Πολλά προβλήματα με το δρομολόγιο του τρένου για Θεσσαλονίκη
Πρόκειται για ένα δρομολόγιο, το πρωινό για Θεσσαλονίκη, των 08:35, που, ειδικά το καλοκαίρι, εξυπηρετεί πολύ κόσμο γιατί κάνει στάσεις σε Νέους Πόρους και Λεπτοκαρυά,
Πρόκειται για ένα δρομολόγιο, το πρωινό για Θεσσαλονίκη, των 08:35, που, ειδικά το καλοκαίρι, εξυπηρετεί πολύ κόσμο γιατί κάνει στάσεις σε Νέους Πόρους και Λεπτοκαρυά,
Πρόκειται για ένα δρομολόγιο, το πρωινό για Θεσσαλονίκη, των 08:35, που, ειδικά το καλοκαίρι, εξυπηρετεί πολύ κόσμο γιατί κάνει στάσεις σε Νέους Πόρους και Λεπτοκαρυά, προσφέροντας γρήγορη, φτηνή και ασφαλή μετακίνηση σε όσους πάνε για θαλάσσια μπάνια.
Κάθε πρωί 200 περίπου άτομα παίρνουν το τρένο προς Θεσσαλονίκη από Τρίκαλα – Καρδίτσα ενώ τα Σαββατοκύριακα ο αριθμός ξεπερνά τους 300.
Το τελευταίο όμως διάστημα, δεν υπάρχει απευθείας τρένο και γίνεται ανταπόκριση στην Λάρισα ή στα Παλαιοφάρσαλα με προαστιακό.
Από Καλαμπάκα μέχρι Λάρισα το δρομολόγιο γίνεται με μηχανή ADTRANZ και τέσσερα βαγόνια χωρητικότητας 300 θέσεων. Υπάρχουν όμως μέρες που, λόγω έλλειψης σταθμάρχη, το δρομολόγιο γίνεται με τρένο ΜΑΝ, χωρητικότητας 120 θέσεων, με αποτέλεσμα πολλοί να μην βρίσκουν εισιτήρια.
Συμβαίνουν απίστευτες στιγμές όταν ένα μεγάλο πλήθος 200 – 300 ατόμων τρέχουν από τον προαστιακό προς το τρένο της ανταπόκρισης προσπαθώντας να εξασφαλίσουν μία θέση.
Κάποιοι επιβάτες έχουν θέσεις στα εισιτήρια ενώ κάποιοι όχι. Κάποιοι λένε ότι οι θέσεις ισχύουν και κάποιοι το αντίθετο. Το αποτέλεσμα είναι να επικρατεί μεγάλη ένταση και αναστάτωση.
Κανείς δεν γνωρίζει, ούτε ακόμη και οι υπάλληλοι των εκδοτηρίων, τι θα συμβεί τις επόμενες μέρες, αν δηλαδή θα έχουμε απευθείας τρένο ή με ανταπόκριση και με ποιο.
Ο λόγος που γίνονται όλα αυτά είναι ότι το τρένο που πήγαινε Θεσσαλονίκη , ένα πεντάδυμο AEG Intercity χάλασε και είναι άγνωστο πότε θα επισκευαστεί.
Ως επιβάτες και ως πελάτες της ΤΡΕΝΟΣΕ, οι κάτοικοι της Δυτικής Θεσσαλίας πιστεύουμε ότι δεν αξίζουμε τόση ταλαιπωρία στο ένα και μοναδικό δρομολόγιο για Θεσσαλονίκη. Μια μεγάλη εταιρεία σαν αυτή που διαχειρίζεται τους Ελληνικούς Σιδηρόδρομους δεν μπορεί να μην έχει την δυνατότητα να αντικαταστήσει ένα τρένο που παρουσίασε πρόβλημα.
Δεν είναι λογικό για να γλιτώσει μια θέση σταθμάρχη στην Καλαμπάκα να χρησιμοποιεί τρένο 120 θέσεων και όχι 300.
Δεν είναι δυνατόν μια περιοχή 300.000 περίπου κατοίκων, με προορισμούς τουριστικούς, όπως τα Μετέωρα και πολλές άλλες περιοχές να υφίσταται αυτήν την μεταχείριση.
Όλη αυτή η κατάσταση δείχνει ότι η επιμονή μας για ηλεκτροκίνηση της γραμμής Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα, όπως και το αίτημα μας για προαστιακό σιδηρόδρομο Καλαμπάκας-Λάρισας είναι αναγκαιότητα, προκειμένου να μπορέσουμε στο μέλλον να έχουμε καλύτερη σιδηροδρομική συγκοινωνία.
Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων