Παναγιώτα Δριτσέλη: «Βαθιά συντηρητικός ο λόγος της Νέας Δημοκρατίας στην εκπαίδευση»
Με αφορμή τη συζήτηση σχετικά με το Προεδρικό Διάταγμα για τον ορισμό των σημαιοφόρων της ΣΤ’ τάξης του δημοτικού
Με αφορμή τη συζήτηση σχετικά με το Προεδρικό Διάταγμα για τον ορισμό των σημαιοφόρων της ΣΤ’ τάξης του δημοτικού
Με αφορμή τη συζήτηση σχετικά με το Προεδρικό Διάταγμα για τον ορισμό των σημαιοφόρων της ΣΤ’ τάξης του δημοτικού μέσω κλήρωσης, θα ήταν χρήσιμο να τονιστεί ότι το παιδαγωγικό μήνυμα αυτής της απόφασης είναι να μπορούν όλοι οι μαθητές να φέρουν το εθνικό σύμβολο, χωρίς αυτό να αποτελεί έπαθλο ανταγωνισμού.
Η ταύτιση της Νέας Δημοκρατίας στο θέμα αυτό με τις πιο βαθιές συντηρητικές απόψεις για την εκπαίδευση είναι ακόμα ένα παράδειγμα των οπισθοδρομικών της καταβολών.
Η άρνηση την οποία προβάλλει σε κάθε προοδευτική αλλαγή στο δημόσιο σχολείο και η ρητορική της περί αριστείας φανερώνουν ποια ακριβώς εκπαίδευση θέλει.
Επιδιώκει την εκπαίδευση του αποκλεισμού των μη εχόντων, την εκπαίδευση των κλειστών σχολείων της ελίτ, την επέλαση του ιδιωτικού τομέα, την εκπαίδευση του εισαγγελέα.
Με αφορμή αυτή τη συζήτηση, αλλά και την πρόσφατη καταψήφιση της πρωτοβουλίας της κυβέρνησης για μεταπτυχιακά χωρίς δίδακτρα για τα παιδιά των οικογενειών με χαμηλά εισοδήματα, γίνεται κατανοητό σε όλους ποια είναι η εκπαίδευση της αριστείας της Νέας Δημοκρατίας και ποια συμφέροντα εξυπηρετεί.
Τέλος, μόνο θυμηδία προκαλεί η παράταξη της Νέας Δημοκρατίας, η οποία μιλάει για αριστεία, όταν στελέχη της εντοπίζονται με πλαστά πτυχία, όταν ο νυν πρόεδρός της απέλυσε χιλιάδες εκπαιδευτικούς, ενώ κατά τα άλλα η οικογενειοκρατία και τα πολιτικά τζάκια καλά κρατούν στους κόλπους της.