Ξέχασε τα Μετέωρα ο ΕΟΤ
Δεν συμπεριέλαβε στην διαφημιστική καμπάνια για την περίοδο 2009-2010 στην ενότητα του θρησκευτικού τουρισμού την Καλαμπάκα, παρά μόνο την Πάτμο, προκαλώντας προβληματισμό στους επαγγελματίες της περιοχής.
Δεν συμπεριέλαβε στην διαφημιστική καμπάνια για την περίοδο 2009-2010 στην ενότητα του θρησκευτικού τουρισμού την Καλαμπάκα, παρά μόνο την Πάτμο, προκαλώντας προβληματισμό στους επαγγελματίες της περιοχής.
Δεν συμπεριέλαβε στην διαφημιστική καμπάνια για την περίοδο 2009-2010 στην ενότητα του θρησκευτικού τουρισμού την Καλαμπάκα, παρά μόνο την Πάτμο, προκαλώντας προβληματισμό στους επαγγελματίες της περιοχής. Τις προηγούμενες ημέρες παρουσιάστηκε από τον υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης η νέα διαφημιστική καμπάνια του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στο εξωτερικό την περίοδο 2009-2010. Στη καμπάνια διατηρήθηκε το λογότυπο «Greece The True Εxperience», «Ελλάδα πραγματική εμπειρία», αλλά και οι εννέα θεματικοί άξονες Ήλιος και Θάλασσα, Πολιτιστικός Τουρισμός, Θαλάσσιος Τουρισμός, Περιηγητικός Τουρισμός, Τουρισμός Υγείας και Ευεξίας, Θρησκευτικός Τουρισμός, Γαστρονομία, Συνεδριακός Τουρισμός, αλλά και Τουρισμός Πόλεων.
Εκείνο που προκαλεί αλγεινή εντύπωση ειδικά στην περιοχή της Καλαμπάκας είναι το γεγονός ότι στην θεματική ενότητα του θρησκευτικού τουρισμού δεν συμπεριλαμβάνονται τα Μετέωρα.
Όπως σημειώνουν επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται με τον Τουρισμό στην περιοχή της Καλαμπάκας στο διαφημιστικό έντυπο και τηλεοπτικό κομμάτι του ΕΟΤ στα τοπία του θρησκευτικού τουρισμού δεν έχουν προβλεφτεί τα Μετέωρα αλλά έχει δοθεί μεγάλη βαρύτητα στο νησί της «Αποκάλυψης» την Πάτμο.
Η ενέργεια ή παράληψη από πλευράς του ΕΟΤ να μην συμπεριλάβει τα Μετέωρα στην διαφημιστική καμπάνια προκάλεσε, όπως ήταν φυσικό, ποικίλα σχόλια αλλά και δυσαρέσκεια σε πολλούς επαγγελματίες της περιοχής.
Μάλιστα από την πλευρά του ο πρόεδρος ξενοδόχων νομού Τρικάλων κ. Γιάννης Κουρούπας τις επόμενες ημέρες θα κοινοποιήσει στον ΕΟΤ αλλά ταυτόχρονα και στους τοπικούς φορείς Νομαρχία Τρικάλων και Δήμο Καλαμπάκας, επιστολή, έτσι ώστε από κοινού να παρέμβουν και να υπάρξουν, αν αυτό είναι εφικτό έστω κι αυτή την στιγμή, αλλαγές.
«Τα Μετέωρα επειδή είναι το μοναδικό θρησκευτικό σημείο στην Ελλάδα με τόση μεγάλη δραστηριότητα, αν μη τί άλλο, το κράτος θα έπρεπε να δείξει την ανάλογη στήριξη», υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο κ. Κουρούπας.
Το γεγονός αυτό μπορεί να σταθεί εμπόδιο στην έλευση τουριστών στην περιοχή;
Απάντηση στο ερώτημα έδωσε ο πρόεδρος των ξενοδόχων νομού Τρικάλων επισημαίνοντας ότι δεν θα αποτρέψει τους τουρίστες να επισκεφτούν την Καλαμπάκα και γενικότερα την περιοχή. Ωστόσο δεν δίνει το περιθώριο να δέχεται η περιοχή των Μετεώρων με ένα τόσο σημαντικό αριθμό ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων δωματίων μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.
«Η μη συμμετοχή των Μετεώρων στην διαφημιστική καμπάνια δεν θα αποτρέψει τους τουρίστες να επισκεφτούν την περιοχή. Όταν όμως γίνεται η προβολή μιας περιοχής, πόσο μάλλον κρατική, σίγουρα την βοηθά και την στηρίζει» εξήγησε καταλήγοντας ο κ. Κουρούπας.
πηγή Η ΕΡΕΥΝΑ 09 Μαΐου 2009, αρ. φύλλου 15197, σελίδα 7 – Θανάσης Τσαγγάρας