Αθ. Μερεντίτη – Ασυδοσία και εξαπάτηση καταναλωτών
Την ασυδοσία και την εξαπάτηση των καταναλωτών από ιδιωτικές εταιρίες παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών καταγγέλλει με ερώτησή της στην Βουλή προς τους υπουργούς Μεταφορών και Ανάπτυξης, η Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Σούλα Μερεντίτη.
Την ασυδοσία και την εξαπάτηση των καταναλωτών από ιδιωτικές εταιρίες παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών καταγγέλλει με ερώτησή της στην Βουλή προς τους υπουργούς Μεταφορών και Ανάπτυξης, η Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Σούλα Μερεντίτη.
Την ασυδοσία και την εξαπάτηση των καταναλωτών από ιδιωτικές εταιρίες παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών καταγγέλλει με ερώτησή της στην Βουλή προς τους υπουργούς Μεταφορών και Ανάπτυξης, η Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Σούλα Μερεντίτη, επισημαίνοντας ότι η κυβέρνηση τελικά, μόνο στα λόγια επιδεικνύει το ενδιαφέρον της για την προστασία των καταναλωτών, ενώ στην πράξη αφήνει ασύδοτους τους κερδοσκόπους.
ΘΕΜΑ : Ασυδοσία και εξαπάτηση καταναλωτών από ιδιωτικές εταιρίες παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.
Η απουσία ελέγχου και αυστηρού θεσμικού πλαισίου στον τομέα της παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών από ιδιωτικές εταιρίες, έχει οδηγήσει σε φαινόμενα απαράδεκτης κερδοσκοπίας και εξαπάτησης του καταναλωτικού κοινού. Δυστυχώς, συχνά οι πάροχοι έχουν αφεθεί ανεξέλεγκτοι να εξαπατούν τους καταναλωτές, υποσχόμενοι φθηνές χρεώσεις και πρόσθετες παροχές , ενώ στην ουσία «προσφέρουν» πλημμελείς ή ανύπαρκτες υπηρεσίες. Σύμφωνα με στοιχεία του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) τα παράπονα και οι καταγγελίες για προβληματικές υπηρεσίες και καταπάτηση δικαιωμάτων των καταναλωτών έχουν αυξηθεί ανησυχητικά. Είναι πλέον συχνό το φαινόμενο, καταναλωτές που επιλέγουν -παρασυρόμενοι από παραπλανητική διαφήμιση- μία ιδιωτική εταιρία παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, να καταλήγουν να στερούνται για μεγάλο διαστημα βασικές υπηρεσίες όπως είναι το σταθερό τηλέφωνο, οι υπεραστικές κλήσεις και το διαδίκτυο.
Εν όψει των παραπάνω ερωτώνται οι κύριοι υπουργοί:
- Ασκούνται έλεγχοι και αν ναι ποιοί είναι αυτοί , ώστε να διαπιστώνεται αρμοδίως και προ της χορήγησης της άδειας παρόχου, ότι η συγκεκριμένη εταιρία διαθέτει τις υποδομές για να υποστηρίξει τους καταναλωτές που την επιλέγουν;
- Προτίθεστε να ενισχύσετε το θεσμικό πλαίσιο για την ρύθμιση της αγοράς τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών ώστε να μην εξαπατάται ο καταναλωτής;
- Τιμωρείται και αν ναι πως, η ασυνέπεια, οι πλημμελείς υπηρεσίες και η εξαπάτηση των καταναλωτών από συγκεκριμένους παρόχους ;