Για άλλη μια φορά το Υπ. Παιδείας βρήκε τη λύση: Τηλεκπαίδευση.
- Η αδυναμία των α(χ)ρίστων να κρατήσουν τους δρόμους ανοικτούς.
- Η αδυναμία τους να εξασφαλίσουν ασφαλείς συνθήκες για την προσέλευση των παιδιών στα σχολεία.
- Η αδυναμία τους να ρίξουν αλάτι στις αυλές. Προφανώς, αφού τόσους και τόσους επιστάτες, σχολικούς τροχονόμους, φύλακες, καθαρίστριες απολύσανε, ποιους να επιστρατεύσουν?
- Η αδυναμία τους να κρατήσουν ζεστά τα σχολεία. Γνώριζαν για τον επερχόμενο χιονιά, αλλά ακόμη το Υπ. Εσωτερικών και οι Δήμοι (ακούει ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ), δεν έχουν καταβάλει την πρώτη δόση οικονομικής ενίσχυσης στα σχολεία.
- Η αδυναμία τους να ενισχύσουν με μέσα και ανθρώπινο δυναμικό κρίσιμους τομείς του κράτους, ώστε στοιχειωδώς να είναι ανοικτές οι προσβάσεις στα σχολεία, τα νοσοκομεία και ναι καλά ακούσατε στους χώρους αποδημίας εις «Κύριον».
- Η αδυναμία των κολλητών παραχωρησιούχων να κρατήσουν ανοικτό το εθνικό δίκτυο, παίζοντας την κολοκυθιά στην Αττική οδό και στην ΠΑΘΕ «ανοίγει – δεν ανοίγει».
- Η αδυναμία τους να εξετάσουν μέσω του κώδικα οδικής κυκλοφορίας και των αντίστοιχων εξετάσεων, αν κάποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει αλυσίδες και όχι αν έχει!!!
Τηλεκπαίδευση λοιπόν,
- Σε μαθητές που έχουν εθισθεί δύο και, χρόνια στη μικρή οθόνη και το μυαλό τους μόνο φευγαλέες εικόνες μπορεί να συγκρατήσει. Εχει γίνει «σουρωτήρι» άχρηστων πληροφοριών.
- Σε μαθητές που δεν μπορούν να κοινωνικοποιηθούν, αφού έγκλειστοι και κατά «μόνας» αντιμετώπιζαν την εκπαιδευτική διαδικασία.
- Σε μαθητές που είχαν τότε, κάποιοι εξ αυτών, το προνόμιο του κοινού λάπτοπ, με τον/την αδελφό/η φοιτητή – φοιτήτρια, αφού και εκείνοι/ες είχαν επιστρέψει λόγω lockdown στα σπίτια τους.
- Σε μαθητές που προσπαθεί η εκπαιδευτική κοινότητα, να τους επαναφέρει στην κανονικότητα του διαβάσματος του σχολικού βιβλίου.
- Σε μαθητές/τριες που τους επιβάλλουμε τη χρήση των κινητών τηλεφώνων, ενώ τις προηγούμενες ημέρες, εβδομάδες, μήνες προσπαθούσαμε να τους/τις επεξαρτήσουμε από τον εθισμό στο διαδίκτυο.
- Σε νήπια και προνήπια τηλεκπαίδευση αφού ενημέρωσαν (τις εγγονές μου), να χρησιμοποιήσουν το webex. Εδώ μιλάμε για την απόλυτη διαστροφή, σε βάρος του μυαλού, της ψυχικής υγείας και της φυσιολογικής ανάπτυξης αυτών των παιδικών ψυχών.
Το ανύπαρκτο κράτος των α(χ)ρίστων βρήκε τη λύση για τη Βαρβάρα. Τηλεκπαίδευση. Και τα ΜΜΕ με τα ωσαννά στο γυμνό βασιλιά σπείρουν τον τρόμο και την καταστροφή.
Μία η λύση: Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία. Σε ζεστά σχολεία. Σε ασφαλή σχολεία. (Η επιλογή να ξεκινήσουν τα μαθήματα μια ή δύο ώρες αργότερα είναι μια σοφή επιλογή). Εκεί πλάθονται οι αυριανοί πολίτες.. Κάποιοι αρέσκονται στο να καλλιεργούν την ψηφιακή αποβλάκωση. Ας μην το επιτρέψουμε.
Σχολείο που επισκεφθήκαμε (Erasmus) πριν τρία χρόνια (Φεβρουάριος) στην κεντρική Φινλανδία. Τι λέτε. Να έκαναν μάθημα με τηλεκπαίδευση? Στην κρίση σας .
Βασίλειος Παππάς – Πρωτοβουλία Καθηγητών Τρικάλων