Φωτορεπορτάζ από την παράδοση του δρόμου Ανθούσα – Μπάρος

Παραδίδουμε στην κυκλοφορία ένα σημαντικό έργο που ενώνει τη Θεσσαλία με την Ήπειρο και διευκολύνει την επικοινωνία στις ανθρώπινες κοινότητες, δήλωσε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός

0 583

Παραδίδουμε στην κυκλοφορία ένα σημαντικό έργο που ενώνει τη Θεσσαλία με την Ήπειρο και διευκολύνει την επικοινωνία στις ανθρώπινες κοινότητες, δήλωσε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός

Παραδίδουμε στην κυκλοφορία ένα σημαντικό έργο που ενώνει τη Θεσσαλία με την Ήπειρο και διευκολύνει την επικοινωνία στις ανθρώπινες κοινότητες, δήλωσε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός κατά την τελετή παράδοσης του έργου «Βελτίωση και ασφαλτόστρωση οδού Ανθούσα – Μπάρος (όρια Νομού Τρικάλων – Σύνδεση με Καλλαρύτες)» προϋπολογισμού 960.000 ευρώ. Συνολικά, όπως ανέφερε, παραδίδονται σε κυκλοφορία δέκα (10) χιλιόμετρα οδικού δικτύου με τα λοιπά τεχνικά έργα.

Πλέον, δήλωσε ο περιφερειάρχης, παραδίδεται ακόμη μια διέξοδος προς την Ήπειρο και το Μέτσοβο, ένας δρόμος με μεγάλη σημασία για την ασφάλεια των κατοίκων και των ανθρώπων που μετακινούνται στην περιοχή. Πρόκειται για ένα έργο που έρχεται από προηγούμενες Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις και το οποίο καταφέραμε να χρηματοδοτήσουμε από εθνικούς πόρους ώστε να μην χρειαστεί να επιστραφούν τα κονδύλια στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Μέσω του έργου αυτού αποδεικνύεται περίτρανα ότι στη Θεσσαλία η πολιτεία έχει συνέχεια και συνέπεια και τα αποτελέσματα είναι πλέον ορατά στο κοινωνικό σύνολο. Σε μια δύσκολη στιγμή για τη χώρα η αιρετή Περιφέρεια με σχέδιο και προγραμματισμό, υλοποιεί και παραδίδει προς χρήση έργα χρήσιμα για τον τόπο, έργα που δημιουργούν μόχλευση στην τοπική κοινωνία και οικονομία, στηρίζοντας θέσεις εργασίας, δήλωσε ο κ. Κώστας Αγοραστός.

baros9

Ακόμα επεσήμανε τα εξής: Είναι ο μοναδικός δρόμος που κατασκευάζεται σε υψόμετρο 2000μ, υλοποιήθηκε σε χρόνο ρεκόρ και με δύσκολες κλιματολογικές συνθήκες και τέλος σημείωσε: «Έχουν δικαίωμα και οι άνθρωποι στα 2000μ να έχουν ασφαλή μετακίνηση και επικοινωνία και ιδιαίτερα οι κτηνοτρόφοι οι οποίοι συμβάλλουν στην εθνική οικονομία και κοινωνία.

Παράλληλα ο περιφερειάρχης ευχαρίστησε όλους όσους συνέβαλαν διαχρονικά στην υλοποίηση του έργου, τον κ. Ηλία Βλαχογιάννη, τον περιφερειάρχη Ηπείρου κ. Καχριμάνη, τους πρώην κοινοτάρχες και τους πολιτιστικούς συλλόγους Ματσουκιτών και Καλαρρυτών, τις Τεχνικές Υπηρεσίες της Π.Ε Τρικάλων και την Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Το έργο δημοπρατήθηκε από την Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων της Περιφέρειας Θεσσαλίας στις 26/06/2012 και μειοδότης αναδείχθηκε η εταιρεία «Α. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.». Με την εργολαβία, την οποία επέβλεψε η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, ολοκληρώθηκαν οι εργασίες ασφαλτόστρωσης σε ποσοστό 100% και κατασκευάστηκε ασφαλτοτάπητας 9,75 km.

Το έργο εξυπηρετεί τους κατοίκους της Π.Ε Ιωαννίνων και Π.Ε Τρικάλων και συνδέει τους οικισμούς Ανθούσα και Χαλίκι στα όρια της Π.Ε. Τρικάλων με τους οικισμούς Ματσούκι και Καλλαρύτες στα όρια της Π.Ε. Ιωαννίνων και την ευρύτερη περιοχή, διασχίζοντας τμήμα της οροσειράς της Πίνδου και εξυπηρετώντας παράλληλα τον τουρισμό της περιοχής. Οι κτηνοτρόφοι και οι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής ευχαρίστησαν τον περιφερειάρχη για την γρήγορη ολοκλήρωση του έργου καθώς όπως δήλωσαν μια ολόκληρη επαρχία της ορεινής Θεσσαλίας βγαίνει από την απομόνωση.

Κατά την τελετή των εγκαινίων παρευρέθησαν ακόμη ο βουλευτής κ. ηλίας Βλαχογιάννης, ο περιφερειάρχης Ηπείρου κ. Καχριμάνης, ο αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων κ. Χρήστος Μιχαλάκης, ο δήμαρχος Καλαμπάκας κ. Δημήτρης Σακελλαρίου, εκπρόσωποι φορέων και πολίτες της ευρύτερης περιοχής.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Η αρχική διάνοιξη της οδού από την διασταύρωση των οδών προς Χαλίκι (αρ. 14 επαρχιακή οδός) και Ανθούσα μέχρι τα όρια του νομού Τρικάλων με τον νομό Ιωαννίνων στη θέση ” Μπάρος ” με υψόμετρο 1.905 m., συνολικού μήκους 11,75 km και μέσου πλάτους οδοστρώματος 6,00 m έγινε με μηχανήματα της Μ.Ο.Μ.Α. και εργολαβίες της Νομαρχίας Τρικάλων κατά την δεκαετία 1980-1990. Το έργο με βάση την μελέτη, η οποία συντάχθηκε κατ’ αρχήν από την Τεχνική Υπηρεσία Δήμων και Κοινοτήτων Νομού Τρικάλων και ολοκληρώθηκε από την Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Τρικάλων, είχε προϋπολογισμό 3.400.000,00 € για εργασίες και Φ.Π.Α., και χρηματοδοτήθηκε αρχικά από το πρόγραμμα ” ΠΙΝΔΟΣ ”, ενώ κατά την εξέλιξη των εργασιών του έργου, διακόπηκε η χρηματοδότηση από το πρόγραμμα αυτό και συνεχίστηκε από το Γ’ ΚΠΣ 2000-2006.

Εν συνεχεία το έργο δημοπρατήθηκε στις 06/10/2005 από την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Τρικάλων και με την εργολαβία αυτή έγινε η βελτίωση και διαπλάτυνση της οδού και ολοκληρώθηκαν οι εργασίες χωματουργικών, τεχνικών και οδοστρωσίας σε όλο το μήκος της οδού και κατασκευάστηκε ασφαλτοτάπητας σε συνολικό μήκος 2 km.
Τέλος επειδή δεν ήταν δυνατή η ολοκλήρωση του έργου αυτό εντάχθηκε στο πρόγραμμα χρηματοδότησης ΣΑΝΑ 0443 της Περιφέρειας Θεσσαλίας και συντάχθηκε η μελέτη από την Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων της Περιφέρειας Θεσσαλίας και προϋπολογισμό για την ολοκλήρωσή του 960.000,00 € για εργασίες και Φ.Π.Α.

baros1baros2baros3baros4baros5baros6baros7baros8baros9

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr