Σε ημερίδα τουρισμού στην Σκιάθο βρέθηκε ο Χρήστος Ζαραμπούκας Πρόεδρος του Τμήματος Υπηρεσιών του Επιμελητηρίου Τρικάλων
Για τις ανάγκες ημερίδας με θέμα την τουριστική προβολή ,στην Σκιάθο βρέθηκε ο πρόεδρος του τμήματος υπηρεσιών του Επιμελητηρίου Τρικάλων Χρήστος Ζαραμπούκας .
Για τις ανάγκες ημερίδας με θέμα την τουριστική προβολή ,στην Σκιάθο βρέθηκε ο πρόεδρος του τμήματος υπηρεσιών του Επιμελητηρίου Τρικάλων Χρήστος Ζαραμπούκας .
Για τις ανάγκες ημερίδας με θέμα την τουριστική προβολή ,στην Σκιάθο βρέθηκε ο πρόεδρος του τμήματος υπηρεσιών του Επιμελητηρίου Τρικάλων Χρήστος Ζαραμπούκας .
Ο τουριστικός κλάδος αποτελεί την ναυαρχίδα της βαριάς βιομηχανίας στην Ελλάδα και τα επόμενα χρόνια θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην ανάκαμψη της οικονομίας με αποτέλεσμα όποια δραστηριότητα του , να παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Με τον νέο πρόεδρο των Ξενοδόχων της Σκιαθου Μάκη Κουκουλάκη υπήρξε μια διευρυμένη συζήτηση για , την δημιουργία μιας εξειδικευμένης τουριστικής ψηφιακής πλατφόρμας επικοινωνίας που θα αφορά την τουριστική προβολή της Περιοχής , η οποία θα αναδεικνύει το σύνολο των χαρακτηριστικών που έχει να προσφέρει στους επισκέπτες. Το ίδιο εγχείρημα μπορεί να αποτελέσει και οδηγό για άλλες τουριστικές περιοχές ,όπως πχ τα Μετέωρα αλλά και ο ορεινός όγκος του νομού Τρικάλων
Το ενδιαφέρον επικεντρώνετε κυρίως στα πλεονεκτήματα που παρέχουν τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ειδικότερα στη δυνατότητα που προσφέρουν να «ταξιδέψει» το μήνυμα εύκολα και οικονομικά σε χρόνο μηδέν.
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα θα δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα να δημιουργήσει το προφίλ του ως «επισκέπτης», να επιλέγει τον προορισμό που συνδέεται με συγκεκριμένες κατηγορίες ενδιαφέροντός του, να αναζητεί πληροφορίες και εικόνες πάνω σε αυτό τον προορισμό, να γράφει σχόλια και να «συνομιλεί» με κατοίκους της περιοχής.
Σημαντικό βήμα στην καθιέρωση της πλατφόρμας αποτελεί η διαμόρφωση στόχων και η συνεχής παρακολούθηση των στατιστικών μετρήσεων (metrics) του ιστοτόπου, με σκοπό την ενημέρωση των εμπλεκομένων μερών, τη σύγκριση των στόχων με την πραγματική απόδοση και τον εντοπισμό ευκαιριών βελτίωσης της πλατφόρμας τόσο σε τεχνικό όσο και σε επικοινωνιακό επίπεδο.
Σχετικά με το κόστος υλοποίησης μιας τέτοιας προσπάθειας, προτείνεται η κάλυψη από τους θεσμικούς εκπροσώπους του ελληνικού Τουρισμού (υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, Περιφερεια ,Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο, Marketing Greece) αλλά δεν αγνοείται και η συμβολή των ιδιωτικών φορέων τουρισμού (αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία) οι οποίοι μέσω της ανάρτησης διαφημίσεων των υπηρεσιών τους στην πλατφόρμα και των εσόδων που θα προκύπτουν από αυτές, θα συμβάλουν στην κάλυψη του κόστους και στην περαιτέρω ανάπτυξη της ιστοσελίδας.