Το ταξίδι ήταν ιδιαίτερα επίμονο. Η νταλίκα με το κοντέινερ – ψυγείο θα έπρεπε να φθάσει στη Γαλλία και από εκεί με φεριμπότ να περάσει στην Ιρλανδία.
Στη συνέχεια διασχίζοντας την Ιρλανδία θα έπρεπε με άλλο φεριμπότ να φθάσει στο αγγλικό λιμάνι Holyhead και από εκεί στο Essex. Ο οδηγός της νταλίκας, Mo Robinson, 25 ετών από τη Βόρειο Ιρλανδία έκανε συχνά αυτές τις διαδρομές οι οποίες κατέληγαν πολλές φορές κάπου στη Σκανδιναβία, στην Νορβηγία ή την Σουηδία.
Σε αυτό το ταξίδι κάτι στράβωσε άσχημα. Στο λευκό κοντέινερ –ψυγείο βρέθηκαν 39 πτώματα, 38 ενηλίκων και ενός εφήβου. Παγωμένα όπως συμπεραίνουν οι βρετανικές εφημερίδες. Η θερμοκρασία εντός του κοντέινερ θα μπορούσε να πέσει έως και στους -25 βαθμούς Κελσίου.
Οι βρετανικές αρχές κρατούν κλειστό το στόμα τους αλλά ήδη κάποιοι πολιτικοί μίλησαν για «διακίνηση ανθρώπων».
Από τότε που «ο δρόμος της Μάγχης» έγινε πολύ δύσκολος για τους μετανάστες, οι διακινητές άρχισαν να χρησιμοποιούν «τον δρόμο της Ιρλανδίας». Σίγουρα μακρύτερος, επικίνδυνος με πολλές μετακινήσεις μέσω θαλάσσης αλλά ενδεχομένως, τουλάχιστον μέχρι τώρα, με λιγότερη αστυνόμευση.
Μέχρι το βράδυ της Τετάρτης η βρετανική αστυνομία καθώς και οι υγειονομικές αρχές δεν έδιναν άλλες λεπτομέρειες. Το βασικό στοιχείο που θα φωτίσει ενδεχομένως αυτήν την φρικιαστική ιστορία είναι η καταγωγή των νεκρών. Πιθανώς έτσι να καταγραφεί, βήμα – βήμα η πορεία του θανάτου από κάποια χώρα της Ασίας ή της Αφρικής, μέσω Βαλκανίων προς την Βόρειο Ευρώπη. Άλλη μία ιστορία φρίκης από χιλιάδες ανάλογες ιστορίες που τα τελευταία χρόνια καταγράφονται ή στις ακτές της Λαμπεντούζα, ή στο Βόρειο Αιγαίο, στον Έβρο ή τα βουλγαρικά σύνορα ή στην αποκαλούμενη «Ζούγκλα» στις ακτές της Μάγχης.