Η πρόταση του Βύρωνα Μπουτίνα για το κυκλοφοριακό της Καλαμπάκας
Την δική της πρόταση έκανε η αντιπολίτευση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμπάκας και συγκεκριμένα ο επικεφαλής της κ. Βύρωνας Μπουτίνας.
Την δική της πρόταση έκανε η αντιπολίτευση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμπάκας και συγκεκριμένα ο επικεφαλής της κ. Βύρωνας Μπουτίνας.
Την δική της πρόταση έκανε η αντιπολίτευση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμπάκας και συγκεκριμένα ο επικεφαλής της κ. Βύρωνας Μπουτίνας.
Στην τοποθέτησή του ο κ. Μπουτίνας πρότεινε τα εξής για το κυκλοφοριακό που απασχολεί έντονα την Καλαμπάκα μετά και την πιλοτική εφαρμογή της μελέτης:
H οδός Τρικάλων ως μοναδική κεντρική αρτηρία εισόδου και εξόδου αλλά και βασική οδός για την ομαλή λειτουργία της πόλης πρέπει να είναι διπλής κατεύθυνσης, ήπιας κυκλοφορίας πλακοστρωμένη, περιορισμένης στάσης και τοποθέτηση παρκόμετρων.
Οι οδοί Ιωαννίνων, η Σιδηροδρόμου και το τμήμα της Καστρακίου από δημαρχείο μέχρι μουσείο να είναι διπλής κατεύθυνσης και εκ περιτροπής στάθμευσης.
Η οδός Κονδύλη από Ρήγα Φεραίου μέχρι Ευθύμιου Βλαχάβα μονόδρομος με κατεύθυνση την άνοδο.
Η οδός Κονδύλη από Ρήγα Φεραίου μέχρι Πίνδου διπλής κατεύθυνσης και εκ περιτροπής στάθμευσης.
Η οδός Ευθ. Βλαχάβα να είναι διπλής κατεύθυνσης περιορισμένης στάσης.
Η οδός Ρόδου να είναι διπλής κατεύθυνσης και εκ περιτροπής στάθμευσης.
Οι οδοί Γ. Μασούτα και κατ’ επέκταση Σοφοκλέους, οδ. Ράμμου διπλής κατεύθυνσης και εκ περιτροπής στάθμευσης.
Οι οδοί Δεληγιάννη και κατ’ επέκταση, Χατζηπέτρου, Ηπείρου να είναι μονόδρομος με εκ περιτροπής στάθμευση.
Η οδός Αβέρωφ να είναι μονόδρομος με εκ περιτροπής στάθμευση.
Η οδός Μ. Αλέξανδρου και κατ’ επέκταση η οδός Ραμμίδη να είναι διπλής κατεύθυνσης και εκ περιτροπής στάθμευσης.
Η οδός Ελευθ. Βενιζέλου να είναι διπλής κατεύθυνσης περιορισμένης στάσης.
– Απαραίτητα πρέπει όλοι οι υπόλοιποι δρόμοι που είναι μονόδρομοι να έχουν την ίδια κατεύθυνση.