Ένα στολίδι πρασίνου και αναψυχής στην καρδιά του Ασπροπόταμου
Ένα διαφορετικό πάρκο αναψυχής σε σχέση με πρώτα έχουν την ευκαιρία το φετινό καλοκαίρι να απολαύσουν επισκέπτες και παραθεριστές στην περιοχή του Ασπροποτάμου.
Ένα διαφορετικό πάρκο αναψυχής σε σχέση με πρώτα έχουν την ευκαιρία το φετινό καλοκαίρι να απολαύσουν επισκέπτες και παραθεριστές στην περιοχή του Ασπροποτάμου.
Ένα διαφορετικό πάρκο αναψυχής σε σχέση με πρώτα έχουν την ευκαιρία το φετινό καλοκαίρι να απολαύσουν επισκέπτες και παραθεριστές στην περιοχή του Ασπροποτάμου.
Στην διασταύρωση του κεντρικού οδικού άξονα με τον δρόμο της Κρανιάς δεσπόζει εδώ και χρόνια το πάρκο αναψυχής το οποίο λόγω του τοπίου αλλά και του κομβικού σημείου αποτέλεσε για χρόνια , σημείο αναφοράς για τους φίλους της φύσης και των εκδρομικών αποδράσεων .
Με τα χρόνια η συντήρηση του αποδείχτηκε προβληματική με αποτέλεσμα των τελευταίο καιρό να υφίσταται μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας στα κατασκευαστικά του μέρη .
Η λυπηρή εικόνα σε ένα πανέμορφο μέρος αποτέλεσε το έναυσμα για μια ομαδική κινητοποίηση καθώς η γραμματέας της αποκεντρωμένης διοίκηση Θεσσαλίας κ. Πόπη Γερακούδη έδωσε την εντολή στο Δασαρχείο και η παρέμβαση ανακαίνισης ήταν άμεση .
Μάλιστα με την φιλότιμη προσπάθεια των δασικών υπαλλήλων του συμπλέγματος αλλά και με την προσωπική συμμετοχή και την ανιδιοτελή βοήθεια των κατοίκων της Κρανιάς και των Δολιανών το πάρκο αναψυχής σε σύντομο χρονικό διάστημα στην κυριολεξία έγινε αγνώριστο .
Ο ξύλινος φράκτης επισκευάστηκε εξ αρχής ,τα σημεία πρόσβασης και ξεκούρασης αναστυλώθηκαν όπως και τα μέρη της παιδικής χαράς ενώ παράλληλα προστέθηκαν κιόσκια και ξύλινα παγκάκια τα οποία εναρμονιστήκαν πλήρης με το τοπίο.
Η επίσκεψη επισκεπτών στις περιοχές του Ασπροποτάμου δεν συνδέεται μόνο με τις δραστηριότητες υπαίθριας αναψυχής, αλλά παράλληλα οι επισκέπτες επιθυμούν να γνωρίσουν και να απολαύσουν τις περιοχές αυτές με αποτέλεσμα οι χώροι αυτοί να παίρνουν τον χαρακτήρα υπαίθριων σχολείων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, παρέχοντας τη δυνατότητα για την κατάλληλη περιβαλλοντική αγωγή και αυξάνοντας τη γνώση και την εκτίμηση των ανθρώπων για το περιβάλλον.
X.Z