Ο ελληνικός τουρισμός επενδύει στο πρόσωπο του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Η Ελλάδα δεν έχει βαριά βιομηχανία και ως τέτοιες θεωρούνται ο τουρισμός και ο αθλητισμός.
Η Ελλάδα δεν έχει βαριά βιομηχανία και ως τέτοιες θεωρούνται ο τουρισμός και ο αθλητισμός.
Η Ελλάδα δεν έχει βαριά βιομηχανία και ως τέτοιες θεωρούνται ο τουρισμός και ο αθλητισμός.
Και αν θέλουμε να το δούμε πιο συγκεκριμένα, παραδοσιακά το άθλημα με τις περισσότερες διεθνείς επιτυχίες είναι το basket και η χώρα από την οποία προέρχονται οι πιο περιζήτητοι τουρίστες μας είναι οι ΗΠΑ !
Τα τελευταία δύο χρόνια μάλιστα, η τάση είναι διαρκώς αυξητική και μάλιστα φέτος όλα δείχνουν ότι Αμερικάνοι τουρίστες θα αγγίξουν το 1.000.000! Ο λόγοι είναι δύο και τον έναν τον γνωρίζουμε, οφείλεται στις προσπάθειες του Υπουργείου Τουρισμού και της ίδιας της Έλενας Κουντουρά για αποκατάσταση της απευθείας αεροπορικής σύνδεσης με τις ΗΠΑ, που είχε διακοπεί τα προηγούμενα χρόνια. Φέτος θα πετάξουν 4 εταιρείες (Delta, United, American και Emirates) απευθείας μεταξύ ΝΥ-Αθήνα, συνδέοντας καθημερινά την Ελλάδα με την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.
Ο δεύτερος λέγεται Γιάννης Αντετοκούμπο! Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται, ένας 22χρονος μπασκετμπολίστας αποτελεί αυτή τη στιγμή ένα ισχυρό χαρτί για τον ελληνικό τουρισμό. Στις ΗΠΑ και τον υπόλοιπο κόσμο που θαυμάζει τα ασύλληπτα προσόντα του, τον αποδέχτηκαν ως Έλληνα πριν το κάνει η ίδια η Ελλάδα. Κι αν ο ίδιος επιστρέφει περισσότερα στην Ελλάδα από ότι πραγματικά εισέπραξε, ο Γιάννης Αντετοκούμπο συνεχίζει να διαφημίζει την Ελλάδα με εντυπωσιακό ζήλο!
Ο Γιάννης πετάει μεταφορικά και… κυριολεκτικά, φέτος έγινε νούμερο ένα στις μπασκετικές συζητήσεις όλων των αθλητικών καναλιών των ΗΠΑ, και διαρκώς διαφημίζει την Ελλάδα στις δηλώσεις του και στις εμφανίσεις του, το πράγμα ξέφυγε σε βαθμό που έγινε ορατό στα πρακτικά των τουριστικών γραφείων! Με αποκορύφωμα το All Star Game, ενός θεσμού που είναι προσωποκεντρικός και στην ουσία αποτελεί διαφήμιση για συγκεκριμένους αθλητές και κυρίως τους πρωτοεμφανιζόμενους, ήταν τεράστια.
Η διάδοση του Ελληνισμού, της ομορφιάς της χώρας, και η καταπολέμηση του ρατσισμού είναι κυρίαρχα σε κάθε του επιλογή επικοινωνιακά. “Καταλήξαμε (με τον Γιάννη) σε ένα πλάνο που έχει κεντρικό άξονα την Ελλάδα και την καταπολέμηση του ρατσισμού”, σημειώνει ο εκπρόσωπός του Γιώργος Πάνου. Και συνεχίζει ” Ο Γιάννης δεν έχει ταυτιστεί, από οποιαδήποτε πλευρά, με κάτι οπαδικό. Δεν έχει χρωματιστεί σε τίποτα. Ούτε κομματικό, ούτε συλλογικό. Κι αυτό είναι σημαντικό, ενδεχομένως μοναδικό.”
Αυτά ήταν τα βασικά κριτήρια που οδήγησαν το Γιάννη Αντετοκούμπο να αποδεχτεί την πρόταση της Υπουργού Τουρισμού, Έλενας Κουντουρά, και να γίνει “Πρεσβευτής του ελληνικού τουρισμού”. Ο τουρισμός έχει αναδειχθεί σε Εθνική Υπόθεση για την Ελλάδα, εκεί έχει επενδύσει η χώρα συλλογικά την αναπτυξιακή της προοπτική. Είναι ο μόνος τομέας της ελληνικής οικονομίας που δεν χωράει μικροπολιτικές σκοπιμότητες, γι’αυτό ο Γιάννης ταυτίστηκε αμέσως με την πρόταση Κουντουρά.
“Όλα είναι κομμάτια ενός παζλ, που ο Γιάννης θέλει να παρουσιάζει. Δεν έγιναν τυχαία οι επιλογές των συνεργασιών.”, ξεκαθαρίζει ο κύριος Πάνου. Η συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, την Aegean Airlines, “ακόμη και για το προϊόν του Ομίλου Σαράντη που διαφημίζει ο Γιάννης, η απόφαση ελήφθη γιατί αφορά μία εταιρεία που εδρεύει στην Ελλάδα και εξάγει.”, συμπληρώνει.
Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και η πρόταση του Ιδρύματος Ωνάση για υποτροφίες σε παιδιά που είναι Έλληνες όπως ο Γιάννης, αλλά από κάποιους δεν θεωρούνται Έλληνες !
Η πρόταση του Ιδρύματος Ωνάση, όπως και της Έλενας Κουντουρά έγιναν δεκτές με ενθουσιασμό από το Γιάννη Αντετοκούμπο, ο οποίος δίχως την παραμικρή ανταμοιβή (χρηματική ή υλική) τις αποδέχτηκε χωρίς δεύτερη σκέψη.
Όλα αυτά είχαν σημειωθεί από νωρίς από το επικοινωνιακό επιτελείο της Υπουργού Τουρισμού και γι’αυτό η Έλενα Κουντουρά δίχως δεύτερη σκέψη ανακήρυξε τον διάσημο Έλληνα NBAer, σε πρεσβευτή του ελληνικού τουρισμού, στο πλαίσιο μεγάλης εκδήλωσης της ομογένειας στη Νέα Υόρκη τον Ιούνιο. Και ήδη έχουν καταρτιστεί σχέδια για ειδικές καμπάνιες για την προβολή της χώρας στην Αμερική, αλλά και παγκοσμίως με κεντρικό πρόσωπο το Γιάννη Αντετοκούμπο.
Αν η εξαιρετική καμπάνια της Aegean ήταν ένα πρώτο βήμα για την είσοδο του Γιάννη στα του τουρισμού, η παγκόσμια καμπάνια που ετοιμάζει ο ΕΟΤ θα αποτελέσει την αρχή μιας μεγάλης μεταστροφής της “παραδοσιακής” εικόνας που έβγαζε η χώρα προς τα έξω ως τουριστικός προορισμός (sea & sun) τα προηγούμενα χρόνια, σε μία περισσότερη σύγχρονη. Και ο Γιάννης Αντετοκούμπο θα αποτελέσει το κεντρικό πρόσωπο της σύγχρονης Ελλάδας, ανοιχτή σε όλους τους επισκέπτες 365 ημέρες τον χρόνο, αναδεικνύοντας όλα τα επιμέρους θεματικά της τουριστικά προϊόντα (γαστρονομία, πολιτισμός, αθλητισμός, city-break κα).
Πηγή: tourismarket.gr