Αλλάζει το παγκόσμιο Ράλι-WRC
Η FIA επιβεβαίωσε τη φημολογία για παγκόσμιο πρωτάθλημα με αυτοκίνητα Super 2000.Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού αποφάσισε στη σημερινή του συνεδρίαση την διεξαγωγή του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι με αυτοκίνητα της κατηγορίας Super 2000. Η φημολογία για την απόφαση αυτή ήταν έντονη εδώ και αρκετό καιρό και έβρισκε πάτημα στην εξέλιξη αυτοκινήτων S2000 από πολλές και μεγάλες φίρμες, όμως σήμερα επιβεβαιώθηκε με τα αποτελέσματα της συνεδρίασης του Π.Σ.Μ.Α. Έτσι από το 2011 θα ισχύσει ο νέος τεχνικός κανονισμός ο οποίος θα προβλέπει πως αυτοκίνητο παγκοσμίου πρωταθλήματος (World Rally Car) θα είναι το αυτοκίνητο προδιαγραφών S2000 και Ομάδας Ν με την προσθήκη τούρμπο.
Η FIA επιβεβαίωσε τη φημολογία για παγκόσμιο πρωτάθλημα με αυτοκίνητα Super 2000.Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού αποφάσισε στη σημερινή του συνεδρίαση την διεξαγωγή του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι με αυτοκίνητα της κατηγορίας Super 2000. Η φημολογία για την απόφαση αυτή ήταν έντονη εδώ και αρκετό καιρό και έβρισκε πάτημα στην εξέλιξη αυτοκινήτων S2000 από πολλές και μεγάλες φίρμες, όμως σήμερα επιβεβαιώθηκε με τα αποτελέσματα της συνεδρίασης του Π.Σ.Μ.Α. Έτσι από το 2011 θα ισχύσει ο νέος τεχνικός κανονισμός ο οποίος θα προβλέπει πως αυτοκίνητο παγκοσμίου πρωταθλήματος (World Rally Car) θα είναι το αυτοκίνητο προδιαγραφών S2000 και Ομάδας Ν με την προσθήκη τούρμπο. Στη νέα γενιά WRCars θα τοποθετηθεί υπετροφοδότηση και θα υπάρχουν διαφορετικές προδιαγραφές για την πίσω αεροδυναμική πτέρυγα, από αυτές που ισχύουν τώρα στα S2000. Μέχρι το 2010 θα ισχύσουν οι υπάρχοντες κανονισμοί, ενώ από το 2009 οι εταιρείες θα μπορούν να συμμετέχουν με τα αγωνιστικά νέας γενιάς και από το 2010 θα μπορούν να διεκδικούν και βαθμούς με αυτά. Αυτό έχει ως στόχο να εξελίξουν οι εταιρείες τα αυτοκίνητα για τη συμμετοχή τους και φυσικά να έχουν χρόνο για δοκιμαστικές συμμετοχές και οι εταιρείες που έχουν ήδη φτιάξει αυτοκίνητα S2000 αλλά δεν συμμετείχαν στο WRC. Η άλλη σημαντική απόφαση του Συμβουλίου ήταν εκείνη για τις νέες ομάδες που αφορά από φέτος μάλιστα και τη Suzuki. Η FIA αποφάσισε πως δεν θα υπάρχει τόσο έντονος περιορισμός χρήσης εξαρτημάτων για τις νέες ομάδες, ενώ μια νέα ομάδα θα μπορεί να ζητήσει από τη FIA να χρησιμοποιεί και δεύτερο κινητήρα χωρίς να της επιβληθεί ποινή. Αυτό αν και η Suzuki δεν κατονομάστηκε την αφορά άμεσα καθώς φέτος όπως είδαμε αντιμετώπισε προβλήματα με τους κινητήρες των SX4 στους πρώτους αγώνες και φυσικά δεν μπορούσε να τους αλλάξει λόγω του κανονισμού. Τέλος άλλαξε η ημερομηνία στον αγώνα της Ιαπωνίας που θα γίνει από τις 31 Οκτωβρίου μέχρι και τις 2 Νοεμβρίου και άλλαξε και εκείνη του αγώνα της Ουαλίας που θα διεξαχθεί από τις 5 μέχρι τις 7 Δεκεμβρίου. Καλό δρόμο!