Στο ΕΣΠΑ η χρηματοδότηση της υποστήριξης των μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε σχολικές μονάδες της Θεσσαλίας

Εντάχθηκε με απόφαση του περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστού, στο ΕΣΠΑ / Π.Ε.Π. Θεσσαλίας 2014-2020

0 326

Εντάχθηκε με απόφαση του περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστού, στο ΕΣΠΑ / Π.Ε.Π. Θεσσαλίας 2014-2020

Εντάχθηκε με απόφαση του περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστού, στο ΕΣΠΑ / Π.Ε.Π. Θεσσαλίας 2014-2020  και συγκριμένα στον Άξονα Προτεραιότητας 2.α «Ανάπτυξη και αξιοποίηση ικανοτήτων ανθρώπινου δυναμικού – ενεργός κοινωνική ενσωμάτωση», το έργο της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, συνολικού προϋπολογισμού 1.124.000 € για τα σχολικά έτη 2016-2017 και 2017-2018.

Όπως ανέφερε ο κ. Κ. Αγοραστός: «Σ’ αυτή τη δύσκολη συγκυρία που βιώνουμε, υπάρχουν συνάνθρωποί μας, κοινωνικές ομάδες, που πλήττονται περισσότερο από κάθε άλλο, από τις τραγικές συνέπειες της κρίσης. Με το νέο ΕΣΠΑ 2014 – 2020, θέλουμε ως Περιφέρεια Θεσσαλίας να στείλουμε ένα ξεκάθαρο και έμπρακτο μήνυμα στήριξης σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Στόχος του έργου είναι η ενσωμάτωση και η εξασφάλιση της προσβασιμότητας όλων των μαθητών με ειδικές ανάγκες στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αποτέλεσμα την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού, της σχολικής αποτυχίας και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου».

Το έργο αφορά ειδικότερα στη στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τα σχολικά έτη 2016-2017 και 2017-2018. Αντίστοιχο έργο υλοποιήθηκε με χρηματοδότηση από το ΠΕΠ Θεσσαλίας 2014-2020 και στο σχολικό έτος 2015-2016. Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης.

Ειδικότερα το έργο αφορά στην πρόσληψη και στελέχωση των μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με το αναγκαίο Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) για την εξυπηρέτηση των μαθητών που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν καθώς και με Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) για όσους μαθητές χρήζουν σχετικής υποστήριξης (96 άτομα για 2 χρόνια) .

Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των ΑμΕΑ είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης των ΑμεΑ κοινωνικά στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατ’ επέκταση στη σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της προσβασιμότητας των ΑμεΑ στο κοινωνικό γίγνεσθαι και την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού.

Δικαιούχος του έργου είναι η Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων. Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ).

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr