Δημήτρης Μίχος – 20 χρόνια αγώνες
Στο παρακάτω κείμενο θα γίνει μια μίνι ανασκόπηση της μέχρι τώρα πορείας σε κάθε μορφή αγώνων αυτοκινήτου της χώρας μας του συμπολίτη Δημήτρη Μίχου. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούριοι λοιπόν.
Στο παρακάτω κείμενο θα γίνει μια μίνι ανασκόπηση της μέχρι τώρα πορείας σε κάθε μορφή αγώνων αυτοκινήτου της χώρας μας του συμπολίτη Δημήτρη Μίχου. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούριοι λοιπόν.
Στο παρακάτω κείμενο θα γίνει μια μίνι ανασκόπηση της μέχρι τώρα πορείας σε κάθε μορφή αγώνων αυτοκινήτου της χώρας μας του συμπολίτη Δημήτρη Μίχου. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούριοι λοιπόν. Η αλήθεια είναι ότι πάντα μου πέρναγε η ιδέα δημιουργίας αυτού του κειμένου με αυτόν τον τίτλο που θυμίζει βιβλίο. Αφορμή για να κάτσω όμως να γράψω στάθηκε η απόκτηση του MITSUBISHI EVO 8 είδηση που μου προκάλεσε τεράστιο ενθουσιασμό.
Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή και λέγοντας αρχή εννοώ περίπου 20 χρόνια πίσω. Σε εποχές λοιπόν όπου το Ράλλυ Ακρόπολις πέρναγε ακόμη από την πόλη μας και πραγματοποιούνταν ακόμα και η ανάβαση ΜΕΤΕΩΡΩΝ ο Μίχος έκανε τα πρώτα του βήματα στο χώρο που έμελλε να γράψει την δική του ιστορία σαν οδηγός.Το 1986 συμμετέχει με μια opel ascona 2000cc στην ανάβαση που λάμβανε χώρο υπό το βλέμμα των ιερών βράχων. Αυτή η συμμετοχή είναι μόνο η αρχή. Ακολουθεί το 1992 η συμμετοχή στους πρώτους αγώνες ράλλυ με ένα Golf 1 1600cc με τις πρώτες επιτυχίες. Συνοδηγός ο Γεώργιος Γεροδήμος κι ενώ πολλοί φίλοι ακολουθούν την προσπάθεια από την Καλαμπάκα.
Δυστυχώς ο κύκλος εμφανίσεων του πληρώματος με τον εν λόγω αυτοκίνητο σταματάει με άσχημο τρόπο στο Λαμίας του 1992 με μια πολύ δυνατή έξοδο που κατέστρεψε το αυτοκίνητο. Όμως όπως αναφέρει και το τραγούδι ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό κι έτσι έγινε και στην περίπτωση του Μίχου. Εν έτη 1995 πλέον γίνεται κτήμα του οδηγού ένα Peugeot Rally 1300cc που συμμετείχε τότε σε μια πολύ ανταγωνιστική κατηγορία την N1. Με νέο συνοδηγό τον Νίκο " Φούσκα " Κοτσιλιάνο κατακτούν στη δεύτερη μόλις χρονιά πλήρους εμπλοκής σε αγώνες το πρωτάθλημα στην κατηγορία τους καθώς και το αντίστοιχο κύπελλο Βορείου Ελλάδος. Μνημειώδεις οι μάχες εκείνη τη χρονιά με τους Καντζούρη – Μεσημέρη ένα από τα καλύτερα πληρώματα που συμμετείχαν τότε στο πρωτάθλημα ασφάλτου.
Από τις κορυφαίες στιγμές το ρεκόρ Ν1 στην φτέρη ( Ειδική του ΑΧΑΙΟΣ ) ενώ οι εν γένει εμφανίσεις του οδηγού τον καθιστούν ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα τις χώρας. Ακολουθούν οι πρώτες συμμετοχές στο χώμα με ίδιο συνοδηγό και ένα Nissan Micra K11 1300cc και κατηγορίας Α5 την επόμενη κιόλας χρονιά με αρκετές επιτυχίες κι εκεί. Με το αυτοκίνητο αυτό πραγματοποιούνται και δύο συμμετοχές στον εθνικό μας αγώνα. Το 1998 το πλήρωμα εγκαταλείπει από μηχανικά προβλήματα ενώ την επόμενη χρονιά τερματίζουν τον αγώνα στην τρίτη θέση του Micra cup. Το 2000 γίνεται η μεταπήδηση σε μεγαλύτερη κατηγορία.
Αποκτάται ένα Peugeot 306 2000cc που έπαιρνε μέρος στην Ν3.Νέος συνοδηγός ένας εκ των πλέων γνωστών στην Ελλάδα ο Φάνης Χασιώτης από το Αίγιο. Οι αγώνες που ακολουθούν είναι λίγοι και δεν είναι και οι καλύτεροι για τον οδηγό που μέσα στην χρονιά ψάχνονται με το αυτοκίνητο. Έτσι το 2001 αποφασίζεται η συμμετοχή στο Yaris cup πράγμα και που γίνεται.
Πρώτη συμμετοχή σε αγώνες πίστας και αναβάσεων όπου η εμπειρία είναι πολύ μικρή, καταφέρνει όμως να τερματίσει στο τέλος στην τέταρτη θέση του cup. Ίδιο αυτοκίνητο και το 2002 και τρίτη θέση στο cup ενώ αυτήν την χρονιά κατακτά και το κύπελλο ασφάλτου στην Α5 κερδίζοντας αρκετούς αγώνες και βρισκόμενος πάντα σε υψηλές θέσης στη γενική κατάταξη και προσπερνώντας πάντα δυνατότερους συνδυασμούς.Αποκορύφωμα ο 5ος χρόνος γενικής στην Πορταριά και το ρεκόρ Yaris στη φτέρη με 9.47.
Το 2003 αποφασίζεται πλέον η συμμετοχή με το 306 στο κύπελλο ασφάλτου. Ακολουθούν νίκες στην Ν3 με συνοδηγό τον νέο Κωστή Χειράκη συνεργασία που είχε ξεκινήσει από την προηγούμενη χρονιά. Κι ενώ στη μέση της χρονιάς το πρωτάθλημα φαίνεται σίγουρο η συμμετοχή δεν συνεχίζει το πρόγραμμα του πρωταθλήματος έως το τέλος. Από τότε μέχρι και σήμερα οι συμμετοχές είναι σποραδικές με διαφορετικά αυτοκίνητα και συνοδηγούς σε rally αλλά και σε rally sprint.
Τα αποτελέσματα παραμένουν τα ίδια με νίκες σε χώμα και άσφαλτο. Μετά από όλα αυτά ο Δημήτρης Μίχος συγκαταλέγεται στου κορυφαίους οδηγούς της χώρας και παραμένει ένας ζωντανός κρίκος της αλυσίδας των αγώνων και ο οποίος αποτέλεσε και αποτελεί έναν άνθρωπο των αγώνων τον οποίο σέβονται για την παρουσία του εντός και εκτός bucket.
Αυτά τα ολίγα. Συγνώμη αν κούρασα αλλά δεν μπορούσα να τα μαζέψω περισσότερο. Είναι πολύ πιθανό να έχω κάνει λάθη ενώ σίγουρα έχω παραλείψει αρκετά. Φυσικά αναμένουμε όλη την πρώτη συμμετοχή με το Evo8 που μάλλον θα λάβει μέρος στη Λαμία 19-20 Απριλίου.
Μάνος