H Ferrari του 2008

Στο Maranello παρουσιάστηκε το μονοθέσιο με το οποίο η Ferrari θα προσπαθήσει να διατηρήσει τους τίτλους της.Τo πεντηκοστό τέταρτο μονοθέσιο που κατασκεύασε η Ferrari για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 είναι έτοιμo να πατήσει την πίστα του Fiorano.

f282.jpg
0 443

Στο Maranello παρουσιάστηκε το μονοθέσιο με το οποίο η Ferrari θα προσπαθήσει να διατηρήσει τους τίτλους της.Τo πεντηκοστό τέταρτο μονοθέσιο που κατασκεύασε η Ferrari για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 είναι έτοιμo να πατήσει την πίστα του Fiorano.

Στο Maranello παρουσιάστηκε το μονοθέσιο με το οποίο η Ferrari θα προσπαθήσει να διατηρήσει τους τίτλους της.Τo πεντηκοστό τέταρτο μονοθέσιο που κατασκεύασε η Ferrari για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 είναι έτοιμo να πατήσει την πίστα του Fiorano..

 

f286.jpg

 

Η ιταλική ομάδα θα παρουσίασε την F2008, το μονοθέσιο με το οποίο σκοπεύει να προσπαθήσει να διατηρήσει τους τίτλους της το 2008. Οι πρώτες εικόνες του μονοθεσίου, όπως σας τις παρουσιάζουμε εδώ, δείχνουν μια σειρά μεγάλων αλλαγών τουλάχιστον όσον αφορά τον αεροδυναμικό σχεδιασμό ενώ φαίνεται ότι το 2008 οι οδηγοί της Ferrari θα χρησιμοποιήσουν και καινούριο σύστημα αναρτήσεων.

 

f2008.jpg
Το μονοθέσιο με εσωτερικό κωδικό «659» είναι βαρύτερο από το περσινό καθώς οι νέοι κανονισμοί θέλουν αυξημένη προστασία στα πλάγια του κόκπιτ, έχουν επιβληθεί περιορισμοί στα υλικά που χρησιμοποιούνται και η κεντρική ηλεκτρονική μονάδα είναι κοινή για όλα τα μονοθέσια, κάτι που ανάγκασε τους σχεδιαστές, υπό την καθοδήγηση του Aldo Costa, να αλλάξουν την κατανομή βάρους σε αρκετά σημεία μέχρι να πετύχουν την επιθυμητή ισορροπία. 
f283.jpg

Αξίζει να σημειωθεί ότι παρόλο που αεροδυναμικά η F2008 δείχνει τελείως καινούρια, οι άνθρωποι της Ferrari ανακοίνωσαν ότι πριν τον πρώτο αγώνα της χρονιάς το αεροδυναμικό πακέτο θα έχει ανανεωθεί σε μεγάλο βαθμό.

Η επίσημη τελετή παρουσίασης δεν έχει γίνει ακόμα αλλά η Scuderia Ferrari έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία και τις πρώτες φωτογραφίες του νέου μονοθεσίου.

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Σασί: Κυψελωτό από ανθρακονήματα, συμπαγούς κατασκευής
Διαφορικό: περιορισμένης ολίσθησης
Κιβώτιο ταχυτήτων: Διαμήκως τοποθετημένο, ημιαυτόματο, σειριακό κιβώτιο (7 ταχύτητες + όπισθεν), ηλεκτρονικά ελεγχόμενο με σύστημα quick-shift
Φρένα: Αεριζόμενοι δίσκοι από αναθρακονήματα
Ανάρτηση: Ανεξάρτητη ανάρτηση με ράβδους και σπειροειδή ελατήρια στους τέσσερις τροχούς
Βάρος: 605 Kg (με οδηγό και υγρά)
Τροχοί: 13” εμπρός-πίσω

Κινητήρας
Τύπος: 056
Αριθ. Κυλίνδρων: 8
Μπλοκ Κινητήρα από κράμα αλουμινίου: V 90°
Αριθ. βαλβίδων: 32
Συνολική χωρητικότητα: 2398 cm3
Διάμετρος πιστονιού: 98 mm
Βάρος: <95 kg
Ψεκασμός: Ηλεκτρονικός ψεκασμός της Magneti Marelli
Ανάφλεξη: Ανάφλεξη στατικού ηλεκτρισμού της Magneti Marelli
Καύσιμο: Shell V-Power ULG 64
Λιπαντικό: Shell SL-1098

 

Τεχνικοί κανονισμοί 2008
» Οι κινητήρες συνεχίζουν να παραμένουν ομολογκαρισμένοι, κάτι που φυσικά δεν σημαίνει ότι οι μηχανικοί των ομάδων δεν βάζουν χέρι πάνω τους, αφού έχουν ακόμα δικαίωμα να «παίζουν» με το σχήμα των εισαγωγών, με το σύστημα λίπανσης και γενικότερα με οτιδήποτε βρίσκεται πάνω από τους κυλίνδρους.
» Οι ομάδες θα συνεχίσουν να προμηθεύονται ελαστικά χωρίς ουσιαστικές αλλαγές από την Bridgestone και το 2008.
» Φέτος για πρώτη φορά ύστερα από αρκετά χρόνια απαγορεύεται η χρήση traction control και άλλων ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης, ενώ το σύστημα κεντρικού έλεγχου όλων των ηλεκτρονικών θα είναι πλέον κοινό για όλες τις ομάδες.
» Το κιβώτιο ταχυτήτων θα πρέπει φέτος να αντέχει για τέσσερις συνεχείς αγώνες.
» Για μεγαλύτερη προστασία είναι υποχρεωτική η μεγαλύτερη πλευρική κάλυψη των πιλότων από το σασί.
» Τα καύσιμα πρέπει υποχρεωτικά να περιλαμβάνουν βιοκαύσιμο σε ποσοστό 5.75%.
» Οι εξωτερικές διαστάσεις καθώς και η συνολική επιφάνεια του μονοθεσίου παραμένουν οι ίδιες με πέρυσι.

f281.jpg

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr