Μία από τις επιπτώσεις της πρόσφατης θεομηνίας που έπληξε την Θεσσαλία ήταν και η καταστροφή σε ορισμένα τμήματά της, της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφαρσάλου- Καλαμπάκας και η πλήρης διακοπή των έτσι κι αλλιώς ελάχιστων δρομολογίων τα οποία εξυπηρετούσαν την περιοχή.
Ζημιές υπήρξαν και στον κεντρικό άξονα Αθηνών Θεσσαλονίκης για τις οποίες όμως έγιναν και σωστά άμεσες ενέργειες, ώστε να αποκατασταθεί η συγκοινωνία. Αντίθετα, για την τοπική μας γραμμή υπάρχει πλέον διάχυτος ο φόβος πως η γραμμή οδεύει σε οριστική εγκατάλειψη και ότι η δυτική Θεσσαλία θα μείνει τελικά χωρίς τρένο. Οι πολίτες φοβούνται πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν δείχνει πλέον ενδιαφέρον για την περιοχή μας, και ότι η σημερινή κυβέρνηση αδιαφορεί για την εκτέλεση των υποχρεώσεων που προκύπτουν για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τη σύμβαση για την επιδότηση των τοπικών δρομολογίων (Υπηρεσίες Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος ΥΓΟΣ).
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
- Ποιο το χρονοδιάγραμμα αποκατάστασης των ζημιών στη σιδηροδρομική γραμμή Παλαιοφαρσάλου- Καλαμπάκας;
- Μέχρι να γίνει δυνατή η επανάληψη των σιδηροδρομικών δρομολογίων, σκοπεύετε να δρομολογήσετε λεωφορεία έως τον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού;
- Θα υπάρξει επιτέλους ενημέρωση για το στάδιο στο οποίο βρίσκεται το αγνοούμενο από διετίας έργο της ηλεκτροκίνησης-σηματοδότησης της σιδηροδρομικής γραμμής;
- Σε ποιο σημείο βρίσκεται ο κυβερνητικός σχεδιασμός για την επέκταση του Σιδηροδρομικού Δικτύου προς την Κοζάνη- Δυτική Μακεδονία- Βαλκάνια και προς Ηγουμενίτσα- Ήπειρο- Ιταλία;
Οι Ερωτώντες Βουλευτές
Παπαδόπουλος Αθανάσιος
Αθανασίου Αθανάσιος
Αλεξιάδης Τρύφων
Κασιμάτη Ειρήνη
Καφαντάρη Χαρά
Κόκκαλης Βασίλειος
Λάππας Σπυρίδων
Μάλαμα Κυριακή
Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος
Πούλου Παναγιού
Ραγκούσης Ιωάννης
Σκουρολιάκος Παναγιώτης
Τελιγιορίδου Ολυμπία
Τζούφη Μερόπη
Φωτίου Θεανώ
Χρηστίδου Ραλλία