ΚΤΕΛ Λάρισας – Αγωγή για το κλείσιμο των Τεμπών
Αγωγή κατά της κατασκευάστριας εταιρίας για την οικονομική ζημία που υπέστη, λόγω της κατολίσθησης στην περιοχή των Τεμπών, κατέθεσε την Τετάρτη το υπεραστικό ΚΤΕΛ Λάρισας κατά της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίο ΑΕ», που κατασκευάζει το τμήμα του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ, Μαλιακός-Κλειδί στο οποίο εντάσσονται και οι σήραγγες των Τεμπών.
Αγωγή κατά της κατασκευάστριας εταιρίας για την οικονομική ζημία που υπέστη, λόγω της κατολίσθησης στην περιοχή των Τεμπών, κατέθεσε την Τετάρτη το υπεραστικό ΚΤΕΛ Λάρισας κατά της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίο ΑΕ», που κατασκευάζει το τμήμα του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ, Μαλιακός-Κλειδί στο οποίο εντάσσονται και οι σήραγγες των Τεμπών.
Αγωγή κατά της κατασκευάστριας εταιρίας για την οικονομική ζημία που υπέστη, λόγω της κατολίσθησης στην περιοχή των Τεμπών, κατέθεσε την Τετάρτη το υπεραστικό ΚΤΕΛ Λάρισας κατά της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίο ΑΕ», που κατασκευάζει το τμήμα του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ, Μαλιακός-Κλειδί στο οποίο εντάσσονται και οι σήραγγες των Τεμπών.
Το ΚΤΕΛ Λάρισας διεκδικεί αποζημίωση 572.000 ευρώ από διαφυγόντα κέρδη, καθώς λόγω της πτώσης των βράχων στα Τέμπη και επί πεντέμισι μήνες (από τις 17 Δεκεμβρίου του 2009 έως τις 5 Μαΐου του 2010), τα λεωφορεία του αναγκάζονταν να χρησιμοποιούν παραδρόμους για να εκτελέσουν ενδονομαρχιακά και υπεραστικά δρομολόγια, βόρεια των Τεμπών.
Ενδεικτικά, η αγωγή αναφέρει ότι το δρομολόγιο Λάρισα-Θεσσαλονίκη, διεξάγονταν μέσω Ελασσόνας- Κατερίνης, γεγονός που σήμαινε 90 επιπλέον χιλιόμετρα (240 αντί των 150) και μιάμιση επιπλέον ώρα (3,5 αντί των 2) για κάθε διαδρομή.
Το υπεραστικό ΚΤΕΛ Λάρισας στην αγωγή του που κατέθεσε στο Πολυμελές Πρωτοδικείο, επικαλείται τα πόρισμα του ΓΕΩΤΕΕ για την πτώση των βράχων και κατονομάζει την εταιρία ως αποκλειστικά υπεύθυνη, καθώς «έπρεπε να προβλέψει τους πιθανούς κινδύνους υποβάλλοντας μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων», ενώ θεωρεί ότι «η χρήση ανεπίτρεπτα μεγάλων ποσοτήτων εκρηκτικών», συνέβαλε στην πτώση κάτι που -κατά το ΚΤΕΛ- αποδεικνύεται από το ότι «σημειώθηκε στο σημείο εκείνο όπου είχε φτάσει η διάνοιξη της νότιας σήραγγας».
Newsroom ΔΟΛ