WRC-Ράλι Αργεντινής 2008

Ράλι Αργεντινής: Για να κερδίσεις πρέπει να τερματίσεις!!! Ο βασικός κανόνας του ράλι πήρε σάρκα και οστά στην Αργεντινή, στο πρόσωπο του Sebastien Loeb. Οι τέσσερις οδηγοί που δεν αντιμετώπισαν σχεδόν κανένα πρόβλημα σε όλη τη διάρκεια του Ράλι Αργεντινής, είναι εκείνοι που παίρνουν τις ισάριθμες θέσεις στην κορυφή της γενικής κατατάξης.

sordo3_argentina.jpg
0 391

Ράλι Αργεντινής: Για να κερδίσεις πρέπει να τερματίσεις!!! Ο βασικός κανόνας του ράλι πήρε σάρκα και οστά στην Αργεντινή, στο πρόσωπο του Sebastien Loeb. Οι τέσσερις οδηγοί που δεν αντιμετώπισαν σχεδόν κανένα πρόβλημα σε όλη τη διάρκεια του Ράλι Αργεντινής, είναι εκείνοι που παίρνουν τις ισάριθμες θέσεις στην κορυφή της γενικής κατατάξης. Ράλι Αργεντινής: Για να κερδίσεις πρέπει να τερματίσεις!!! Ο βασικός κανόνας του ράλι πήρε σάρκα και οστά στην Αργεντινή, στο πρόσωπο του Sebastien Loeb. Οι τέσσερις οδηγοί που δεν αντιμετώπισαν σχεδόν κανένα πρόβλημα σε όλη τη διάρκεια του Ράλι Αργεντινής, είναι εκείνοι που παίρνουν τις ισάριθμες θέσεις στην κορυφή της γενικής κατατάξης. Άρα έχουμε ηθικόν δίδαγμα… Για το Ράλι Αργεντινής διαλέξαμε ως τίτλο τον έναν και βασικό κανόνα των αγώνων ράλι παγκοσμίως, καθώς αναμφίβολα ο τέταρτος αγώνας του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος είναι για να τον παίρνει η FIA στα σεμινάριά της στους νέους οδηγούς του WRC. Η νίκη του Sebastien Loeb μοιάζει απολύτως φυσιολογική με όσα συνέβησαν στον αγώνα, όμως συνέβησαν πολλά για να έρθει και έστω και αν δεν είναι καθημερινό φαινόμενο στους αγώνες, είναι μάλλον φυσιολγικά για έναν αγώνα σαν και αυτόν. Όλα ξεκίνησαν από τον καιρό ο οποίος από την Πέμπτη το βράδυ βάλθηκε να αλλάξει την εικόνα του αγώνα πριν καν αυτός ξεκινήσει. Οι βροχές όλης της νύχτας συνοδεύτηκαν από ομίχλη το πρωί της Παρασκευής και από το πρώτο κιόλας σκέλος είχαμε αρκετούς οδηγούς εκτός αγώνα. Ονειρικό πάντως ήταν το ξεκίνημα για την Ford και τον Mikko Hirvonen που άφησε σε μια κιόλας ειδική 50 δεύτερα πίσω του τον Loeb, όμως εκείνος που γέλασε τελευταίος ήταν ο Γάλλος, όταν ο Hirvonen μερικές ειδικές μετά έσπαγε πάνω σε έναν βράχο την ανάρτηση του Focus. Από εκεί και έπειτα ο οδηγός της Citroen ξεκίνησε να προφυλάγει τον εαυτό του αφού η εις βάρος του διαφορά μετετράπη σε υπέρ του σε σχέση με τους άλλους οδηγούς που είχαν μείνει στον αγώνα και πλέον έστω και αν απέμεναν περισσότερα από τα μισά αγωνιστικά χιλιόμετρα για το τέλος, ήταν μια εύκολη υπόθεση να πάρει τη νίκη. Το τελευταίο δράμα πάντως στο Ράλι Αργεντινής παίχτηκε σήμερα το πρωί στην πρώτη από τις τρεις ειδικές. Εκεί τα ηλεκτρικά του Subaru Impreza κινητοποίησαν τον Petter Solberg και του στέρησαν μια πανάξια δεύτερη θέση, η οποία τελικά κατέληξε στον Atkinson. O Solberg είχε κερδίσει το Σάββατο τη μονομαχία με τον άλλον οδηγό της ομάδας και όδευε προς ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για εκείνον και φυσικά για τη Subaru, καθώς αυτή θα ήταν η πρώτη φορά που η ομάδα θα είχε δύο αυτοκίνητα στο βάθρο από το 2003 και έπειτα. Τελικά όμως τη χαρά αυτή τη γεύεται η Citroen που εκτός από τη νίκη του Loeb μπορεί να πανηγυρίσει και για την Τρίτη θέση του Dani Sordo στο άλλο C4. Τέταρτος τερματίζει ο Conrad Rautenbach σε ένα ανέλπιστο αποτέλεσμα το οποίο δεν θα έχανε με τίποτα την ευκαιρία να κατακτήσει, έτσι δικαιολογημένα κινήθηκε σε ρυθμούς S1600 τις τελευταίες ειδικές, ενώ πέμπτος ανέβηκε ο Mikko Hirvonen που ξεκίνησε με SupeRally το Σάββατο και οδήγησε τα δύο τελευταία σκέλη χωρίς σημαντικά προβλήματα και κυρίως με προσοχή. Ο Φινλανδός είναι ικανοποιημένος σίγουρα από το πώς καταλήγει ο αγώνας για εκείνον θα έπρεπε ωστόσο να είναι και ελαφρώς προβληματισμένος καθώς αν και την Παρασκευή οδηγούσε όπως το Σάββατο, χωρίς ρίσκα, τότε σίγουρα θα ήταν ψηλότερα και μπορεί να μην τον είχε περάσει και ο Loeb. Ο Federico Villagra ταλαιπωρήθηκε αρκετά σε όλη τη διάρκεια του τριημέρου αλλά η έκτη θέση είναι η καλύτερη ανταμοιβή για εκείνον και για το αφεντικό της Munchis, τον Perez Companc, ο οποίος εγκατάλειψε από νωρίς, ενώ κάτι ανάλογο όσον αφορά την ικανοποίηση μετά από έναν εξαντλητικό αγώνα και με SupeRally είναι η έβδομη θέση για τον Gigi Galli. Στην έβδομη θέση θα μπορούσε να είναι ο Andreas Aigner αλλά στην προτελευταία ειδική δεν κατάφερε να αντισταθεί στον Galli έτσι ο Αυστριακός ολοκληρώνει τον αγώνα όγδοος και νικητής στην κατηγορία παραγωγής.Ας δούμε, όμως, τι είπαν οι πρωταγωνιστές μετά το τέλος του αγώνα: Sebastien Loeb: «Δεν είχαμε πρόβλημα σήμερα, πήγαμε προσεκτικά. Οι συνθήκες ήταν πολύ δύσκολες. Με τα συγκεκριμένα ελαστικά σε αυτή τη λάσπη είναι πολύ επικίνδυνη η οδήγηση. Αυτός είναι ένας αγώνας που μου αρέσει και είμαι πολύ χαρούμενος που κέρδισα. Κατακτήσαμε σημαντικούς βαθμούς, αλλά ο Mikko ανέβηκε στην κατάταξη και κατάκτησε ο ίδιος, αλλά και η Ford βαθμούς». Chris Atkinson: «Είναι κρίμα που εγκατέλειψε ο Petter. Περιμέναμε με ανυπομονησία να τα καταφέρουμε και να γιορτάσουμε το γεγονός ότι δύο Impreza θα ανέβαιναν στο βάθρο. Οι παρουσίες μας στο βάθρο, είναι αποτέλεσμα συνολικής απόδοσης της ομάδας. Όλα λειτούργησαν ιδανικά και εξακολουθούν να λειτουργούν έτσι». Dani Sordo: «Είναι πολύ καλός αγώνας για εμάς. Κα είμαι ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο, την απόδοση μας, αλλά και εν τέλει από το αποτέλεσμα. Ήταν πολύ σημαντικός αγώνας για εμάς για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών». Conrand Rautenbach: «Είναι φανταστικό αυτό που συμβαίνει. Ο αγώνας ήταν πολύ δύσκολος. Δεν μπορούσα να φανταστώ τι θα συναντήσω. Από την Αρχή ξέραμε ότι ο αγώνας θα είναι δύσκολος. Και αυτό που θέλαμε ήταν να μείνουμε στο δρόμο και ανταμειφτήκαμε για αυτό». Mikko Hirvonen: «Είμαι απογοητευμένος με την εξέλιξη του αγώνα. Αρχικά νόμιζα ότι όλα τελείωσαν, αλλά τελικά τώρα καταφέραμε να τερματίσουμε 5οι. Είναι καλό για εμάς και για το γεγονός ότι κερδίσαμε βαθμούς. Ο Seb δεν είναι πολύ μπροστά μας, και το Πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμα». Federico Villagra: «Είμαστε χαρούμενοι που είμαστε εδώ, σε έναν αγώνα που αποδείχθηκε πολύ δύσκολες από πλευράς καιρικών συνθηκών, αλλά και προβλημάτων για εμάς. Είμαι σημαντικό αυτό το αποτέλεσμα για εμάς, αλλά και όλους τους φίλους των αγώνων στην Αργεντινή». Andreas Aigner: «Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας. Μου θύμισε την Τουρκία του 2006. Ήταν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, ελπίζω στο μέλλον να μην κάνουμε λάθη και να συνεχίσουμε σε αυτό το ρυθμό. Είναι ένα αποτέλεσμα σημαντικό για εμάς, την ομάδα, αλλά και τους χορηγούς».

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr