WRC-Ράλι Σαρδηνίας:ο πρωταθλητής έκανε το χρέος του!
Με νικητή τον Sebastien Loeb ολοκληρώθηκε το Ράλι Σαρδηνίας, που ήταν ο έκτος γύρος του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι και ένας από τους πιο όμορφους φετινούς αγώνες. Ο Γάλλος οδηγός της Citroen έκανε σπουδαία εμφάνιση τηρουμένων των αναλογιών και πήρε τη 40η νίκη της καριέρας του, χάρη στις εξαιρετικές του επιδόσεις στο πρώτο σκέλος και τη διαφορά που ανέπτυξε σε αυτό. Η πρώτη ημέρα του αγώνα εξάλλου ήταν και η μόνη που η θέση εκκίνησης του Loeb ήταν ευνοϊκή, έτσι οδήγησε ακριβώς όπως έπρεπε και εκμεταλλεύτηκε και την πολύ κακή εμφάνιση των δύο Ford.
Με νικητή τον Sebastien Loeb ολοκληρώθηκε το Ράλι Σαρδηνίας, που ήταν ο έκτος γύρος του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι και ένας από τους πιο όμορφους φετινούς αγώνες. Ο Γάλλος οδηγός της Citroen έκανε σπουδαία εμφάνιση τηρουμένων των αναλογιών και πήρε τη 40η νίκη της καριέρας του, χάρη στις εξαιρετικές του επιδόσεις στο πρώτο σκέλος και τη διαφορά που ανέπτυξε σε αυτό. Η πρώτη ημέρα του αγώνα εξάλλου ήταν και η μόνη που η θέση εκκίνησης του Loeb ήταν ευνοϊκή, έτσι οδήγησε ακριβώς όπως έπρεπε και εκμεταλλεύτηκε και την πολύ κακή εμφάνιση των δύο Ford. Τα λάθη των Mikko Hirvonen και Jari Matti Latvala στην πρώτη ημέρα του αγώνα ήταν τελικά αυτά που τους στέρησαν το 1-2. Ένα αποτέλεσμα που έδειξαν ξεκάθαρα πως μπορούσαν να το πετύχουν καθώς πήραν όλες τις ειδικές (εκτός μιας που πήρε ο Loeb) από το δεύτερο σκέλος και έπειτα. Το Σάββατο ο Latvala ήταν απίστευτος και μάζεψε ένα λεπτό από το ενάμισι που απείχε από τον Loeb, φτάνοντας έτσι και τον Hirvonen στη δεύτερη θέση. Την Κυριακή το σκηνικό επαναλήφθηκε με τον Hirvonen να είναι όμως ταχύτερος χωρίς κανείς να ξέρει αν αυτό ήταν εντολή του Malcolm Wilson ή όχι. Όπως και να έχει το μισό λεπτό που χώριζε τους δύο οδηγούς της Ford από τον Loeb καλύφθηκε ξανά κατά το ύμησι, απλώς πλέον ο αγώνας είχε φτάσει στο τέλος του και δεν υπήρχε πλέον χρόνος για τους Hirvonen και Latvala.Έτσι ο Loeb πιεζόμενος ασφυκτικά και βλέποντας τη διαφορά να μειώνεται με καταιγιστικούς ρυθμούς, κατάφερε να διατηρήσει την αυτοσυγκέντρωσή του, να κάνει όσο το δυνατόν ανταγωνιστικού χρόνους από τη θέση που ξεκινούσε στο δρόμο και να αποφύγει και το λάθος, κάτι που κάτω από αυτές τις συνθήκες είναι αρκετά δύσκολη υπόθεση. Τα αποτελέσματα της Σαρδηνίας πάντως αντικειμενικά δεν φέρνουν απογοήτευση στο στρατόπεδο της Ford. Ο Hirvonen με τη δεύτερη θέση που πήρε παραμένει πρώτος, ο Loeb με τη νίκη μείωσε τη διαφορά και ο Latvala που έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα πήρε τους έξι βαθμούς της τρίτης θέσης και πλησίασε ακόμη περισσότερο τον Atkinson στη βαθμολογία.Στην τέταρτη θέση του αγώνα τερμάτισε ο Gigi Galli με το Ford Focus της Stobart ο οποίος πλησίασε την εξαιρετική του επίδοση στη Σουηδία κάνοντας έναν πολύ καλό αγώνα. Δεν αντιμετώπισε προβλήματα σχεδόν σε κανένα σημείο και εκτός αυτού ήταν ταχύτατος ακολουθώντας ακριβώς τους χρόνους που σημείωναν οι δύο εργοστασιακοί οδηγοί της Ford.Ο Dani Sordo αφού είδε ανήμπορος να αντιδράσει να τον περνούν σχεδόν όλα τα Ford που υπήρχαν στον αγώνα έπεσε πέμπτος και πλέον δεν υπήρχε να τον περάσει κανείς άλλος αφού ο Chris Atkinson ήταν πολύ μακριά. Έτσι ολοκλήρωσε τον αγώνα παίρνοντας τέσσερις βαθμούς που τον διατηρούν στη μάχη της πέμπτης θέσης της βαθμολογίας με τον Galli και τον Latvala, ακόμη τουλάχιστον! Ο Chris Atkinson όπως λέγαμε και χθες ακολούθησε την ίδια τακτική που είχε και στους προηγούμενους αγώνες. Θυσίασε την απόλυτη ταχύτητα προκειμένου να οδηγεί με ασφάλεια για τον τερματισμό και κατάφερε να τερματίσει έκτος κάτι που του συμβαίνει πρώτη φορά φέτος, καθώς όλες τις προηγούμενες ήταν στο βάθρο. Ο Henning Solberg με την έβδομη θέση πήρε άλλους δύο βαθμούς φέτος αλλά είδε τον Galli να απομακρύνεται στη βαθμολογία. Παρόλα αυτά δεν μπορεί να μην είναι ικανοποιημένος από την εμφάνισή του και το γεγονός πως επικράτησε στη μάχη με τον Urmo Aava όταν χρειάστηκε.Την βαθμολογούμενη οκτάδα ολοκληρωσε ο Εσθονός οδηγός με το Citroen C4 της PH ο οποίος παίρνει έτσι τον πρώτο του βαθμό στο πρωτάθλημα. Ο Aava ήταν αποκάλυψη καθώς είχε ξεκινήσει πολύ εντυπωσιακά, αλλά το σπασμένο ψυγείο του C4 τον ανάγκασε να χάσει θέσεις και να πέσει ένατος στο τέλος του πρώτου σκέλους. Αξιοσημείωτη ήταν στην Ιταλία η εμφάνιση της Suzuki που για πρώτη φορά κατάφερε να ολοκληρώσει αγώνα με τα ελάχιστα δυνατά προβλήματα. Έτσι ο Per Gunnar Andersson που σημείωσε μάλιστα και τον έκτο καλύτερο χρόνο στην τελευταία ειδική, κατάφερε να τερματίσει μια ανάσα από την βαθμολογούμενη οκτάδα και να είναι ένατος.Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Petter Solberg που απηύδησε από το Impreza του και τα προβλήματα καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου αλλά κατάφερε τελικά να φτάσει στον τερματισμό και τώρα ελπίζει σε ένα καλό Ακρόπολις όπως και πέρυσι. Στο JWRC ο Michal Kosciuszko επικράτησε σε έναν επίσης επεισοδιακό αγώνα για τη μικρή κατηγορία και τον ακολούθησαν οι Alessandro Bettega και Nicolai Burkart. Επόμενος αγώνας είναι φυσικά το Ράλι Ακρόπολις από τις 29 Μαΐου μέχρι την 1η Ιουνίου, με κέντρο το Τατόι.