Βασίλης Μπλέτσας – Ο ΟΣΕ απαξιώνει τον σιδηρόδρομο
Βλέπουμε και ξαναβλέπουμε και ξαναματαβλέπουμε την απάντηση της ΤΡΕ( Λ)ΟΣΕ στον αναπληρωτή τομεάρχη “Κάθε πέρσι και καλύτερα”, Νίκο Λέγκα της ΝΔ και δεν μπορούμε να τη δούμε με καλό μάτι με τίποτα!
Βλέπουμε και ξαναβλέπουμε και ξαναματαβλέπουμε την απάντηση της ΤΡΕ( Λ)ΟΣΕ στον αναπληρωτή τομεάρχη “Κάθε πέρσι και καλύτερα”, Νίκο Λέγκα της ΝΔ και δεν μπορούμε να τη δούμε με καλό μάτι με τίποτα! Βλέπουμε και ξαναβλέπουμε και ξαναματαβλέπουμε την απάντηση της ΤΡΕ( Λ )ΟΣΕ στον αναπληρωτή τομεάρχη “Κάθε πέρσι και καλύτερα”, Νίκο Λέγκα της ΝΔ και δεν μπορούμε να τη δούμε με καλό μάτι με τίποτα!
Δείτε την με περισσότερες λεπτομέρειες και τα ανάλογα σχόλια με έντονα γράμματα:
Η κυκλοφορία της αμαξοστοιχίας 47/48, επανεξετάστηκε αμέσως μετά την 19.06.2011, οπότε επανακυκλοφόρησε και διαπιστώθηκε ότι:
α) η αμαξοστοιχία 47 από Καλαμπάκα κυκλοφορεί σε ζεύξη με την αμαξοστοιχία 51 από Θεσσαλονίκη (ζεύξη σε Παλαιοφάρσαλο) και αντίστοιχα η αμαξοστοιχία 48 κυκλοφορεί σε ζεύξη με την 58 (ζεύξη από Ρέντη – απόζευξη στον Παλαιοφάρσαλο). Η αμαξοστοιχία 47 εκτελεί απευθείας το δρομολόγιο Καλαμπάκα – Αθήνα, η 51 το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα, η 48 το δρομολόγιο Αθήνα – Καλαμπάκα και η 58 το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη.
β) ο πελάτης της Καλαμπάκας από Αθήνα θα επιβιβάζεται πλέον στην αμαξοστοιχία 58(μέχρι να καταλάβει ότι το ΚΤΕΛ εξυπηρετεί καλύτερα). Στη συνέχεια, στον Παλαιοφάρσαλο θα γίνεται αναμεταβίβαση του σε τοπική αμαξοστοιχία(καρβουνιάρης;), σε ανταπόκριση της ανερχόμενης αμαξοστοιχίας 58. Αντίστροφα προς την Αθήνα, αντί της 47 θα κυκλοφορεί τοπική αμαξοστοιχία, η οποία στον Παλαιοφάρσαλο θα αναμεταβιβάζει τον επιβάτη στην κατερχόμενη πρωινή αμαξοστοιχία 51 από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα.
Η ΤΡΕΛΟΣΕ δεν επιθυμεί να απομονωθεί σιδηροδρομικά η περιοχή της Δυτικής Θεσσαλίας από την Αθήνα, με διατήρηση ενός μόνον πρωινού δρομολογίου (884/885). Κατά συνέπεια επιλέχθηκε η λύση της διατήρησης της απογευματινής σύνδεσης με ανταπόκριση στον Παλαιοφάρσαλο. Στην περίπτωση αυτή, το τοπικό τρένο Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας και αντίστροφα θα αναμένει τις αμαξοστοιχίες του άξονα, με στόχο την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού της Δυτικής Θεσσαλίας.