Σε καταγγελία προχώρησε μέσα από την σελίδα του στο facebook ο συμπολίτης μας Κώστας Μουλάς για υπηρεσία του Δήμου Μετεώρων, κείμενο το οποίο μας έστειλε και προς δημοσίευση.
Το κείμενο έχει ως εξής:
Καλησπέρα. Όπως οι περισσότεροι φίλοι μου γνωρίζουν δεν είμαι από τα άτομα που θα βγω και θα κάνω τυχόν αναφορά για διάφορα ευτράπελα που συμβαίνουν στην καθημερινότητα μας, αλλά σήμερα θα αναφερθώ σε ένα από αυτά το οποίο συνέβη σε εμένα στις 12..20.
Αφορά τον Δήμο Μετεώρων στον οποίο είμαι δημότης.
Τους τελευταίους μήνες έρχονται αυξομειώσεις στην κατανάλωση νερού, αφού έχω διαμαρτυρηθει ήδη μια φορά,πήγα και σήμερα για να βγάλουμε μια άκρη. Όπως ένας καταναλωτής έτσι και εγώ ξαναπήγα στο ταμείο για επαναμετρηση, ο δε δημοτικός υπάλληλος (αν μπορείς να τον πεις έτσι) ταμίας στα καθήκοντα, μου το ξεκοψε ορθά κοφτά ότι πρόβλημα στην κατανάλωση έχουμε εμείς σαν σπίτι και ότι αυτοί είναι οι σωστοί.
Να μην τα πολυλογώ ο εν λόγω (υπάλληλος) κουβέντα στην κουβέντα άρχισε και ύψωνε όχι απλά την φωνή του αλλά σηκώθηκε και από την καρέκλα που καθότανε λέγοντας ότι είναι απλά ταμίας και τίποτα άλλο.
Ερωτηθείς που είναι ο προϊστάμενος του δεν απάντησε. Σε ερώτηση αν έπρεπε να πάω να ρωτήσω εναν αντιδήμαρχο η τον δήμαρχο για το συμβάν συνέχισε να υψωνει την φωνή του.
Ξεχνώντας ότι εκεί βρίσκεται για να εξυπηρετεί τον κόσμο, ότι σήμερα είναι υπάλληλος και αύριο να βρίσκεται στο σπίτι του, διότι δεν υπάρχει πλέον μονιμότητα.
Σίγουρα αυτό το συμβάν δεν ισχύει για όλους τους υπαλλήλους του Δήμου, αφορά και μόνο τον (εν λόγω υπάλληλο ας τον πούμε έτσι)
Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας και τον χρόνο σας.
Κώστας Μοουλάς