12ο Ράλι Σπριντ «Χρυσή Πατάτα» Άνω Βροντούς
Μόλις 39 πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή στο 12ο Ράλι Σπριντ «Χρυσή Πατάτα» Άνω Βροντούς που διεξήχθη στις 17&18 Μαϊου στην γνώριμη πλέον ειδική διαδρομή των 24 χλμ. που οδηγεί στο χωριό άνω Βροντού Σερρών.
Μόλις 39 πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή στο 12ο Ράλι Σπριντ «Χρυσή Πατάτα» Άνω Βροντούς που διεξήχθη στις 17&18 Μαϊου στην γνώριμη πλέον ειδική διαδρομή των 24 χλμ. που οδηγεί στο χωριό άνω Βροντού Σερρών.
Μόλις 39 πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή στο 12ο Ράλι Σπριντ «Χρυσή Πατάτα» Άνω Βροντούς που διεξήχθη στις 17&18 Μαϊου στην γνώριμη πλέον ειδική διαδρομή των 24 χλμ. που οδηγεί στο χωριό άνω Βροντού Σερρών. Ο τεχνικός έλεγχος έγινε όπως και πέρσι στις εγκαταστάσεις του GPS ΚΤΕΟ, ενώ η εκκίνηση αυτήν την φορά λόγω έργων στην κεντρική πλατεία έγινε στην οδό Μεραρχίας που τελικά αποδείχτηκε μάλλον η καλύτερη των λύσεων. Πανηγυρική ήταν η ατμόσφαιρα στην εκκίνηση το βράδυ του Σαββάτου, αφού ο κόσμος ήταν πολύς ενώ η λέσχη είχε φροντίσει την ράμπα να ομορφύνουν δύο μοντέλα από Βουλγαρία, ταυτόχρονα εκατοντάδες πυροτεχνήματα φώτιζαν τον Σερραϊκό ουρανό. Βέβαια πρέπει να πούμε πως ούτε φέτος φρόντισε η λέσχη, ο εκφωνητής της διοργάνωσης να είναι πιο ενημερωμένος σχετικά με τις συμμετοχές. Από την άλλη η πληθώρα κόσμου και η παρουσία πολλών μικρών παιδιών μετά την ράμπα και κατά μήκος της οδού Μεραρχίας έκανε αναγκαία την τοποθέτηση κιγκλιδωμάτων προληπτικά και για λόγους ασφαλείας.
Στην κατηγορία Α7/Ε11 επικράτησαν -επίσης με άνεση- οι Χριστόφορος-Τηλιόπουλος από Βέροια με VW Golf II κάνοντας ταυτόχρονα και τον τρίτο χρόνο γενικής. Πίσω τους ο Βεροιώτης Κοσμίδης, που μετά το Σπριντ Κοζάνης έχει ανέβει μία σκάλα στις επιδόσεις του, με συνοδηγό αυτήν την φορά τον Βαγγέλη Κωνσταντινίδη από τα Γιαννιτσά, οδήγησε το δυνατό Peugeot 306 2.0 γρήγορα και με πυγμή αλλά δεν κατάφερε να πλησιάσει τους πρώτους και έτσι το πλήρωμα αρκέστηκε στην δεύτερη θέση. Τρίτοι της κατηγορίας οι Κουτσμανής-Μαύρος με Ford Fiesta St της Βροχίδης-Χατζής Α.Ε.
Στην κατηγορία Α6/Ε10/Ν2 τα ξαδέρφια Μπιλαδέρη με Honda Civic 1.6, παρά την μικρή τους έξοδο στο πρώτο σκέλος, έκαναν ένα εκπληκτικό δεύτερο πέρασμα αφήνοντας 11 δευτερόλεπτα πίσω τα τοπικά φαβορί Χριστοφορίδη-Μακίνατζη με Peugeot 106 S16. Τρίτοι τερμάτισαν οι Ευθυμιάδης-Παπανικολάου με το ανανεωμένο Peugeot 106 S16. Οι Μήτρακας-Μέρμηγκα πάλεψαν για την Τρίτη θέση της κατηγορίας τους αλλά τελικά έλειπαν σχεδόν 5 δευτερόλεπτα για να την κατακτήσουν.
Τέλος στην Α5/Ε9 οι Λιθαρής -Χαβαλές πήραν με το Toyota Yaris μια εύκολη νίκη απέναντι στους δεύτερους Νιζάμη Π.-Νιζάμη Χ. με Skoda Felicia Kit Car και τους Γεωργούση-Λέφα με Suzuki Swift 1.3
Από τους μεγάλους άτυχους του αγώνα οι Παρταλιός-Μπαλτουμάς που δεν μπόρεσαν να εκκινήσουν λόγω της γνωστής-άγνωστης βλάβης της BMW 2002 Ti, αντίθετα οι Παρταλιός-Παπαδόπουλος εκκίνησαν μεν με το Citroen Saxo VTS εγκατέλειψαν όμως στο 14ο περίπου χλμ. από βλάβη στον κινητήρα. Δεν τερμάτισαν επίσης οι Δέρβης-Δρυμούσης με Opel Manta καθώς είχαν πρόβηλα με τον κινητήρα πριν την έναρξη του αγώνα και οι Ανδρεάδης-Τριανταφυλλίδης με Zastava Yugo. Επόμενος αγώνας το Ράλι Ακρόπολις στις 29 Μαΐου με 1 Ιουνίου.