Πεθαίνει η Ελληνική τηλεόραση
Η διαγραφή δύο τηλεοπτικών σειρών από τον προγραμματισμό του MEGA, η αναβολή του λαμπερού σόου «Just the 2 of us» με το αγαπημένο παιδί της TV Γιώργο Καπουτζίδη και τη Δούκισσα Νομικού και η απουσία ελληνικής παραγωγής στους σχεδιασμούς του ΑΝΤ1 και του ALPHA επανέφεραν με δραματικό τρόπο τον κίνδυνο εξαφάνισης από την αγορά της τηλεόρασης που βιώνει η ελληνική παραγωγή μυθοπλασίας.
Η διαγραφή δύο τηλεοπτικών σειρών από τον προγραμματισμό του MEGA, η αναβολή του λαμπερού σόου «Just the 2 of us» με το αγαπημένο παιδί της TV Γιώργο Καπουτζίδη και τη Δούκισσα Νομικού και η απουσία ελληνικής παραγωγής στους σχεδιασμούς του ΑΝΤ1 και του ALPHA επανέφεραν με δραματικό τρόπο τον κίνδυνο εξαφάνισης από την αγορά της τηλεόρασης που βιώνει η ελληνική παραγωγή μυθοπλασίας.
Η διαγραφή δύο τηλεοπτικών σειρών από τον προγραμματισμό του MEGA, η αναβολή του λαμπερού σόου «Just the 2 of us» με το αγαπημένο παιδί της TV Γιώργο Καπουτζίδη και τη Δούκισσα Νομικού και η απουσία ελληνικής παραγωγής στους σχεδιασμούς του ΑΝΤ1 και του ALPHA επανέφεραν με δραματικό τρόπο τον κίνδυνο εξαφάνισης από την αγορά της τηλεόρασης που βιώνει η ελληνική παραγωγή μυθοπλασίας.
Παρά τις προσπάθειες να μπει η παρέα του «Μπαρμπα-Στρουμφ» στο στούντιο, έστω και αν η σειρά προγραμματιστεί προς προβολή τον Οκτώβριο του 2012 και τις αγωνιώδεις επαφές να γυριστεί τελικά το «50-50» με τους κλασικούς της τηλεοπτικής σκηνής, το γεγονός παραμένει: η ελληνική τηλεοπτική παραγωγή πεθαίνει.
Εικόνες με νεαρούς ηθοποιούς να συγκεντρώνονται κατά εκατοντάδες στις σπάνιες οντισιόν που γίνονται, κατά κύριο λόγο για νέες θεατρικές παραστάσεις, είναι πια συνηθισμένες.
Δηλώσεις γνωστών ηθοποιών αλλά και σεναριογράφων ή σκηνοθετών που διέπρεψαν στην ιδιωτική τηλεόραση, όπως ο Γιάννης Μπέζος, η Ελενα Ακρίτα, ο Πάνος Κοκκινόπουλος, πως αποχωρούν από την τηλεοπτική βιομηχανία πιστοποιούν αυτήν την καταστροφή.
Η σταδιακή εξαφάνιση όλων εκείνων των συντελεστών που μετείχαν στην έκρηξη της ελληνικής μυθοπλασίας και οι σειρές τους παίζονται ακόμη στην TV, όπως ο Χάρης Ρώμας και ο Μανούσος Μανουσάκης, αποδεικνύει πως η απόσυρση της ελληνικής τηλεοπτικής βιομηχανίας δεν θα είναι πρόσκαιρη. Στούντιο άδεια, σκηνικά σκονισμένα, υλικά κατασκευών πεταμένα σε σκοτεινές γωνίες των πλατό, φώτα σβηστά. Μια ολόκληρη γενιά νέων ηθοποιών στην ανεργία, συνωστίζεται στα ελάχιστα πλέον κάστινγκ που ανακοινώνονται.