Τέρμα το… τσάμπα στην Εγνατία Οδό
Θέμα λίγων μηνών φαίνεται πως αποτελεί η επιβολή διοδίων για όσους οδηγούς χρησιμοποιούν την Εγνατία Οδό. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας έως το τέλος του 2009 θα αρχίσει η επιβολή διοδίων με χιλιομετροχρέωση και όλα αυτά παρά τις έντονες αντιδράσεις των κατά τόπους δημοτικών αρχών που κάνουν λόγο για σημαντική αύξηση του κόστους μετακίνησης προς τα μεγάλα αστικά κέντρα της ευρύτερης περιοχής.
Θέμα λίγων μηνών φαίνεται πως αποτελεί η επιβολή διοδίων για όσους οδηγούς χρησιμοποιούν την Εγνατία Οδό. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας έως το τέλος του 2009 θα αρχίσει η επιβολή διοδίων με χιλιομετροχρέωση και όλα αυτά παρά τις έντονες αντιδράσεις των κατά τόπους δημοτικών αρχών που κάνουν λόγο για σημαντική αύξηση του κόστους μετακίνησης προς τα μεγάλα αστικά κέντρα της ευρύτερης περιοχής.
Θέμα λίγων μηνών φαίνεται πως αποτελεί η επιβολή διοδίων για όσους οδηγούς χρησιμοποιούν την Εγνατία Οδό.
Από τη στιγμή που το ΥΠΕΧΩΔΕ λάβει τη σχετική απόφαση, η εταιρεία που διαχειρίζεται τον αυτοκινητόδρομο θα αναλάβει την ανεύρεση και στελέχωση του κατάλληλου προσωπικού, διαδικασία που θα διαρκέσει δυο- τρεις μήνες. Κάτι τέτοιο, αναφέρουν πληροφορίες είναι πιθανό να γίνει στις αρχές του φθινοπώρου, ενώ για το ύψος των διοδίων, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως το αρχικό τους ύψος θα ανέρχεται κοντά στα 2 -2,5 ευρώ, σταδιακά όμως θα αυξάνεται για να μπορεί η εταιρεία να ανταποκριθεί στη συντήρηση του δρόμου.
Αυτή τη στιγμή, ο σταθμός διοδίων στον Πολύμυλο Κοζάνης είναι ετοιμοπαράδοτος, ενώ ο αντίστοιχος σταθμός των Ιωαννίνων βρίσκεται στη φάση εγκατάστασης των απαραίτητων ηλεκτρονικών συστημάτων.
Ως προς τους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών, και τα πρατήρια βενζίνης, μέχρι στιγμής, έχει παραχωρηθεί, μέσω διαγωνισμού, στην AVIN ο σταθμός στη θέση Κλειδί Ημαθίας (συμβολή ΠΑΘΕ-Εγνατίας), ο οποίος κατασκευάζεται και αναμένεται να λειτουργήσει εντός εξαμήνου.
Συνολικά, θα κατασκευασθούν 11 σταθμοί βενζινάδικων, ενώ θα δημιουργηθούν εννέα ΣΕΑ στο Ελευθεροχώρι Ηγουμενίτσας, στο Περιστέρι, στα Γρεβενά, στον Τετράλοφο Κοζάνης, στη Νυμφόπετρα Θεσσαλονίκης, στην Καβάλα, στον Σώστη Κομοτηνής, στον κόμβο Μάκρης και στη θέση Αρδάνιο. Τελικά μέσα στο σχεδιασμό δεν προβλέπεται τελικά να λειτουργήσει ΣΕΑ στο Μαλακάσι, όπως αρχικά είχε φανεί.