Γύρω στους 274.000 συνδρομητές εγκατέλειψαν τον ΟΤΕ

Λίγο υψηλότερα από τις αρχικές εκτιμήσεις της διοίκησης του ΟΤΕ κινήθηκε τελικά ο αριθμός των Ελλήνων καταναλωτών που αποφάσισε να αλλάξει τον τηλεπικοινωνιακό πάροχό του και να σταματήσει να πληρώνει το πάγιο τέλος στον ΟΤΕ μέσω της διαδικασίας της αδεσμοποίητης πρόσβασης στον τοπικό βρόχο του συνδρομητή (LLU).

0 311

Λίγο υψηλότερα από τις αρχικές εκτιμήσεις της διοίκησης του ΟΤΕ κινήθηκε τελικά ο αριθμός των Ελλήνων καταναλωτών που αποφάσισε να αλλάξει τον τηλεπικοινωνιακό πάροχό του και να σταματήσει να πληρώνει το πάγιο τέλος στον ΟΤΕ μέσω της διαδικασίας της αδεσμοποίητης πρόσβασης στον τοπικό βρόχο του συνδρομητή (LLU). Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Ημερησίας», ο αριθμός των συγκεκριμένων γραμμών που είχαν μεταφερθεί και λειτουργούσαν κανονικά μέχρι τις 31/12/07 έφθασε περίπου στις 274.000, όταν η εκτίμηση που υπήρχε στα υψηλόβαθμα κλιμάκια και είχε αναφέρει δημόσια ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Παναγής Βουρλούμης, ήταν για 250.000 αδεσμοποιήσεις τοπικών βρόχων. Πιο «ανησυχητικό» για τον ΟΤΕ ενδεχομένως να είναι το γεγονός ότι οι συνδρομητές του προγράμματος της Vodafone «Για το Σπίτι» ανήλθαν, σύμφωνα με πληροφορίες, στο τέλος της περασμένης χρονιάς στις 85.000, σημειώνοντας συνεχή και ραγδαία άνοδο. Σημειωτέον ότι στην περίπτωση του προγράμματος της Vodafone, η τελευταία δεν καταβάλλει κάποιο μηνιαίο τέλος στον Οργανισμό, όπως συμβαίνει με τις περιπτώσεις των αδεσμοποίητων βρόχων, καθώς στο LLU ο καταναλωτής συνεχίζει να χρησιμοποιεί τη γραμμή από χαλκό του ΟΤΕ.
Τέλος
Το μηνιαίο τέλος είναι στα 8,48 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) ανά γραμμή με πλήρη αδεσμοποίητη πρόσβαση. Εχει αρχίσει και παρατηρείται τους τελευταίους μήνες μία ελαφριά τάση «επιστροφής» συνδρομητών στον ΟΤΕ. Επίσημα νούμερα δεν υπάρχουν, η εκτίμηση είναι, όμως, ότι κινούνται σε επίπεδα άνω των 1.000-2.000 συνδρομητών μηνιαίως. Αιτία είναι τα προβλήματα υποστήριξης και παροχής υπηρεσιών που παρατηρούνται σε πολλές περιπτώσεις στους εναλλακτικούς παρόχους, τα οποία, σύμφωνα με τους τελευταίους, οφείλονται κατά κύριο λόγο στον ΟΤΕ.
Η διαμάχη μεταξύ των δύο «στρατοπέδων» για το συγκεκριμένο θέμα καλά κρατεί τις τελευταίες εβδομάδες με αφορμή κιόλας τις διαφημιστικές καμπάνιες που βρίσκονται σε εξέλιξη. Η τάση «επιστροφής» δεν αποκλείεται να ενισχυθεί με τα νέα συνδυαστικά πακέτα που αναμένονται από τον ΟΤΕ τον Φεβρουάριο.
Όσον αφορά στα μερίδια των εναλλακτικών, Tellas και Forthnet «μάχονται» για την πρώτη θέση με τη διαφορά να είναι πολύ μικρή. Η Forthnet δείχνει να έχει δυναμική και έχει ξεκινήσει ξανά τη διαφημιστική καμπάνια της, όμως, η Tellas ποντάρει πλέον στη Wind, η οποία εντός των επόμενων εβδομάδων αναμένεται να ξεκινήσει τη διάθεση των συνδυαστικών πακέτων γρήγορου Internet και κινητής και σταθερής τηλεφωνίας. Οι όποιες συνδέσεις από εκεί θα προστεθούν στα νούμερα της Τellas.
Εταιρείες
Οn Telecoms και Hellas online είναι από τις εταιρείες που παρουσίασαν το τελευταίο δίμηνο σημαντική αύξηση των ενεργών συνδέσεων LLU. Η πρώτη, η οποία φέρεται να ψάχνει αγοραστή, από 26.000 στις αρχές Νοεμβρίου έχει φθάσει πλέον στις 44.000, ενώ η Hellas online από τις 24.000 είναι πλέον στις 37.000. Επιπλέον, σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς, υπάρχουν περί τις 20.000 αιτήσεις για συνδέσεις LLU, οι οποίες πρόκειται να ενεργοποιηθούν μέσα στον Ιανουάριο.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr