Γιώργος Κουρέλης: Τα βίντεο κυριαρχούν στο διαδίκτυο – Θα τα χρησιμοποιήσουμε για να διαφημίσουμε τον προορισμό μας;
Πρόσφατες μετρήσεις δείχνουν πως τα video ξεπέρασαν κατά το 2012 το 50% της συνολικής κίνησης του διαδικτύου,
Πρόσφατες μετρήσεις δείχνουν πως τα video ξεπέρασαν κατά το 2012 το 50% της συνολικής κίνησης του διαδικτύου,
Πρόσφατες μετρήσεις δείχνουν πως τα video ξεπέρασαν κατά το 2012 το 50% της συνολικής κίνησης του διαδικτύου, ενώ περίπου το 60% των χρηστών είδαν video πριν διαβάσουν το κείμενο στις ιστοσελίδες που επισκέφτηκαν.
Το 2013 το 90% της κίνησης του διαδικτύου ήταν δεδομένα σχετικά με video.
Mε την αλματώδη μετάβαση του διαδικτύου από τα κείμενα στα video, οι τουριστικές επιχειρήσεις και οι οργανισμοί τουριστικής προβολής πρέπει να υιοθετήσουν την αλλαγή και την τάση της τεχνολογίας αν θέλουνε να προσελκύσουν αποτελεσματικότερα τους καταναλωτές που μπορούν να δουν πλέον τα video οπουδήποτε online.
Ήδη εδώ και αρκετό καιρό πολλοί οργανισμοί τουριστικής προβολής ανά τον κόσμο έχουν προσπαθήσει να εισάγουν αυτές τις πρακτικές μάρκετινγκ και να εκμεταλλευτούν τη δύναμη των βίντεο, όπως αυτές που παραθέτω παρακάτω.
Η καμπάνια της περιοχής του Καναδά Alberta με τίτλο “Remember to breathe”
https://www.youtube.com/watch?v=ThFCg0tBDck
Ο οργανισμός τουριστικής προβολής της Αλμπέρτας έχει «ανεβάσει» 15 παρόμοια βίντεο στο κανάλι του στο youtube λαμβάνοντας εξαιρετικά σχόλια τόσο από την τουριστική βιομηχανία όσο και από τους ταξιδιώτες. Για την μουσική επένδυση των βίντεο επιλέχτηκαν τοπικοί συνθέτες. Γυρισμένα εξ ολοκλήρου στην περιοχή της Αλμπέρτας, τα συγκεκριμένα σποτάκια δείχνουν μερικά από τα πιο μαγευτικά τοπία αλλά και αυθεντικές εμπειρίες από δραστηριότητες στην περιοχή γυρισμένα με τέτοιο τρόπο που επιτρέπουν τον θεατή να μοιραστεί και να ταυτιστεί με το συναίσθημα της εμπειρίας.
Επίσης άλλο ένα εμπνευσμένο σποτάκι που μου άρεσε ιδιαίτερα είναι αυτό του οργανισμού τουριστικής προβολής της Νορβηγίας με τίτλο “No wonder THE SCREAM comes from here”
https://www.youtube.com/watch?v=2BdULu4tI5M
Το έξυπνο αυτό σποτάκι βασίζεται σε μια κραυγή – επιφώνημα που βγαίνει αυθόρμητα από τους ταξιδιώτες που βιώνουν μοναδικές εμπειρίες στην Νορβηγία και στο τέλος συνδέεται με ένα από τα πιο διάσημα έργα τέχνης, μια σειρά από εξπρεσιονιστικούς ζωγραφικούς πίνακες του Νορβηγού καλλιτέχνη Ενταβαρτ Μουνκ με το τίτλο «Η κραυγή», οι πίνακες δημιουργήθηκαν το 1893 και βρίσκονται στην εθνική πινακοθήκη της Νορβηγίας.
Alberta “There is “
https://www.youtube.com/watch?v=PUFDcnE6Gjk
Finland “Land of the Midnightr Sun”
https://www.youtube.com/watch?v=46pM5V00mv4
Tourism British Columbia: Come to your Sense (Taste)
https://www.youtube.com/watch?v=YurXhGNjF54
Φυσικά το σποτάκια αυτά δεν είναι μόνο προνόμιο πιο ανεπτυγμένων χωρών αλλά τα βλέπουμε και έντος της χώρας μας σε πιο ανεπτυγμένες τουριστικά περιοχές όπως αυτά της περιφέρειας Κρήτης.
Crete: Incredible Hospitality
https://www.youtube.com/watch?v=A40iNV_e7DU
https://www.youtube.com/watch?v=Oj06RMIo_Cc
Τώρα, το ερώτημα είναι το εξής:
Aν έπρεπε να διαλέξουμε -δεδομένου ότι δεν υπάρχουν πόροι για όλα- μεταξύ των παραπάνω και μεταξύ καρναβαλικών εκδηλώσεων ή φανταχτερής φάτνης και γιορτή προβατίνας κλπ
Εσείς που θα διαλέγατε να βάλετε τα λεφτά σας για ένα καλύτερο αποτέλεσμα στην τοπική τουριστική ανάπτυξη;
Γιώργος Κουρέλης