Ν. Λέγκας: Παίζουν με τα δρομολόγια του τρένου;
Με αφορμή την καταγγελία του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων και τις πληροφορίες που περιλαμβάνονται σε αυτή σχετικά με την αντικατάσταση της απευθείας σύνδεσης Καλαμπάκας- Αθηνών- Καλαμπάκας (IC 47/48) με ανταποκρινόμενο τρένο, ο βουλευτής Τρικάλων της Νέας Δημοκρατίας Ν. Λέγκας κατέθεσε στη Βουλή την παρακάτω ερώτηση:
Με αφορμή την καταγγελία του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων και τις πληροφορίες που περιλαμβάνονται σε αυτή σχετικά με την αντικατάσταση της απευθείας σύνδεσης Καλαμπάκας- Αθηνών- Καλαμπάκας (IC 47/48) με ανταποκρινόμενο τρένο, ο βουλευτής Τρικάλων της Νέας Δημοκρατίας Ν. Λέγκας κατέθεσε στη Βουλή την παρακάτω ερώτηση:
Με αφορμή την καταγγελία του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων και τις πληροφορίες που περιλαμβάνονται σε αυτή σχετικά με την αντικατάσταση της απευθείας σύνδεσης Καλαμπάκας- Αθηνών- Καλαμπάκας (IC 47/48) με ανταποκρινόμενο τρένο, ο βουλευτής Τρικάλων της Νέας Δημοκρατίας Ν. Λέγκας κατέθεσε στη Βουλή την παρακάτω ερώτηση:
Ερώτηση
Προς τον κ. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Θέμα: Ενδεχόμενη κατάργηση της απευθείας σιδηροδρομικής σύνδεσης Καλαμπάκας-Αθηνών- Καλαμπάκας.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων οι οποίες αναφέρονται σε σχετική καταγγελία του,-την οποία και σας επισυνάπτω- καταργείται τις επόμενες μέρες και πάλι το IC 47/48 τέσσερις μόλις μήνες μετά την επαναδρομολόγησή του και αντικαθίσταται με ανταποκρινόμενο τρένο.
Η συγκεκριμένη απόφαση, εφόσον τελικώς ισχύσει, αποτελεί σημαντική οπισθοδρόμηση, αφού ο σταθμός του Παλαιοφαρσάλου είναι από τον τρόπο της κατασκευής του τελείως αφιλόξενος για τις ανταποκρίσεις, με αποτέλεσμα την περαιτέρω ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού και την ακόμα μεγαλύτερη μείωση της κίνησης.
Την ίδια ώρα, όπως επισημαίνεται και στη σχετική ανακοίνωση του Συλλόγου, εξακολουθεί εντελώς αδικαιολόγητα να μην γίνεται η μεσημεριανή ανταπόκριση με το συρμό του 884/885 που μένει ακίνητος επί πέντε περίπου ώρες στην Καλαμπάκα, ενώ το προσωπικό της αμαξοστοιχίας όλες αυτές τις ώρες αμείβεται κανονικά και τα καύσιμα του τρένου καταναλώνονται άσκοπα.
Επιπροσθέτως, με τα νέα δρομολόγια δεν υπάρχει πλέον απογευματινό ή βραδινό τρένο για τη Θεσσαλονίκη.
Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάσθε
- Αν αληθεύουν οι σχετικές πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες καταργείται τις επόμενες μέρες και πάλι το IC 47/48 τέσσερις μόλις μήνες μετά την επαναδρομολόγησή του
- Αν στις προθέσεις του Υπουργείου είναι η αντικατάσταση του IC 47/48 με ανταποκρινόμενο τρένο στο σταθμό Παλαιοφαρσάλου.