Το Μπαχρέιν βάφτηκε κόκκινο
Ο Felipe Massa έκανε έναν αλάνθαστο αγώνα και δεν διέψευσε τα προγνωστικά που τον ήθελαν να ανακάμπτει και να πρωταγωνιστεί στο Grand Prix Μπαχρέιν. Η Ferrari κυριάρχησε απόλυτα στην πίστα του Sakhir και ο Kimi Raikkonen χωρίς να απειληθεί πήρε εύκολα τη 2η θέση. Εντυπωσιακή η BMW Sauber, ήταν πολύ ταχύτερη από τη McLaren και είδε πάλι βάθρο με τον Robert Kubica ενώ ο Nick Heidfeld πήρε την 4η θέση. Ο Heikki Kovalainen δεν μπόρεσε να ανέβει πάνω από την 5η θέση ενώ ακολούθησαν οι Jarno Trulli, Mark Webber και Nico Rosberg. Ο Lewis Hamilton συγκρούστηκε στον πρώτο γύρο με τον Fernando Alonso και τερμάτισε στη 13η θέση. Μετά τον αγώνα του Μπαχρέιν ο Kimi Raikkonen πέρασε πρώτος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών ενώ η BMW Sauber ανέβηκε στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Εκκίνηση Τα μονοθέσια παρατάχτηκαν στη σχάρα εκκίνησης με όλους τους οδηγούς (πλην του Rosberg) να έχουν επιλέξει τη μαλακότερη γόμα ελαστικών. Τα κόκκινα φώτα έσβησαν και ο Felipe Massa, παρότι βρισκόταν στην ακάθαρτη πλευρά της πίστας πετάχτηκε μπροστά και έστριψε με άνεση πρώτος. Αντιθέτως ο Hamilton έμεινε «καρφωμένος» στην εκκίνηση και τον πέρασε ακόμα και ο Fernando Alonso, με αποτέλεσμα ο Βρετανός να πέσει στη 10η θέση. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Kimi Raikkonen να στρίψει τρίτος, αλλά ο Heikki Kovalainen πλασαρίστηκε με ωραίο τρόπο και πέρασε τον συμπατριώτη του. Η τάξη αποκαταστάθηκε δύο στροφές πιο κάτω, όπου ο Raikkonen επανέκτησε την 3η θέση. Πιο πίσω ο Sebastian Vettel είδε τον κινητήρα της Ferrari στο μονοθέσιο της Toro Rosso να σπάει, και έτσι σε άλλον έναν αγώνα δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τον πρώτο γύρο. Η μάχη όμως που όλοι περίμεναν θα δινόταν για την 9η θέση αλλά δεν θα διαρκούσε πολύ. Ο Lewis Hamilton ήταν πίσω από τον Fernando Alonso και προσπάθησε να περάσει αλλά δεν υπολόγισε σωστά και χάνοντας το φρενάρισμα έπεσε πάνω στη Renault του Ισπανού. Το ρύγχος της McLaren έσπασε και ο Βρετανός αναγκάστηκε να μπει στα pit για να το αντικαταστήσει, καταστρέφοντας ουσιαστικά τον αγώνα του. Στα pit μπήκαν επίσης οι Coulthard, Button, λόγω κλαταρίσματος, και Sutil. Επίθεση Raikkonen Καλή εκκίνηση έκανε και ο Jarno Trulli που πέρασε αρχικά τον Nick Heidfeld αλλά ο Γερμανός ξαναπήρε τη θέση του. Όμως, ο Kimi Raikkonen πρόσφερε ένα από τα πιο εντυπωσιακά στιγμιότυπα. Με τεράστια αποφασιστικότητα και ψυχραιμία έφτασε δίπλα από τον Robert Kubica και με εκπληκτικό τρόπο κατάφερε να κρατήσει τη Ferrari δίπλα στην BMW Sauber στην εξωτερική και στην έξοδο να περάσει στη 2η θέση. Λίγο πιο πίσω ο Heidfeld ήρθε να περάσει στα ίσια τον Kovalainen και να πάρει την 4η θέση, στέλνοντας ηχηρό μήνυμα για τη φετινή δυναμικότητα της BMW. Στο 10ο γύρο ο πρωτοπόρος Massa έριξε γύρο στον Adrian Sutil, γλιστρώντας μάλιστα λίγο εκεί και ξυπνώντας μνήμες Μαλαισίας. Ο Raikkonen ακολουθούσε σε απόσταση 5 δευτερολέπτων και οι δύο πιλότοι της BMW Sauber είχαν τις θέσεις 3 και 4, με τον Kubica να είναι μπροστά από τον Heidfeld. Στην 5η θέση βρισκόταν ο Kovalainen, τον οποίο ακολουθούσαν οι Trulli και Rosberg, που είχαν τη δική τους μάχη, με τον Webber να είναι 8ος. Ο Lewis Hamilton είχε πέσει στη 18η θέση ενώ εντυπωσιακό αγώνα έκανε ο Giancarlo Fisihella, που είχε φέρει τη Force India στην 11η θέση. 1ος ανεφοδιασμός Πλησιάζοντας προς το πρώτο pit stop, με την πλειονότητα των οδηγών να είναι σε στρατηγική 2 ανεφοδιασμών, οι χρόνοι άρχισαν να πέφτουν. Στο 17ο γύρο ο Kubica -όπως αναμενόταν- ήταν ο πρώτος που μπήκε, όπως έκανε και ο Rosberg. Στο μεταξύ, η μάχη ανάμεσα σε Coulthard και Button για τη 19η θέση έληξε άδοξα, καθώς τα δύο μονοθέσια συγκρούστηκαν και ο Button ύστερα από αυτό αναγκάστηκε να πάει αργά μέχρι το γκαράζ της Honda και να εγκαταλείψει. Ωστόσο, η έκπληξη ήρθε από τις Ferrari. Ενώ όλοι περίμεναν τον Massa να μπει πρώτος από τους δύο, ήταν ο Raikkonen που στον 21ο γύρο που μπήκε για ανεφοδιασμό. Ο Massa ακολούθησε στον επόμενο γύρο, όπως και ο Heidfeld, με την τάξη στην πίστα να αποκαθίσταται. Οι Massa και Raikkonen παρέμειναν ήταν στις θέσεις 1 και 2 ενώ προσωρινά 3ος βρέθηκε ο Timo Glock με την Toyota που δεν είχε μπει ακόμα στα pit. Όταν έγινε αυτό στον 25ο γύρο οι Kubica και Heidfeld πήραν τις κανονικές τους 3η και 4η θέση. Δυσκολίες για Hamilton Σε όλο αυτό το διάστημα ο Lewis Hamilton κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια να κερδίσει θέσεις, δίνοντας μεγάλες μάχες με τις Force India και τις Super Aguri. Ωστόσο, στον 25ο γύρο ο Βρετανός βρισκόταν ακόμα στην 14η θέση, πίσω από τον Fisichella, τον οποίο δεν έδειχνε ικανός να προσπεράσει. Εκπληκτικός ο έμπειρος Ιταλός, κράτησε πίσω του για 5 γύρους ένα σαφώς πολύ ανώτερο μονοθέσιο. Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε η συμπεριφορά του Hamilton, ο οποίος έκανε χειρονομίες και στον Sato και στον Fisichella όταν τους προσπέρασε, σαν να ήταν για κάποιο λόγο υποχρεωμένοι να τον αφήσουν. Στον 32ο γύρο οι Hamilton και Nakajima μπήκαν για ανεφοδιασμό, που για τον Ιάπωνα θα ήταν ο μοναδικός και για τον Βρετανό ο τελευταίος. Ο Hamilton βγήκε ανάμεσα στους Massa και Raikkonen που έδιναν μεγάλη μάχη, με τη διαφορά μεταξύ τους να κυμαίνεται στα 4 δευτερόλεπτα. Οι δύο οδηγοί της Ferrari είχαν ανάγει τον αγώνα σε προσωπική μονομαχία, καθώς ήταν προφανές ότι κανένας άλλος δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό τους. Σε αυτό το σημείο του αγώνα ο Jarno Trulli με την Toyota άρχισε να πλησιάζει τον Heikki Kovalainen στην 5η θέση. 2ος ανεφοδιασμός Η Ferrari για άλλη μία φορά έκανε την έκπληξη στη στρατηγική, φέρνοντας πρώτη τους οδηγούς της στα pit για ανεφοδιασμό. Ο Raikkonen μπήκε στον 38ο γύρο και ο Massa στον 39ο με τη σχετική τους θέση να μην αλλάζει. Μάχη, όμως, δόθηκε και ανάμεσα στους οδηγούς της BMW Sauber. Ο Kubica μπήκε για ανεφοδιασμό στον 41ο γύρο αλλά ο Nick Heidfeld έμεινε στην πίστα μέχρι τον 45ο αλλά τελικά ο Γερμανός δεν κατάφερε να περάσει στην 3η θέση, καθώς στους πολύ γρήγορους γύρους του ομόσταβλού του απάντησε και αυτό με πολύ γρήγορο ρυθμό. Λίγο νωρίτερα είχαμε άλλη μία εγκατάλειψη, από τον Nelson Piquet που πάρκαρε το μονοθέσιό του στο γκαράζ της Renault, από ό,τι φάνηκε με πρόβλημα στο κιβώτιο. Πλησιάζοντας προς το τέλος του αγώνα, ο Heikki Kovalainen έκανε την τελευταία του προσπάθεια για κάτι καλύτερο, προσπαθώντας να εκμεταλλευτεί τη στρατηγική της McLaren και μένοντας στην πίστα μέχρι τον 48ο γύρο. Δεν ήταν όμως αρκετό και ο Φινλανδός υποχρεώθηκε να υποκλιθεί στην ανωτερότητα της BMW Sauber σε αυτόν τον αγώνα και να συμβιβαστεί με την 5η θέση. Κερδισμένος από τους ανεφοδιασμούς ήταν ο Mark Webber, που βρέθηκε πάνω από τον Rosberg στην κατάταξη, στην 7η θέση. Ωστόσο, η ταχύτητα των BMW Sauber με τα σκληρότερα ελαστικά της Bridgestone ήταν εντυπωσιακή και ο Kubica άρχισε να πλησιάζει γρήγορα τον Raikkonen, την ώρα που ο Heidfeld έκανε ταχύτερο γύρο. Προφανώς οι οδηγοί της Ferrari χαλαρώσει και επαναπαυθεί στις πρώτες θέσεις. Η ανωτερότητα της Ferrari ωστόσο ήταν τόσο προφανής, που ο Kubica δεν έφτασε ποτέ σε θέση να ασκήσει πίεση και αρκέστηκε στην 3η θέση, στο 2ο συνεχόμενο βάθρο του Πολωνού στο φετινό πρωτάθλημα. Ο Heikki Kovalainen έριξε το τελευταίο πυροτέχνημα, γράφοντας τον ταχύτερο γύρο του αγώνα αλλά το τρένο για τη McLaren είχε ήδη σφυρίξει. Μέχρι την πτώση της καρό σημαίας, που είδε φυσικά πρώτος ο Felipe Massa, δεν είχαμε άλλα επεισόδια και στη Ferrari άρχισαν τα πανηγύρια για το πρώτο 1-2 της σεζόν, που ήρθε ως επισφράγιση μιας πολύ δυνατής παρουσίασης όλο το 3ήμερο. Ακολούθησαν σε παράταξη οι Kubica και Heidfeld ενώ τις επόμενες βαθμολογούμενες θέσεις πήραν οι Heikki Kovalainen, Jarno Trulli, Mark Webber και Nico Rosberg.Το αποτέλεσμα του Μπαχρέιν έφερε τον Kimi Raikkonen στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος οδηγών, με διαφορά 3 βαθμών από τον 2ο Nick Heidfeld. Στις επόμενες θέσεις ακολουθούν οι Hamilton, Kubica και Kovalainen με τους ίδιους βαθμούς ενώ η νίκη του Massa τον έφερε απευθείας στην 6η θέση. Στους κατασκευαστές η BMW Sauber πέρασε στην κορυφή, παρά το 1-2 της Ferrari που την έφερε στη 2η θέση, ένα βαθμό πιο πίσω, ενώ άλλος ένας βαθμός είναι η απόσταση από την 3η θέση που κρατάει η McLaren. Τρομερή μάχη, που θα μας κρατήσει το ενδιαφέρον όλη τη χρονιά. Τι είδαμε στο Μπαχρέιν Κατά κάποιο τρόπο από τον Φεβρουάριο ξέραμε ότι η Ferrari θα κερδίσει στο Μπαχρέιν. Η ταχύτητα που έδειξε η Scuderia στις δοκιμές της στην πίστα του Sakhir ήταν ενδεικτική της δυναμικότητας που θα έδειχνε σε αυτό το Grand Prix. Ωστόσο, η BMW Sauber είναι η ομάδα που μέχρι στιγμής εντυπωσιάζει στο πρωτάθλημα. Είναι σίγουρα η πιο σταθερή, έχει ανεβάσει οδηγό σε όλα τα βάθρα και επιβραβεύεται γι’ αυτό με την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Όσο για τη McLaren, αναμείνατε στο ακουστικό σας. Η Βρετανική ομάδα ξέρει να κάνει πρωταθλητισμό και στην Ισπανία θα δούμε σίγουρα μια μεταμορφωμένη ομάδα. Το Μπαχρέιν απλώς θα προσπαθήσουν να το ξεχάσουν, καθώς ο Hamilton βγήκε από νωρίς εκτός αγώνα ενώ ο Kovalainen πήρε την 5η θέση, ανήμπορος να διεκδικήσει κάτι περισσότερο. Ο Felipe Massa έκανε έναν αλάνθαστο αγώνα και δεν διέψευσε τα προγνωστικά που τον ήθελαν να ανακάμπτει και να πρωταγωνιστεί στο Grand Prix Μπαχρέιν. Η Ferrari κυριάρχησε απόλυτα στην πίστα του Sakhir και ο Kimi Raikkonen χωρίς να απειληθεί πήρε εύκολα τη 2η θέση. Εντυπωσιακή η BMW Sauber, ήταν πολύ ταχύτερη από τη McLaren και είδε πάλι βάθρο με τον Robert Kubica ενώ ο Nick Heidfeld πήρε την 4η θέση. Ο Heikki Kovalainen δεν μπόρεσε να ανέβει πάνω από την 5η θέση ενώ ακολούθησαν οι Jarno Trulli, Mark Webber και Nico Rosberg. Ο Lewis Hamilton συγκρούστηκε στον πρώτο γύρο με τον Fernando Alonso και τερμάτισε στη 13η θέση. Μετά τον αγώνα του Μπαχρέιν ο Kimi Raikkonen πέρασε πρώτος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών ενώ η BMW Sauber ανέβηκε στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Εκκίνηση Τα μονοθέσια παρατάχτηκαν στη σχάρα εκκίνησης με όλους τους οδηγούς (πλην του Rosberg) να έχουν επιλέξει τη μαλακότερη γόμα ελαστικών. Τα κόκκινα φώτα έσβησαν και ο Felipe Massa, παρότι βρισκόταν στην ακάθαρτη πλευρά της πίστας πετάχτηκε μπροστά και έστριψε με άνεση πρώτος. Αντιθέτως ο Hamilton έμεινε «καρφωμένος» στην εκκίνηση και τον πέρασε ακόμα και ο Fernando Alonso, με αποτέλεσμα ο Βρετανός να πέσει στη 10η θέση. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Kimi Raikkonen να στρίψει τρίτος, αλλά ο Heikki Kovalainen πλασαρίστηκε με ωραίο τρόπο και πέρασε τον συμπατριώτη του. Η τάξη αποκαταστάθηκε δύο στροφές πιο κάτω, όπου ο Raikkonen επανέκτησε την 3η θέση. Πιο πίσω ο Sebastian Vettel είδε τον κινητήρα της Ferrari στο μονοθέσιο της Toro Rosso να σπάει, και έτσι σε άλλον έναν αγώνα δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τον πρώτο γύρο. Η μάχη όμως που όλοι περίμεναν θα δινόταν για την 9η θέση αλλά δεν θα διαρκούσε πολύ. Ο Lewis Hamilton ήταν πίσω από τον Fernando Alonso και προσπάθησε να περάσει αλλά δεν υπολόγισε σωστά και χάνοντας το φρενάρισμα έπεσε πάνω στη Renault του Ισπανού. Το ρύγχος της McLaren έσπασε και ο Βρετανός αναγκάστηκε να μπει στα pit για να το αντικαταστήσει, καταστρέφοντας ουσιαστικά τον αγώνα του. Στα pit μπήκαν επίσης οι Coulthard, Button, λόγω κλαταρίσματος, και Sutil. Επίθεση Raikkonen Καλή εκκίνηση έκανε και ο Jarno Trulli που πέρασε αρχικά τον Nick Heidfeld αλλά ο Γερμανός ξαναπήρε τη θέση του. Όμως, ο Kimi Raikkonen πρόσφερε ένα από τα πιο εντυπωσιακά στιγμιότυπα. Με τεράστια αποφασιστικότητα και ψυχραιμία έφτασε δίπλα από τον Robert Kubica και με εκπληκτικό τρόπο κατάφερε να κρατήσει τη Ferrari δίπλα στην BMW Sauber στην εξωτερική και στην έξοδο να περάσει στη 2η θέση. Λίγο πιο πίσω ο Heidfeld ήρθε να περάσει στα ίσια τον Kovalainen και να πάρει την 4η θέση, στέλνοντας ηχηρό μήνυμα για τη φετινή δυναμικότητα της BMW. Στο 10ο γύρο ο πρωτοπόρος Massa έριξε γύρο στον Adrian Sutil, γλιστρώντας μάλιστα λίγο εκεί και ξυπνώντας μνήμες Μαλαισίας. Ο Raikkonen ακολουθούσε σε απόσταση 5 δευτερολέπτων και οι δύο πιλότοι της BMW Sauber είχαν τις θέσεις 3 και 4, με τον Kubica να είναι μπροστά από τον Heidfeld. Στην 5η θέση βρισκόταν ο Kovalainen, τον οποίο ακολουθούσαν οι Trulli και Rosberg, που είχαν τη δική τους μάχη, με τον Webber να είναι 8ος. Ο Lewis Hamilton είχε πέσει στη 18η θέση ενώ εντυπωσιακό αγώνα έκανε ο Giancarlo Fisihella, που είχε φέρει τη Force India στην 11η θέση. 1ος ανεφοδιασμός Πλησιάζοντας προς το πρώτο pit stop, με την πλειονότητα των οδηγών να είναι σε στρατηγική 2 ανεφοδιασμών, οι χρόνοι άρχισαν να πέφτουν. Στο 17ο γύρο ο Kubica -όπως αναμενόταν- ήταν ο πρώτος που μπήκε, όπως έκανε και ο Rosberg. Στο μεταξύ, η μάχη ανάμεσα σε Coulthard και Button για τη 19η θέση έληξε άδοξα, καθώς τα δύο μονοθέσια συγκρούστηκαν και ο Button ύστερα από αυτό αναγκάστηκε να πάει αργά μέχρι το γκαράζ της Honda και να εγκαταλείψει. Ωστόσο, η έκπληξη ήρθε από τις Ferrari. Ενώ όλοι περίμεναν τον Massa να μπει πρώτος από τους δύο, ήταν ο Raikkonen που στον 21ο γύρο που μπήκε για ανεφοδιασμό. Ο Massa ακολούθησε στον επόμενο γύρο, όπως και ο Heidfeld, με την τάξη στην πίστα να αποκαθίσταται. Οι Massa και Raikkonen παρέμειναν ήταν στις θέσεις 1 και 2 ενώ προσωρινά 3ος βρέθηκε ο Timo Glock με την Toyota που δεν είχε μπει ακόμα στα pit. Όταν έγινε αυτό στον 25ο γύρο οι Kubica και Heidfeld πήραν τις κανονικές τους 3η και 4η θέση. Δυσκολίες για Hamilton Σε όλο αυτό το διάστημα ο Lewis Hamilton κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια να κερδίσει θέσεις, δίνοντας μεγάλες μάχες με τις Force India και τις Super Aguri. Ωστόσο, στον 25ο γύρο ο Βρετανός βρισκόταν ακόμα στην 14η θέση, πίσω από τον Fisichella, τον οποίο δεν έδειχνε ικανός να προσπεράσει. Εκπληκτικός ο έμπειρος Ιταλός, κράτησε πίσω του για 5 γύρους ένα σαφώς πολύ ανώτερο μονοθέσιο. Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε η συμπεριφορά του Hamilton, ο οποίος έκανε χειρονομίες και στον Sato και στον Fisichella όταν τους προσπέρασε, σαν να ήταν για κάποιο λόγο υποχρεωμένοι να τον αφήσουν. Στον 32ο γύρο οι Hamilton και Nakajima μπήκαν για ανεφοδιασμό, που για τον Ιάπωνα θα ήταν ο μοναδικός και για τον Βρετανό ο τελευταίος. Ο Hamilton βγήκε ανάμεσα στους Massa και Raikkonen που έδιναν μεγάλη μάχη, με τη διαφορά μεταξύ τους να κυμαίνεται στα 4 δευτερόλεπτα. Οι δύο οδηγοί της Ferrari είχαν ανάγει τον αγώνα σε προσωπική μονομαχία, καθώς ήταν προφανές ότι κανένας άλλος δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό τους. Σε αυτό το σημείο του αγώνα ο Jarno Trulli με την Toyota άρχισε να πλησιάζει τον Heikki Kovalainen στην 5η θέση. 2ος ανεφοδιασμός Η Ferrari για άλλη μία φορά έκανε την έκπληξη στη στρατηγική, φέρνοντας πρώτη τους οδηγούς της στα pit για ανεφοδιασμό. Ο Raikkonen μπήκε στον 38ο γύρο και ο Massa στον 39ο με τη σχετική τους θέση να μην αλλάζει. Μάχη, όμως, δόθηκε και ανάμεσα στους οδηγούς της BMW Sauber. Ο Kubica μπήκε για ανεφοδιασμό στον 41ο γύρο αλλά ο Nick Heidfeld έμεινε στην πίστα μέχρι τον 45ο αλλά τελικά ο Γερμανός δεν κατάφερε να περάσει στην 3η θέση, καθώς στους πολύ γρήγορους γύρους του ομόσταβλού του απάντησε και αυτό με πολύ γρήγορο ρυθμό. Λίγο νωρίτερα είχαμε άλλη μία εγκατάλειψη, από τον Nelson Piquet που πάρκαρε το μονοθέσιό του στο γκαράζ της Renault, από ό,τι φάνηκε με πρόβλημα στο κιβώτιο. Πλησιάζοντας προς το τέλος του αγώνα, ο Heikki Kovalainen έκανε την τελευταία του προσπάθεια για κάτι καλύτερο, προσπαθώντας να εκμεταλλευτεί τη στρατηγική της McLaren και μένοντας στην πίστα μέχρι τον 48ο γύρο. Δεν ήταν όμως αρκετό και ο Φινλανδός υποχρεώθηκε να υποκλιθεί στην ανωτερότητα της BMW Sauber σε αυτόν τον αγώνα και να συμβιβαστεί με την 5η θέση. Κερδισμένος από τους ανεφοδιασμούς ήταν ο Mark Webber, που βρέθηκε πάνω από τον Rosberg στην κατάταξη, στην 7η θέση. Ωστόσο, η ταχύτητα των BMW Sauber με τα σκληρότερα ελαστικά της Bridgestone ήταν εντυπωσιακή και ο Kubica άρχισε να πλησιάζει γρήγορα τον Raikkonen, την ώρα που ο Heidfeld έκανε ταχύτερο γύρο. Προφανώς οι οδηγοί της Ferrari χαλαρώσει και επαναπαυθεί στις πρώτες θέσεις. Η ανωτερότητα της Ferrari ωστόσο ήταν τόσο προφανής, που ο Kubica δεν έφτασε ποτέ σε θέση να ασκήσει πίεση και αρκέστηκε στην 3η θέση, στο 2ο συνεχόμενο βάθρο του Πολωνού στο φετινό πρωτάθλημα. Ο Heikki Kovalainen έριξε το τελευταίο πυροτέχνημα, γράφοντας τον ταχύτερο γύρο του αγώνα αλλά το τρένο για τη McLaren είχε ήδη σφυρίξει. Μέχρι την πτώση της καρό σημαίας, που είδε φυσικά πρώτος ο Felipe Massa, δεν είχαμε άλλα επεισόδια και στη Ferrari άρχισαν τα πανηγύρια για το πρώτο 1-2 της σεζόν, που ήρθε ως επισφράγιση μιας πολύ δυνατής παρουσίασης όλο το 3ήμερο. Ακολούθησαν σε παράταξη οι Kubica και Heidfeld ενώ τις επόμενες βαθμολογούμενες θέσεις πήραν οι Heikki Kovalainen, Jarno Trulli, Mark Webber και Nico Rosberg. Το αποτέλεσμα του Μπαχρέιν έφερε τον Kimi Raikkonen στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος οδηγών, με διαφορά 3 βαθμών από τον 2ο Nick Heidfeld. Στις επόμενες θέσεις ακολουθούν οι Hamilton, Kubica και Kovalainen με τους ίδιους βαθμούς ενώ η νίκη του Massa τον έφερε απευθείας στην 6η θέση. Στους κατασκευαστές η BMW Sauber πέρασε στην κορυφή, παρά το 1-2 της Ferrari που την έφερε στη 2η θέση, ένα βαθμό πιο πίσω, ενώ άλλος ένας βαθμός είναι η απόσταση από την 3η θέση που κρατάει η McLaren. Τρομερή μάχη, που θα μας κρατήσει το ενδιαφέρον όλη τη χρονιά. Τι είδαμε στο Μπαχρέιν Κατά κάποιο τρόπο από τον Φεβρουάριο ξέραμε ότι η Ferrari θα κερδίσει στο Μπαχρέιν. Η ταχύτητα που έδειξε η Scuderia στις δοκιμές της στην πίστα του Sakhir ήταν ενδεικτική της δυναμικότητας που θα έδειχνε σε αυτό το Grand Prix. Ωστόσο, η BMW Sauber είναι η ομάδα που μέχρι στιγμής εντυπωσιάζει στο πρωτάθλημα. Είναι σίγουρα η πιο σταθερή, έχει ανεβάσει οδηγό σε όλα τα βάθρα και επιβραβεύεται γι’ αυτό με την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Όσο για τη McLaren, αναμείνατε στο ακουστικό σας. Η Βρετανική ομάδα ξέρει να κάνει πρωταθλητισμό και στην Ισπανία θα δούμε σίγουρα μια μεταμορφωμένη ομάδα. Το Μπαχρέιν απλώς θα προσπαθήσουν να το ξεχάσουν, καθώς ο Hamilton βγήκε από νωρίς εκτός αγώνα ενώ ο Kovalainen πήρε την 5η θέση, ανήμπορος να διεκδικήσει κάτι περισσότερο. Η Toyota αναδεικνύεται σε σταθερή 4η δύναμη του πρωταθλήματος πίσω από τις 3 κορυφαίες. Ο Jarno Trulli πήρε την 6η θέση και τους πολύτιμους βαθμούς ενώ ο Timo Glock έδειξε αγωνιστική βελτίωση και έφτασε μέχρι την 9η θέση. Καλό αγώνα έκανε η Red Bull, που με τον mark Webber πήρε τους πρώτους της βαθμούς. Ανάκαμψη και για τη Williams, που ύστερα από τον καταστροφικό αγώνα της Μαλαισίας εξασφάλισε την 8η θέση και 1 βαθμό για την ομάδα του. Δεν τα κατάφερε αυτήν τη φορά να βαθμολογηθεί ο Fernando Alonso με μια Renault που είναι προφανές ότι έχει πολύ δρόμο μπροστά της μέχρι να ξαναπρωταγωνιστήσει. Το φετινό πρωτάθλημα είναι πολύ ενδιαφέρον. Οι ομάδες που κυνηγούν τις βαθμολογούμενες θέσεις πίσω από τις 3 κορυφαίες είναι πολύ κοντά μεταξύ τους και σε κάθε αγώνα θα γίνεται πραγματική μάχη. Είναι επίσης φανερό ότι η νίκη είναι πλέον υπόθεση τριών ομάδων, δηλαδή 6 οδηγών, κάτι που από μόνο του αρκεί για να εκτοξεύσει το «δείκτη συναρπαστικότητας». Ο επόμενος αγώνας, το Ισπανικό Grand Prix που θα διεξαχθεί στις 27 Απριλίου, θα είναι ο πρώτος σε ευρωπαϊκό έδαφος και είναι σίγουρο ότι θα προσφέρει πολλές συγκινήσεις. Μείνετε συνδεμένοι στο MSFREE, ακολουθούν όλα τα νέα από το Μπαχρέιν και οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών.