3.000 επαγγελματικές συναντήσεις στο 3ο Travel Trade Athens – Παρούσα η εταιρία τουριστικής προβολής Visit Meteora

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Visit Meteora συμμετείχε στη σημαντικότερη επαγγελματική συνάντηση του τουρισμού.

0 354

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Visit Meteora συμμετείχε στη σημαντικότερη επαγγελματική συνάντηση του τουρισμού.

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Visit Meteora συμμετείχε στη σημαντικότερη επαγγελματική συνάντηση του τουρισμού.

Ειδικότερα, φέτος, το Travel Trade Athens φιλοξένησε 88 buyers από συνολικά 27 χώρες – από σχεδόν όλες τις περιοχές του κόσμου, 22 εκ των οποίων δραστηριοποιούνται αποκλειστικά στην αγορά MICE, δηλαδή τον συνεδριακό τουρισμό, εταιρικές συναντήσεις, εκδηλώσεις και ταξίδια κινήτρων, 11 LGBT, ενώ συμμετέχουν και 4 καταξιωμένοι δημοσιογράφοι ειδικευμένοι σε θέματα τουρισμού και ταξιδιών. Επίσης, 47 buyers συμμετέχουν για πρώτη φορά στο Travel Trade Athens ή επισκέπτονται για πρώτη φορά την Αθήνα.

Αναλυτικότερα, οι buyers προέρχονται από: Αίγυπτο, Αργεντινή, Αυστραλία, Βουλγαρία, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελβετία, ΗΠΑ, Ινδία, Ισραήλ, Ιταλία, Κίνα (Χονγκ Κονγκ), Κύπρο, Λίβανο, Μαλαισία, Μ. Βρετανία, Νορβηγία, Ολλανδία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σαουδική Αραβία, Σερβία, Σουηδία, Τουρκία και Φινλανδία.

Από πλευράς προμηθευτών, συμμετείχαν 190 επαγγελματίες και εκπρόσωποι ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων, εκ των οποίων περίπου το 70% προέρχεται από την Αθήνα και την Αττική και οι υπόλοιποι από άλλες περιοχές της Ελλάδας.

Στο πλαίσιο του φετινού workshop πραγματοποιήθηκαν περίπου 3.000 συναντήσεις που αναμένεται να μεταφραστούν σε σημαντικό αριθμό συμφωνιών και συνεργασιών μεταξύ των διεθνών buyers και των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων. Κατά τη διάρκεια και των δύο προηγούμενων Travel Trade Athens, πραγματοποιήθηκαν συνολικά περί τις 3.500 κατ’ ιδίαν επαγγελματικές συναντήσεις.

Παράλληλα, το Athens Convention & Visitors Bureau πραγματοποίησε, για όλους τους φιλοξενούμενους την Κυριακή, 26 Απριλίου, ένα πλήρες πρόγραμμα περιηγήσεων και επισκέψεων σε σημεία και χώρους ενδιαφέροντος της Αθήνας. Κύριος γνώμονας του προγράμματος περιήγησης ήταν να αποκομίσουν οι ξένοι επαγγελματίες μία όσο το δυνατόν πιο σφαιρική εμπειρία του προορισμού Αθήνα και να αναδειχθεί το μεγάλο φάσμα επιλογών και υπηρεσιών που μπορεί να προσφέρει ο προορισμός – μια ολοκληρωμένη, δηλαδή, και αυθεντική εμπειρία για το τί προσφέρει η Αθήνα στον επισκέπτη της.

Στο πλαίσιο του Travel Trade Athens πραγματοποιήθηκε επίσης παρουσίαση προς όλους τους Buyers με θέμα Την διοργάνωση υποστήριξαν ως Θεσμικοί Υποστηρικτές η Aegean Airlines & ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ενώ ο επίσημος DMC της διοργάνωσης είναι η AFEA Travel & Congress Services.

Το Travel Trade Athens 2015 υποστηρίχθηκε και από άλλους διεθνείς οργανισμούς όπως οι UNWTO, WYSE Travel Confederation, International Gay & Lesbian Travel Association (IGLTA), Meeting Professionals International –MPI, Adventure Travel Trade Association καθώς και από τους κύριους κλαδικούς τουριστικούς φορείς της χώρας, Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΞΕΕ), Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ), Σύνδεσμος των Εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ), Γενική Πανελλήνια Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ), Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑ-Α), ενώ υποστηρικτές Επικοινωνίας είναι οι: Hotel & Restaurant, Hellenic Travelling, GTP, KSD, Meetingreece, Travel Media Applications, Travelling News, Tourism Press, Tourism Today, Τουριστική Αγορά, Tornos News και TravelMii.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr