Κατασχεμένα αυτοκίνητα ψάχνουν ιδιοκτήτη
Περισσότερα από 2.000 κατασχεμένα αυτοκίνητα βγήκαν στο σφυρί από τις τράπεζες τον προηγούμενο μήνα χωρίς όμως να αποκτήσουν και νέο ιδιοκτήτη τα περισσότερα από αυτά εξαιτίας της έλλειψης ρευστότητας που διακρίνει τους εμπόρους
Περισσότερα από 2.000 κατασχεμένα αυτοκίνητα βγήκαν στο σφυρί από τις τράπεζες τον προηγούμενο μήνα χωρίς όμως να αποκτήσουν και νέο ιδιοκτήτη τα περισσότερα από αυτά εξαιτίας της έλλειψης ρευστότητας που διακρίνει τους εμπόρους
Περισσότερα από 2.000 κατασχεμένα αυτοκίνητα βγήκαν στο σφυρί από τις τράπεζες τον προηγούμενο μήνα χωρίς όμως να αποκτήσουν και νέο ιδιοκτήτη τα περισσότερα από αυτά εξαιτίας της έλλειψης ρευστότητας που διακρίνει τους εμπόρους αλλά και τις υψηλές τιμές εκκίνησης που έχουν πλέον τα μικρά και εμπορικά μοντέλα.
Σύμφωνα με όσα αναφέρουν στην «Η» στελέχη της αγοράς οι τράπεζες έχουν στην κατοχή τους αυτή τη στιγμή περισσότερα από 15.000 αυτοκίνητα ενώ χιλιάδες αυτοκίνητα βρίσκονται στην διαδικασία εκκαθάρισης από τα … χρηματοπιστωτικά ιδρύματα ώστε να παραληφθούν από τους ιδιώτες καταναλωτές που επιχείρησαν να τα αγοράσουν αλλά αδυνατούν να αποπληρώσουν τις δόσεις των δανείων τους.
Από την άλλη μεριά στα παραπάνω θα πρέπει να προστεθούν και περίπου 10.000 αυτοκίνητα που προέρχονται από εταιρείες χρονομίσθωσης ή ενοικίασης τα οποία διαθέτουν επίσης οι τράπεζες μέσω πλειστηριασμών σε εμπόρους ΙΧ.
Ωστόσο η έλλειψη ρευστότητας από τους εμπόρους που συμμετέχουν στις εκποιήσεις κατασχεμένων ΙΧ σε συνδυασμό με την επιβολή τεκμηρίων αλλά και την απίστευτη αύξηση στο κόστος χρήσης των αυτοκινήτων έχει μειώσει στο ελάχιστο την απορρόφησή τους στην αγορά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το γεγονός πως μεγάλο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα πραγματοποίησε δημοπρασία με 350 αυτοκίνητο ενημερώνοντας περισσότερους από 500 εμπόρους σε όλη την Ελλάδα και μόνο οι 35 έδειξαν κάποιο ενδιαφέρον μόνο για τα μοντέλα πόλης ενώ τα υπόλοιπα που ήταν με κινητήρες από 2.000 κ.εκ. και άνω δεν χτυπήθηκαν από κανέναν.
πηγή – ΗΜΕΡΗΣΙΑ