Θεσσαλονίκη – Λάρισα σε μία ώρα και οκτώ λεπτά
Σε μια ώρα και οκτώ λεπτά θα πραγματοποιείται με τον προαστιακό από τον Ιούλιο του 2008 η διαδρομή Θεσσαλονίκη-Λάρισα, καθώς θα επεκταθεί η ηλεκτροκίνηση ως τη Θεσσαλία. Τις ανακοινώσεις έκανε στη συμπρωτεύουσα ο υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος απαντώντας στο νομάρχη δήλωσε ότι δεν υπάρχει απόφαση για επιβολή διοδίων τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στην Αθήνα.
Σε μια ώρα και οκτώ λεπτά θα πραγματοποιείται με τον προαστιακό από τον Ιούλιο του 2008 η διαδρομή Θεσσαλονίκη-Λάρισα, καθώς θα επεκταθεί η ηλεκτροκίνηση ως τη Θεσσαλία. Τις ανακοινώσεις έκανε στη συμπρωτεύουσα ο υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος απαντώντας στο νομάρχη δήλωσε ότι δεν υπάρχει απόφαση για επιβολή διοδίων τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στην Αθήνα.
Σε μια ώρα και οκτώ λεπτά θα πραγματοποιείται με τον προαστιακό από τον Ιούλιο του 2008 η διαδρομή Θεσσαλονίκη-Λάρισα, καθώς θα επεκταθεί η ηλεκτροκίνηση ως τη Θεσσαλία. Τις ανακοινώσεις έκανε στη συμπρωτεύουσα ο υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος απαντώντας στο νομάρχη δήλωσε ότι δεν υπάρχει απόφαση για επιβολή διοδίων τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στην Αθήνα.
Διπλής κατεύθυνσης, ηλεκτροκινούμενη και με τηλεδιοίκηση θα είναι μέχρι το 2013 η γραμμή Θεσσαλονίκης-Αθήνας, τόνισε ο κ. Χατζηδάκης. Τον Ιούλιο ολοκληρώνεται η ηλεκτροκίνηση μέχρι Λάρισα. Αυτό σημαίνει ότι ο προαστιακός θα συνδέει Θεσσαλονίκη-Λάρισα σε 1 ώρα και 25 λεπτά, με ενδιάμεσους σταθμούς: Λεπτοκαρυά, Νέους Πόρους, Ραψάνη και Ευαγγελισμό. Επίσης, προβλέπεται να τεθούν σε ισχύ δρομολόγια Express (με δύο ενδιάμεσες στάσεις), οπότε ο χρόνος θα μειωθεί σε 1 ώρα και 08 λεπτά. Το κόστος του έργου επέκτασης ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Λιτόχωρο-Λάρισα ανέρχεται σε 51 εκατ. ευρώ.