Δημήτρης Μίχος – Κώστας Χειράκης – Οι νικητές στο Ράλλυ Φθιώτιδας
Ευχάριστες είναι οι ειδήσεις που μας έρχονται για τον συμπολίτη μας οδηγό αγώνων αυτοκινήτου, Δημήτρη Μίχο, ο οποίος με συνοδηγό τον Τρικαλινό Κώστα Χειράκη πήραν την νίκη στο 30ο Ράλλυ Φθιώτιδας.
Ευχάριστες είναι οι ειδήσεις που μας έρχονται για τον συμπολίτη μας οδηγό αγώνων αυτοκινήτου, Δημήτρη Μίχο, ο οποίος με συνοδηγό τον Τρικαλινό Κώστα Χειράκη πήραν την νίκη στο 30ο Ράλλυ Φθιώτιδας.
Ευχάριστες είναι οι ειδήσεις που μας έρχονται για τον συμπολίτη μας οδηγό αγώνων αυτοκινήτου, Δημήτρη Μίχο, ο οποίος με συνοδηγό τον Τρικαλινό Κώστα Χειράκη πήραν την νίκη στο 30ο Ράλλυ Φθιώτιδας. Ο αγώνας έγινε το διήμερο 19 και 20 Ιουνίου με αρκετές συμμετοχές – 70 περίπου – και το δικό μας πλήρωμα πήρε άνετα την νίκη δίνοντας την δεύτερη θέση στους Άρη Βωβό – “ΕΛ-ΕΜ”. Στο 30ο Ράλλυ Φθιώτιδας συμμετείχε επίσης και το Καλαμπακιώτικο πλήρωμα Γιώργος Γεροδήμος – Νίκος Κοτσιλιάνος που πήρε την 3η θέση στην F2.
Η ιστοσελίδα rally.gr που ασχολείται με θέματα αγώνων έγραψε για την μεγάλη νίκη:
Ο αγώνας που διοργάνωσε η έμπειρη τοπική λέσχη ΑΛΑΛ στέφθηκε από επιτυχία, όπως άλλωστε είπαν και οι αγωνιζόμενοι. Η διεξαγωγή μιας ειδικής διαδρομής το απόγευμα του Σαββάτου αποδείχθηκε ευεργετική, τόσο για τους αγωνιζόμενους όσο και για τους θεατές, οι οποίοι γενικά βρέθηκαν στις ειδικές διαδρομές του αγώνα (Μπράλος, Καστέλια, Παύλιανη) για να θαυμάσουν από κοντά τους πρωταγωνιστές του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Όπως είχε διαφανεί από το πρωί, ο καιρός θα διαδραμάτιζε καθοριστικό ρόλο στην τελική έκβαση του αποτελέσματος του 30ού Ράλλυ Φθιώτιδας και αυτό τελικά συνέβη.
Οι βρεγμένες ειδικές διαδρομές, βοήθησαν όπως αποδείχθηκε τους εξαιρετικούς στην άσφαλτο Δημήτρη Μίχο – Κώστα Χειράκη, ώστε να κατακτήσουν την πρώτη τους νίκη στο Παν.Π.Ρ., με το λευκό Mitsubishi Lancer EVO IX. Ο λόγος ήταν πως οι ίδιοι δεν είχαν το ιδανικό στήσιμο στο στεγνό, κάτι που φάνηκε στο Μπράλο, όπου οι αντίπαλοί τους, Άρης Βωβός-«ΕΛ ΕΜ» σημείωσαν τρις τον ταχύτερο χρόνο. Όμως, οι διαδρομές Καστέλια και Παύλιανη, ευνόησαν το συμπαθέστατο πλήρωμα από την Καλαμπάκα, που με εξαιρετική τακτική επικράτησε, αν και στο τέλος είχε ορισμένα προβλήματα με ρεταρίσματος. Όμως, ο τερματισμός στην κορυφή τους αντάμειψε, ίσως και για ότι στερήθηκαν στο Βόλο. Ο Δημήτρης Μίχος, είναι γεννημένος στις 1/6/1964 στην Καλαμπάκα, όπου και διαμένει μόνιμα με τη σύζυγο και τα 3 παιδιά τους. Η πρώτη συμμετοχή του 46χρονου οδηγού ήταν στην ανάβαση Μετεώρων το 1986, με Opel Ascona, ενώ η επόμενη συμμετοχή του πληρώματος θα γίνει καλώς εχόντων των πραγμάτων στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Επιστρέφοντας στα καθαρά αγωνιστικά, τους νικητές ακολούθησαν οι Άρης Βωβός-«ΕΛ ΕΜ». Οι πρωτοπόροι του πρωταθλήματος και πρωταθλητές Ελλάδος, ταλαιπωρήθηκαν αρχικά στη βροχή, αφού ο Άρης Βωβός δεν είχε την αίσθηση που θα ήθελε, ενώ στο δεύτερο σκέλος, αν και μετά την 5η ε.δ. μείωσαν τη διαφορά στο 1 δλ., αντιμετώπισαν πρόβλημα με την τρόμπα βενζίνης, με αποτέλεσμα ο κινητήρας να κάνει διακοπές και να χάσουν κάθε ελπίδα νίκης. Την πρώτη τριάδα, συμπλήρωσαν οι Πάνος Χατζητσοπάνης-Νίκος Πετρόπουλος, με το Subaru Impreza N12. Μπορεί χθες να έχασαν ένα λεπτό λόγω κλαταρίσματος, ωστόσο σήμερα έδειξαν την ποιότητά τους και θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως οι άνθρωποι του αγώνα, αφού κέρδισαν 3 ειδικές διαδρομές και σκαρφάλωσαν στην τριάδα, δείχνοντας τις μεγάλες ικανότητές τους. Μπορεί ο Πάνος Χατζητσοπάνης να γνωρίζει καλά τις διαδρομές της ιδιαίτερης πατρίδας του, ωστόσο αυτό ισοσταθμίζεται από την αποχή του από τους αγώνες και τον καιρό απουσίας από το μπάκετ του Impreza N12. Μακάρι, η παρουσία του πληρώματος να συνεχιστεί, παρά τα αντίθετα λεγόμενα του 3 φορές Πρωταθλητή Ελλάδος. Τέταρτοι, αλλά μέσα στη μάχη, τερμάτισαν οι Παναγιώτης Καμπύλης-Σταύρος Σταμέλος που εκμεταλλεύθηκαν τις δυνατότητες του εξαιρετικού VW Golf Kit Car που προετοιμάζει ο οδηγός με τον αδελφό του Κώστα και διασκέδασαν, αν και σε κάποια σημεία δυσκολεύτηκαν από τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, κυρίως στο βρεγμένο.
Πιο πίσω, δόθηκε μεγάλη μάχη για τη νίκη στην κατηγορία F2. Τελικά, χαμογέλασαν περισσότερο οι Γιώργος Κοσμόπουλος-Σπύρος Μπαρδάκης, που αν και δεν έκαναν σωστή επιλογή ελαστικών το πρωί, επιβραβεύτηκαν το μεσημέρι και επέστρεψαν δριμύτεροι στη μάχη της κορυφής την οποία κατέκτησαν, με το Renault Clio R3. Στη δεύτερη θέση της κατηγορίας και στην πρώτη της F3, ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης, με το Peugeot 206 S1600 που φέρει και τα αυτοκόλλητα του περιοδικού μας. Αυτός ήταν μόλις ο 2ος αγώνας του νεαρού οδηγού με το γαλλικό αυτοκίνητο και η βελτίωσή του ήταν φανερή, ενώ άτυχη στιγμή για το πλήρωμα αποτέλεσε μια άκυρη εκκίνηση που τους κόστισε 10 δλ. ποινής. Ακριβώς πίσω από το πλήρωμα του Peugeot, βρέθηκαν οι πρωταθλητές F2 Γιώργος Γεροδήμος-Νίκος Κοτσιλιάνος, με το Honda Civic της κλάσης Α/7. Το πλήρωμα από την Καλαμπάκα, βρέθηκε στη μάχη της κορυφής, αν και δεν ακολούθησε επιθετική τακτική, αφού ο κύριος στόχος ήταν ο τερματισμός, μετά την ατυχή έξοδο στο Ράλλυ Κένταυρος, ώστε ο συμπαθής οδηγός να ανακτήσει την αυτοπεποίθησή του.