37o Ράλλυ Θερμαϊκού: Νικητές οι Τσολακίδης – Παυλίδης
Το πλήρωμα από τη Θεσσαλονίκη ξεκίνησε με το δεξί τις υποχρεώσεις του στο Κύπελλο Ασφάλτου, κερδίζοντας μετά από μεγάλη μάχη με τους Σωτήρχο – Ζακχαίο, σε έναν αγώνα που χαρακτηρίστηκε από τις κακές καιρικές συνθήκες.
Το πλήρωμα από τη Θεσσαλονίκη ξεκίνησε με το δεξί τις υποχρεώσεις του στο Κύπελλο Ασφάλτου, κερδίζοντας μετά από μεγάλη μάχη με τους Σωτήρχο – Ζακχαίο, σε έναν αγώνα που χαρακτηρίστηκε από τις κακές καιρικές συνθήκες.
Το πλήρωμα από τη Θεσσαλονίκη ξεκίνησε με το δεξί τις υποχρεώσεις του στο Κύπελλο Ασφάλτου, κερδίζοντας μετά από μεγάλη μάχη με τους Σωτήρχο – Ζακχαίο, σε έναν αγώνα που χαρακτηρίστηκε από τις κακές καιρικές συνθήκες.
Δεν θα μπορούσαν να είναι πιο άσχημες οι καιρικές συνθήκες στον πρώτο αγώνα της χρονιάς του Πανελληνίου Κυπέλλου Ασφάλτου. Τσουχτερό κρύο, πολλή ομίχλη και βροχή, δυνατός αέρας και σε κάποια σημεία μέχρι και χιονόνερο. Το θετικό της όλης υπόθεσης είναι πως, πέραν του ότι δόθηκαν σκληρές μάχες σε όλες τις κλάσεις, από τα 54 πληρώματα που εκκίνησαν μόνο τα 14 δεν τερμάτισαν. Φυσικά, όπως ήταν αναμενόμενο, οι θεατές ήταν ελάχιστοι και αυτοί που τόλμησαν να ανηφορίσουν για να δουν τα αγωνιστικά εκ των υστέρων ίσως και να το μετάνιωσαν.
Ο αγώνας ξεκίνησε τυπικά από την παραλία στην Θεσσαλονίκη, ουσιαστικά όμως 56 χλμ. ανατολικά της πόλης στην ειδική διαδρομή της Παλαιόχωρας, όπου οι συνθήκες που επικρατούσαν ήταν όπως τις περιγράψαμε παραπάνω. Οι Σωτήρχος – Ζακχαίος μπήκαν δυναμικά στο παιχνίδι και κέρδισαν την πρώτη ειδική αν και είχαν αρκετές πλαγιολισθήσεις με το Mitsubishi Lancer EVO IX. Το «αίμα» πίσω πήραν οι Τσολακίδης – Παυλίδης επίσης με Mitsubishi Lancer EVO IX στον Ταξιάρχη, μία ειδική που την γνωρίζουν πολύ καλά. καλύπτοντας με το παραπάνω την διαφορά από τους πρώτους.
Κάπως έτσι συνεχίστηκε η μάχη για την πρώτη θέση γενικής μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών αφού τελικά κέρδισαν έκαστος τρεις από τις 6 ειδικές διαδρομές του αγώνα. Τελικά, οι νικητές έγιναν γνωστοί στο «STOP» της τελευταίας ειδικής διαδρομής. Βλέπετε, τα δυο πληρώματα μπήκαν στην τελευταία διαδρομή με διαφορά 1,82 δλ. Εκεί, οι Τσολακίδης – Παυλίδης ήταν ταχύτεροι και πήραν τη νίκη, με τους Σωτήρχο – Ζακχαίο να τερματίζουν στη δεύτερη θέση, που πάντως είναι εξαιρετικό αποτέλεσμα, αν σκεφτούμε πως ήταν μόλις η πρώτη τους εμφάνιση με τετρακίνητο αυτοκίνητο.
Μέχρι την τρίτη ειδική τους ακολουθούσαν οι Κωνσταντίνου – Καρματζόγλου με το Peugeot 206 Kit Car, αλλά μία έξοδο τους ανάγκασε να εγκαταλείψουν αφήνοντας το τρίτο σκαλί του βάθρου για τους έμπειρους Τόψη – Τσότσο με Mitsubishi Lancer EVO VIII, που τελικά πέτυχαν έναν πολύ καλό τερματισμό. Ακολούθησαν, οι νικητές της F2. Ο λόγος για τους Βαγγέλη και Σπύρο Ζάχο, που με το Renault Clio Ragnotti συνδύασαν εμφάνιση και αποτέλεσμα, κερδίζοντας για πρώτη φορά την κατηγορία.
Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι αδερφοί Κωνσταντινίδη από τα Γιαννιτσά, οι οποίοι επικράτησαν στην κατηγορία Ε και έδειξαν πως, όταν το Peugeot 205 λειτουργεί σωστά, είναι ικανοί για το καλύτερο. Από εκεί και έπειτα, 6οι γενικής τερμάτισαν οι περσινοί νικητές του Πανελληνίου Κυπέλλου Ασφάλτου στην Α/6 Κουμποτής-Μαυροματίδης με Peugeot 106 S16, προσθέτοντας ακόμη μια εξαιρετική εμφάνιση στο ενεργητικό τους.
Στην Α6 πέρα από τον Δημήτρη Κουμποτή που κινήθηκε σε γνώριμα εδάφη, 2οι τερμάτισαν οι Ξενοκώστας – Τσιτσικλής και 3οι οι Αργυρίου – Μανδίκος με Peugeot 106 S16. Βέβαια, στη συγκεκριμένη κλάση δόθηκε μεγάλη μάχη, αφού οι υποψήφιοι για τις τρεις πρώτες θέσεις ήταν πολλοί. Μία έξοδος των ταχύτατων Μπίστα – Μπακλώρη με το Citroen C2 και η ακύρωση μετά το τέλος του αγώνα των Αναγνωστάκη – Καμπέρη με το Suzuki Ignis Sport άλλαξε εντελώς την τελική κατάταξη.
Την κλάση Α/5 κέρδισαν χωρίς υπερβολές, όπως μας έχουν συνηθίσει, τα μεγάλα φαβορί Πάζης – Καράσσο με Toyota Yaris, αφήνοντας δεύτερους τους θείο και ανιψιό Νιζάμη με Skoda Felicia Kit Car και τρίτους τους Ανδρέαδη-Τριανταφυλλίδη με Yugo. Τέλος, στην κλάση Ε/10 επικράτησαν οι Καμπουγιάννης – Ντούφας, με Citroen AX ενώ στη Ν/2 ταχύτεροι αποδείχθηκαν οι Κώστας Γαλάνης – Ηρακλής Ζήκας, με Peugeot 106. Σε αυτήν κλάση, το προβάδισμα ανήκε στους Ευθυμιάδη – Παπανικολάου, που στάθηκαν άτυχοι, αφού εγκατέλειψαν με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του Peugeot 106 Rallye, στην τελευταία ειδική διαδρομή.
Αφού λοιπόν τελείωσε ο αγώνας και τα 40 πληρώματα έφτασαν αισίως στην παραλία Θεσσαλονίκης τους περίμενε μία έκπληξη και αυτή δεν ήταν άλλη από τον καιρό που άλλαξε εντελώς και επέτρεψε τον τερματισμό αλλά και την απονομή να γίνει κάτω από τον ζεστό ήλιο θυμίζοντας καλοκαιρινή ημέρα. Τέλος να πούμε πως παράλληλα με την άψογη οργάνωση του Α.Ο.Θ., στα γραφεία του φιλοξενήθηκε το διαδικτυακό ραδιόφωνο του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. που μετέδιδε τα δρώμενα και τα αποτελέσματα του αγώνα συνεχώς μέχρι και την τελευταία ειδική. Μία προσπάθεια που ξεκίνησε μόλις πριν από δύο εβδομάδες και σίγουρα έχει περιθώρια βελτίωσης.
Γιώργος Παπαδόπουλος