Φορολογικές δηλώσεις – Αλλαγές στη διαδικασία
Αλλαγές στη διαδικασία συμπλήρωσης των εντύπων των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος του οικονομικού έτους 2011, ανακοίνωση η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών, που ήδη ξεκίνησε την εκτύπωση και η αποστολή των σχετικών εντύπων.
Αλλαγές στη διαδικασία συμπλήρωσης των εντύπων των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος του οικονομικού έτους 2011, ανακοίνωση η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών, που ήδη ξεκίνησε την εκτύπωση και η αποστολή των σχετικών εντύπων. Αλλαγές στη διαδικασία συμπλήρωσης των εντύπων των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος του οικονομικού έτους 2011, ανακοίνωση η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών, που ήδη ξεκίνησε την εκτύπωση και η αποστολή των σχετικών εντύπων.
Η βασική αλλαγή είναι ότι δεν θα υπάρχουν τα γνωστά μέχρι σήμερα φυλλάδια οδηγιών για τη συμπλήρωση της δήλωσης. Με την επιλογή αυτή εκτιμάται ότι θα εξοικονομηθούν 3,7 εκ. ευρώ, 243 τόνοι χαρτιού, ενώ το περιβάλλον θα επιβαρυνθεί με 600 τόνους λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα (CO2).
Η επιλογή αυτή προέκυψε από το γεγονός, ότι μεγάλος αριθμός φορολογουμένων θα υποβάλει τις δηλώσεις ηλεκτρονικά, η εκτίμηση με βάση τα προϋπάρχοντα στοιχεία, είναι για 1,7 εκατομμύρια πολίτες και επιπλέον το γεγονός ότι οι οδηγίες είναι προσβάσιμες από το διαδίκτυο.
Φέτος, θα εκτυπωθούν και θα αποσταλούν μόνο 3,9 εκ. δηλώσεις αντί για 5,6 εκ. που στάλθηκαν πέρσι, διότι με το ν. 3842/2010 η ηλεκτρονική υποβολή είναι υποχρεωτική για όλους όσους ασκούν επάγγελμα ή επιχείρηση, καθώς και για όσους υποβάλλουν την δήλωσή τους μέσω εξουσιοδοτημένου λογιστή.
Τέλος για τις περιπτώσεις φορολογουμένων που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο και υπολογίζεται ότι ανέρχονται σε 590.000, θα υπάρχει στη δήλωση ειδική σημείωση με το ποσό της οφειλής και κλήση για την άμεση τακτοποίησή της.
ΕΡΤ