Ώρα για F1

Ύστερα από μήνες αναμονής, οι φίλοι της Formula 1 επιτέλους θα έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε τους αγαπημένους μας οδηγούς και ομάδες στην πίστα. Τι κι αν αυτό προϋποθέτει άχαρο πρωινό ξύπνημα την Κυριακή (σιγά μην κοιμηθούμε) , καθώς ο αγώνας ξεκινά στις 06:30 ώρα Ελλάδας.

pista.jpg
0 303

Ύστερα από μήνες αναμονής, οι φίλοι της Formula 1 επιτέλους θα έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε τους αγαπημένους μας οδηγούς και ομάδες στην πίστα. Τι κι αν αυτό προϋποθέτει άχαρο πρωινό ξύπνημα την Κυριακή (σιγά μην κοιμηθούμε) , καθώς ο αγώνας ξεκινά στις 06:30 ώρα Ελλάδας.

Ύστερα από μήνες αναμονής, οι φίλοι της Formula 1 επιτέλους θα έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε τους αγαπημένους μας οδηγούς και ομάδες στην πίστα. Τι κι αν αυτό προϋποθέτει άχαρο πρωινό ξύπνημα την Κυριακή (σιγά μην κοιμηθούμε) , καθώς ο αγώνας ξεκινά στις 06:30 ώρα Ελλάδας. Οι πιστοί «φορμουλάκηδες» θα είμαστε συντονισμένοι στους δέκτες μας για την έναρξη του πρωταθλήματος του 2008, που θα γίνει παραδοσιακά στην Αυστραλία και την πίστα Albert Park στη Μελβούρνη. Στον περσινό αγώνα θριαμβευτής ήταν ο Kimi Raikkonen με τη Ferrari, ο οποίος κέρδισε ξεκινώντας από την pole position και βάζοντας το πρώτο λιθαράκι για την κατάκτηση του τίτλου.

 

track1a.jpg

 

Το Grand Prix της Μελβούρνης μπήκε για πρώτη φορά στο πρόγραμμα του πρωταθλήματος Formula 1 το 1996, ακολουθώντας το διάσημο αγώνα της Αδελαΐδας. Από τότε αποτελεί κάθε χρόνο τον εναρκτήριο αγώνα του πρωταθλήματος (εκτός από πέρυσι), γι’ αυτόν το λόγω είναι πολύ δημοφιλής στους οπαδούς του σπορ αλλά και στους οδηγούς.

Η πίστα του Albert Park είναι περίπου αυτό που λέει το όνομα της τοποθεσίας. Αποτελεί μέρος ενός μεγάλου πάρκου και χρησιμοποιεί μέρος των δημόσιων δρόμων στη χάραξή της γι’ αυτό το λόγω η πίστα έχει πολύ σκόνη στο οδόστρωμα. Το κύρια χαρακτηριστικό της είναι η χαμηλή πρόσφυση που παρουσιάζει το οδόστρωμα εξαιτίας της σκόνης, ιδιαίτερα την Παρασκευή. Η πίστα δεν χρησιμοποιείται τακτικά για αγωνιστικές δραστηριότητες και δεν είναι στρωμένη με ελαστικό, συνεπώς το στήσιμο του μονοθεσίου αποτελεί γρίφο για τους μηχανικούς.

Η πίστα έχει πολλές ανοιχτές καμπές και στο μεγαλύτερο κομμάτι του γύρου (περίπου στα 2/3) οι πιλότοι πηγαίνουν τέρμα γκάζι, κάτι που σημαίνει μεγάλη καταπόνηση στους κινητήρες. Επίσης δεν υπάρχει η ανάγκη για πολύ έντονα φρεναρίσματα, οπότε τα φρένα δεν φθείρονται ιδιαίτερα και δεν χρησιμοποιούνται μεγάλοι αεραγωγοί. Η επιφάνεια του οδοστρώματος δεν είναι πολύ τραχιά και σε συνδυασμό με τη μειωμένη πρόσφυση οι ομάδες προσανατολίζονται σε πιο μαλακές γόμες. Στις αεροτομές προτιμώνται μεσαίες κλίσεις για να παράγουν αρκετή κάθετη δύναμη. Στις αναρτήσεις οι ρυθμίσεις είναι μεσαίες προς μαλακές.

Τα μονοθέσια θα τρέχουν για 58 γύρους διανύοντας απόσταση 307.574Κm. Το ρεκόρ της πίστας το έχει ο Michael Schumacher με Ferrari από το 2004

 

           Δοκιμαστικά παρασκευής

14/3

01:00 – 02:30

14/3

05:00 – 06:30

           Δοκιμαστικά Σαββάτου

15/3

02:00 – 03:00

           Κατατακτήριες

15/3

05:00  (14:30 μαγνητοσκόπηση ALPHA TV)

          Αγώνας

16/3

06:30   Live ALPHA TV  (14:30 μαγνητοσκόπηση)

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr