3 Απλές Αλλά Χρήσιμες Συμβουλές για το Άνοιγμα Νέας Επιχείρησης
Πήρες τελικά την απόφαση να ανοίξεις την επιχείρηση που τόσο καιρό σκεφτόσουν και ακόμα περισσότερο ονειρευόσουν;
Καταπληκτικά! Είναι σημαντικό να υπάρχουν όχι μόνο άνθρωποι που τολμούν να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα αλλά πολλές και διάφορες επιχειρήσεις στην αγορά.
Αν αυτή είναι η πρώτη σου επιχείρηση, ίσως να μην έχεις την αυτοπεποίθηση ή την σιγουριά ότι ξέρεις τι πρέπει να κάνεις για να πετύχει το επαγγελματικό σου εγχείρημα. Είναι λογικό να ανησυχείς, αλλά μην αφήνεις τον φόβο της αποτυχίας να σε σταματάει από τον αγώνα για την επίτευξη υψηλών στόχων. Άλλωστε, ακόμα και οι πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις άρχισαν από χαμηλά.
Παρακάτω, λοιπόν, θα βρεις 3 απλά πράγματα που μπορείς να κάνεις για να ξεκινήσεις δυναμικά τα πρώτα σου επιχειρηματικά βήματα.
- Νομικές Συμβουλές
Είναι εξαιρετικά σημαντικό να έχεις στο πλευρό σου έναν άνθρωπο που να γνωρίζει το νομικό πλαίσιο της χώρας στην οποία δραστηριοποιείσαι και να είναι σε θέση να σου παρέχει νομικές συμβουλές, ώστε να μην προβείς άθελά σου σε παράνομες κινήσεις. Ποιος άνθρωπος μπορεί να τα κάνει όλα αυτά; Φυσικά, ένας δικηγόρος που ειδικεύεται στο δίκαιο επιχειρήσεων της Ελλάδας από το Oikonomakis Law είναι αυτός που ψάχνεις. Μόνο ένας εξειδικευμένος δικηγόρος μπορεί να αναλάβει και να φέρει εις πέρας με μεγάλη επιτυχία τις αρμοδιότητες ενός νομικού συμβούλου μιας επιχείρησης.
- Διαδικτυακή Παρουσία
Με το που αρχίσεις να δέχεσαι πελάτες, πέρα από το φυσικό κατάστημα ή τον επαγγεματικό σου χώρο, θα πρέπει να έχεις δημιουργήσει και έναν αντίστοιχο διαδικτυακό μέρος όπου οι πελάτες σου θα μπορούν να σε βρουν. Με την κατασκευή ιστοσελίδας επιτρέπεις σε όλους τους χρήστες του ίντερνετ να μάθουν για την ύπαρξη της επιχείρησή σου, να δουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρεις και ίσως να επιλέξουν να γίνουν πελάτες σου.
Παράλληλα, φτιάχνοντας και εταιρικούς λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπεις στους ιντερνετικούς χρήστες όχι μόνο να μάθουν για την επιχείρησή σου αλλά και να συνδεθούν συναισθηματικά με εσένα και όραμά σου, καθώς έχουν την ευκαιρία να σε δουν και να σε ακούσουν μέσω αυτών των εφαρμογών.
- Ανταγωνισμός
Από την στιγμή που δεν έχεις το μονοπώλιο στον τομέα σου, θα είναι καλό να βλέπεις τι κάνουν οι ανταγωνιστές σου και ανάλογα να πράττεις. Για παράδειγμα, πολλά εστιατόρια έχουν συνεργαστεί με διάφορες εταιρείες διαδικτυακών παραγγελιών. Μπορείς να μιμηθείς επιχειρηματικές κινήσεις που είτε δεν είχες σκεφτεί ή που δεν ήσουν σίγουρος αν θα πετύχουν και στην δική σου περίπτωση. Παράλληλα, μπορείς να πάρεις μια ιδέα και να την κάνεις δική σου. Πολλές είναι οι καφετέριες που δημιουργούν μία ταυτότητα, συνήθως διακοσμώντας τον χώρο τους με ένα ιδιαίτερο στυλ. Μπορείς και εσύ να βρεις και να εφαρμόσεις τον δικό σου τρόπο με τον οποίο θα ήθελες να ξεχωρίσεις από όλες τις άλλες παρόμοιες με την δική σου επιχείρηση εκεί έξω – ίσως μέσω της μουσικής ή του μενού.