνσης της υφιστάμενης οδού με διαχωρισμένη κυκλοφορία δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και την δημιουργία παράπλευρων οδών εξυπηρέτησης όπου είναι εφικτό και απαραίτητο.

(β) Τη μελέτη τριών ενδιάμεσων ισόπεδων κυκλικών κόμβων για τη εξυπηρέτηση ευρύτερων οικιστικών ενοτήτων αλλά και την σύνδεση των παράπλευρων οδών με την αρτηρία.

(γ) Τέλος την εκπόνηση των απαραίτητων υποστηρικτικών μελετών και συγκεκριμένα τοπογραφική μελέτη και μελέτη κτηματολογίου, υδραυλική μελέτη, γεωτεχνικές έρευνες, γεωτεχνική μελέτη, γεωλογική μελέτη, περιβαλλοντική μελέτη, μελέτη τεχνικών έργων, ηλεκτρομηχανολογική μελέτη, μελέτη Σήμανσης – Ασφάλισης της οδού και ΣΑΥ-ΦΑΥ.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr