Alonso is back
GP Σιγκαπούρης Στο πρώτο νυχτερινό αγώνα στην ιστορία της F1, ο Αλόνσο έκανε ποδαρικό με το δεξί καθώς πήρε τη νίκη στη Σιγκαπούρη. Δεύτερος τερμάτισε ο Ρόζμπεργκ, ενώ στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Χάμιλτον που αύξησε τη διαφορά στο πρωτάθλημα οδηγών από τον Μάσα στους 7 βαθμούς. Ο αγώνας ήταν εφιαλτικός για την Ferrari που χάρη στα λάθη των μηχανικών της είδε τον Μάσα να τερματίζει στην 13η θέση. Η σκουντερία χάλασε τον αγώνα του Βραζιλιάνου, ενώ ο Ραϊκόνεν δεν κατάφερε να τερματίσει λόγω ατυχήματος, με αποτέλεσμα η ιταλική εταιρία να μην κατακτήσει ούτε ένα βαθμό και να πέσει στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών. Όσο για τον Χάμιλτον, φαντάζει πλέον το απόλυτο φαβορί για τον τίτλο, αφού με την τρίτη θέση, αύξησε την διαφορά από τον Μάσα στους 7 βαθμούς, τρεις μόλις αγώνες πριν το τέλος του πρωταθλήματος. Μαζί με τον Χάμιλτον και την McLaren, μεγάλος κερδισμένος από το GP της Σιγκαπούρης βγήκε επίσης και ο Αλόνσο που απέδειξε πως παραμένει από τους κορυφαίους οδηγούς παρά το γεγονός πως το μονοθέσιο της Renault δεν φημίζεται για τις επιδόσεις του και την σταθερότητά του. Η Ferrari αυτοκτόνησε Ο αγώνας στην Σιγκαπούρη έμοιαζε ονειρεμένος για τον Μάσα, όμως ο Βραζιλιάνος λογάριασε δίχως τους μηχανικούς της ομάδας τους. Συγκεκριμένα στον 18ο γύρο ο Μάσα μπήκε στα pits για ανεφοδιασμό και οι μηχανικοί της “σκουντερία” άναψαν το πράσινο φως αναίτια, με αποτέλεσμα ο Βραζιλιάνος να συνεχίσει “παρέα” με την μάνικα και κάπου εκεί ο αγώνας τελείωσε. Οι άνθρωποι της ιταλικής ομάδας έτρεχαν πανικόβλητοι προκειμένου να βγάλουν την μάνικα, όμως όταν τα κατάφεραν ήταν πλέον αργά και ο Μάσα βγήκε στην πίστα από την τελευταία θέση. Μέσα σ’ όλα αυτά καθυστέρησε και ο Κίμι Ραϊκόνεν που περίμενε πίσω από τον Μάσα για να ανεφοδιαστεί και το καταστροφικό pit stop για την Ferrari ολοκληρώθηκε. Οι συγκεκριμένες εξελίξεις άλλαξαν άρδην την ροή του αγώνα και πλέον Τρούλι, Αλόνσο και Ρόζμπεργκ βρισκόντουσαν στις πρώτες θέσεις. Οκτώ γύρους πριν το τέλος ο Βρετανός πιλότος της McLaren πάτησε τέρμα το γκάζι και πίεζε ασφυκτικά τον Νίκο Ρόζμπεργκ προκειμένου να πάρει την δεύτερη θέση, δίχως όμως να τα καταφέρει. Η απογοήτευση για την Ferrari δεν είχε τελειώσει καθώς ο Κίμι Ραϊκόνεν ενώ βρισκόταν στην πέμπτη θέση, ένα οδηγικό λάθος έφερε σύγκρουση στις μπαριέρες και η “σκουντερία” δεν πήρε κανέναν βαθμό και έπεσε από την κορυφή της βαθμολογίας των κατασκευαστών.